[Későbbi] [323-304] [303-284] [283-264] [263-244] [243-224] [223-204] [203-184] [183-164] [163-144] [143-124] [123-104] [103-84] [83-64] [63-44] [43-24] [23-4] [3-1]
Szia!
Ha régebbi windows-od van, akkor jobb klikk a linkre, és megnyitás új ablakban!
Erika |
Milyen lejátszó kell. hogy megnyissa az AL videóját? Egyszerüen nem megy semmivel. pedíg már frisítettem a winampot is. VALAKI SEGÍTSEN!
Köszi |
Bocs, Csuri, javítottam!
E. |
A főoldalon a Köpci képei az enyémek, már csak azért is mert a Köpci nem volt ott. Csak nekem nincs hova feltöltenem.
Üdv: Csuri |
Vettem! Vétel vége! :-)
Hajóka |
Hajóka készüj, Kecskeméten én is a te karegóriádban fogok indulni. De én sima utcai gumival!!!!
Kaposznyák Mihály |
Szia,
ha az Extrém Kupára gondolsz, akkor az okt. 25. Szóval természetresen a honlap mond igazat :)
Erika |
Sziasztok a következő mikor lesz,mert az újság írt 11. a honlap pedig 25. na ebből megyik lesz? |
Köszi Misi!
A gumikat meg főleg! Nagyon jót mentem vele!
Hajóka
ui. ÉN KÖSZÖNÖM MINDENKINEK, AKI ELJÖTT MESSZI HONBÓL VERSENYEZNI ÉS SZURKOLNI, az én környékemre!
Nagyon tetszett a helyi fiúknak a TI ( OSzAK ) versenyzsésetek!
Nem igazán láttak Trabit így menni, sem BMW így csapatni ( időre ), s a Pick-up, na az lenyűgözte őket rendesen!
Köszönet, köszönet nektek Sport társaim!
Egy igazi Show-t mutattatok be itt Debrecenben ma!
Itt tényleg nem a megszokott csiki-csuki pálya volt felépítve!
Lehet, hogy több köze volt a Rallysprinthez, mint a szlalomhoz.
Viszont volt Tempó Rendesen!
Viszlát Kecskeméten!
Hajrá OSzAK! |
Gratulálok minden helyezettnem az Oszak Debreceni futamán.Sajna nem tudtam ottlenni.
Kaposznyák Mihály |
Egyszerre megy a két gyors rajtoltatása percenként.
A mezőny egyik fele az egyiken, a másik fele a másikon kezd, és utánna csere. Ha lemegy az első kör mind a két pályán utánna megy a 2. kör.
Így érthető? Örülök, hogy tetszik.
Azért csináljuk mert az előző versenyen is 122 nevező volt és így többet tudtok autózni, és kevesebb a várakozás.
Ilyen még nem volt. Meglátjuk milyen lesz.
Üdv: rendezők. |
hát gyerekek! k@va jólessz az okt 25ei pálya szentkirálysz.án. tyúúúúha
a rendezőknek is sok sikert hozzá télleg. egyszerre lessz a verseny vagy külön a gyorsok? |
Ja de ha azt nézed csuri hogy az elsö versenyük volt akkor.... mi messzi voltunk ettöl a szervezéstöl az elsö versenyünkön....
Gergic |
Szalai Gergő voltam... ez megint lemaradt... |
Hy!
Györ tényleg jó volt, csak kevesen voltunk mindössze 18-20 an.... :(
A pálya kimondottan tetszett (nem a minősége hanem a vonalvezetése) ! Nagyon szük volt néhol, mégis nagy tempó volt, aminek a 3. körben meg is lett az eredménye a csuszós pályán: a hátsó lökháritommal kiütöttem egy fém kordont, ugyhogy 1 hónap után azt lehet ujra fényezni.... 1.-2. körben szemerkélt az esö néhol olyan volt a pálya mint télen 10 centi hóba....
1. ben én vezettem 2. ban kaptam vagy 5 másodpercet, 3. ban megint kaptam igy maradt az utolso kör javitásra.... 0,3 mp el tudtam megfogni egy kétütemű trabantot az utolsó körben, amin szintén utcai kopott gumik voltak.... Hát minden elismerésem a soförnek, az az autó kb 30 le -s az enyém legalább a 3x osa....
A szervezés sztem profi volt az idömérés szintén és sztem mindn tökéletes volt....a jövöben mindenkinek tudom ajánlani ezt a versenyt!
Akkor egy kiscsit más:
A jövö évi N es gumi kérdésröl a véleményem.... sztem nyitni kell egy forumot az extrem kupán ezzel kapcsolatban ahol mindnki irja le véleményét! lehet h ugyanolyan drága lesz az autcai gumi is mint az E-s slick, DE közel nincs akkora különbség egy olcsobb utcai és egy drága utcai gumi között teljesitményben mint egy E-s slick és egy jó utcai gumi közt...
De viszont azt nemtudom hogyan lehet megoldani h mi számit slicknek és mi nem mert E- gumik esetében nem egyértelmü.... Yokohama Parada- majdnem slick szerintem mint a Toyo r888 ...
Nálam ezért billen egy kicsit a mérleg az utcai gumi felé... |
Sziasztok!
Most értünk haza győrből a (Szlalomverseny Győrben a VII. Horváth "Boci" Emlékverseny keretein belül) szlalomversenyről!
Nem volt rossz, kimondottan szlalomos pálya volt, sok bójával, csak kicsit csúszott a placc, mint télen! No meg esett is imel-ámmal.
Elsőre a szervezés is elment, lesz belőle valami!!! CSAK ÍGY TOVÁBB FIUK! Igaz nem volt sok nevező így 4 kört mehettünk a beigért kettő helyett, és ezért a kategóriákat is összevonták, így csak N, és A kategória, valamint abszolút értékelés volt. Kár hogy csak az első helyezettek kaptak serleget a 2. 3. oklevelet.
GRATULA! Szalai Gergőnek aki nemcsak a "N" első helyét hanem az abszolútat is megnyerte! Nem volt könnyű szoros mecset vívtak! (3 tized döntött a 4. körben) GRATULÁLOK!
Erika az eredményeket majd átküldik a Péterék (Szervezők). Csináltam néhány képet is, igaz nem profi géppel, de majd azt is eljuttatom!
Jól éreztük magunkat! Jó volt, mi megyünk máskor is, sőt szerintem többen is!
Üdv: Csuri |
Sziasztok!
Most értünk haza győrből a (Szlalomverseny Győrben a VII. Horváth "Boci" Emlékverseny keretein belül) szlalomversenyről!
Nem volt rossz, kimondottan szlalomos pálya volt csak kicsit csúszott! No meg esett is imel-ámmal.
A szervezés is elment, lesz belőle valami!!! Igaz nem volt sok nevező így 4 kört mehettünk a beigért kettő helyett. |
Eme beirásban nem minden tiszta és érthető, de biztos ki lehet valamit hámozni belőle. A lényeget! |
...nomegát amit soha nem érünk el- legyen slick de akkor az "a" vagy "h" csoport legyen, ne "n" . bár ez nem hogy sprinte, de szerintem már szlalomon is nehéz elképzelni a kis létszám miatt. 5-10 autóból (kateóriánént pl trabbe) 8 slickes. innentől ugrott az a pár utcai autó külön besorolása. bár támogatom én is azt, hogy ha valaki slickkel megy, azt ne "n"-be sorolják legyen az szlalom vagy sprint, akár még... na mindegy. viszont a motorba nemlátunk bele... egyébként egy jó pilóta jó mocival slick nélkül is tud jót menni! bár, hogy ne érezzék sértésnek a slickesek a véleményem: a slick k×va nagyot fog az tuti és biztonságosabb is! ennyi a véleményem! |
[Későbbi] [323-304] [303-284] [283-264] [263-244] [243-224] [223-204] [203-184] [183-164] [163-144] [143-124] [123-104] [103-84] [83-64] [63-44] [43-24] [23-4] [3-1]
|