[Későbbi] [323-304] [303-284] [283-264] [263-244] [243-224] [223-204] [203-184] [183-164] [163-144] [143-124] [123-104] [103-84] [83-64] [63-44] [43-24] [23-4] [3-1]
Kapmis
Nagyon jó ökletnek tartom a 2 pályás versenyt. Tecnikás és egy gyors ,tempós, beválalós. Én biztos megjelennék a többi Jászberényi szalomos nevében is szólok úgyhiszem!
Jó készülődést mindenkinek Kecskemétre, mindenki készítsen hidegélelmet, mert annyian leszünk, hogy este 10 kor is ott fogunk még lenni.
Kaposznyák Mihály |
Hajókának!
Igen valami hasonlóra.
Látom, Te semmi jóból nem maradsz ki.
Sziasztok: D. Tibor |
Szia Tibi!
Látom nem tudsz aludni?!
Már mi is gondoltunk ilyen érdekességre, hogy a rallye alapján 2 gyorsot csinálunk, egy gyorsabb, és egy lassabb szűkebbet, de minden csak a pénz fügvénye!
2 pálya 2x annyi terület 2x annyi rendező stb.
Igazából szentkirályon lenne erre is hely, csak még a mi jövőnk is kétséges. Ugye a pénz! Sajnos szponzoroknak nagyon híján vagyunk, az én postás fizum meg nem elég semmire!
Mnhh "bajnokok tornája" NEM ROSSZ ÖTLET! Majd meglátjuk.
Üdv: Csuri |
Sziasztok!
Mivel új hírekkel éppen nem tudunk szolgálni, így ezt a kis holtszezont kihasználnám, hogy néhány gondolatot, megosszak veletek, és a véleményeteket kérjem.
Az utolsó DCS futamon beszélgettem Vajkovics Karcsival, sok szlalomot érintő dologról.
Technikáról, MNASZ-ről, hová tart a szlalom Magyarországon, stb. Mivel Karcsi az egyik legrégebbi, (és a nagyon szerény bemutatkozójával ellentétben) az ország egyik legjobb szlalomosa, örömmel vettem, hogy a véleményünk megegyezik.
És amiért írok. Volt még egy felvetése, a pálya. Manapság ez egyre nehezebb kérdés, de bízzunk a szebb jövőben. Arra gondolt, mi lenne, ha egyszer egy versenyen két pálya lenne. Egy rövidebb technikás, és egy hosszabb, de gyors pálya. Persze időre közel azonosak lennének, és a verseny előtt mindenki eldönthetné melyiken, szeretne indulni. Tehát már a verseny elején jól kellene dönteni, és csak utána nyomni a gázt.
Vagy, hogy a kettőt összekapcsoljuk, azt találtuk ki, mi lenne, ha a rally mintájára (bajnokok tornája, rallyshow szentkirályon) lenne egy technikás, és egy gyors rész, de egy pályán, és két versenyzővel. A Rallyshow-hoz hasonlóan a pálya közepét közel kellene vinni, és itt lenne a start, és a cél is. A két autó egymással szemben indulna, de az egyik a technikás részt, a másik a gyorsat kezdené. A párokat gondolom sorsolni kellene, a továbbjutást az idő, vagy több nyert kör adná meg. Talán minden párnak max. 3 kör, persze ellentétes indulással jobb lenne. A Rallyban nagyon látványos volt, pedig a tempó nem volt nagyobb Kecskemétnél.
Én úgy gondolom nagy durranás, lenne egy ilyen futam, én biztos szívesen elindulnék.
Persze, hogy megvalósuljon a pályán kívül, rendező is kellene.
Várom válaszaitokat, vagy észrevételeiteket, legyen az bármilyen rövid is, és ahogy Ludescher Lóránd mondta a fórum, azért van, hogy mindenki elmondhassa a véleményét.
Üdv: Dobos Tibor |
Jó készülődést mindenkinek a hétvégi Kecskeméti versenyre. |
Helóka itt Hajóka!
Kihagytam a lényeget!
Kívánom, hogy minden Versenyszervező és Versenyző megtalálja számításait hazánk bármely szegletében!
Ui. Kitartást az Extrém Kupa rendezőinek! |
Helóka itt Hajóka!
Reagálás a "Véget ér egy Szlalomverseny?" című beírásra!
Sajnos az általam látogatott Kelet-Magyarországi versenyek nagyrésze hasonló gondokkal küzd!
Teljes ellehetetlenítés az ide illő szakszó szerintem.
Köszönöm, hogy Nyíregyházát is megemlítették az Újságcikkben, tényleg onnan mentel el hozzájuk versenyezni, illetve jólérezni magam egy olyan közösségben ahol segítik egymást a versenyek során az emberek. Nagyon jó versenyt tudhattunk magunk mögött estére. A jól kialakított pálya, hol tempós sodrós, hol pedig szinte kétkerekesre sikeredett.
El kellen tundunk érni a pálya tulajdonosakkal, akiktől béreljük egy-egy versenyre a helyszínt, hogy sokkal jobb megítélésben lenne része és a Profi fotósoknak köszönhetően 5-10 honlapon is szerepelhetne mint Támogató, vagy Szponzor!
Ugyanúgy kellene letörni az alkatrész és Gumik árait is. Miként is Gondolom?
Erre részben válasz, vagy magyarázat lenne az " Ingyen Szalom" című írásom: //tutiphonegsm.gportal.hu/gindex.php?pg=28065197&nid=4583449
A két település és a SAMS közösen egy dologért a Szlalomért áldozott a két napot és gondolom a többi versenyen is így van!
Csak támogatással lehet 100 illetve 400 koronás nevezési díjjal rendezni versenyt Szlovákiában!
Nálunk ugye MNASZ-nek hívják a szövetséget, melnynek úgymond "Égisze " alatt versenyezHETÜNK!
Az ő és a Rendező városok illetékesinek kellene, hogy érdekük legyen az, hogy OTT VERSENYEZZÜNK NÁLLUK!
Tehát Ők legyen értünk, a Sport Szeretetéért, az adott város az napi Sportkultúrális fellendítéséért!
Egyre csak fogyunk! Legyen az Szlalom, Rallysprint Rallycross vagy Rally.
A fentartási költségek csökkentésével ami bennünket érint lehetne JOBBÁ tenni ezen sportokat.
Ne A kilátogató néző belépési díján és a Mi nevezési díjunkra alapozva rendezzenek versenyt!Hanem, legyen meg már hónapokkal zsebben a rá való!
A ZSEB lehet bármelyik fent nevezett intézmény.
Sajnos van ismerős Versenyszervezőm, aki hitelből Rendezi a versenyeit és nem tellik le az a következőig! Ő is szívvel ,lélekkel teszi a Dolgát!
Írhatnák és még, de ennyi elég szerintem.
16 hónap tapasztalatával írtam a fentieket. Senkit sem kívántam bírálni, sem kioktani!
Én mindenütt elindulok ahol jól érzem magam! :-)
Sporttársi Tisztelettel: Hajósi Hajóka Miklós |
üdv a JSI nekem is nagyon tetszett jó volt a pálya vonalvezetése és nagyon gyors volt
Köszönet a rendezőknek
üdv Köpci |
Hy!
JSI-ről: Minden tuti franko az elmult év talán legjobb versenye volt számomra...ennyi :D
köszi TME
Üdv: Gergic |
Sziasztok !
A hétvégén az ausztriai Bruckban jártunk szombathelyi szlalomos barátainkkal. Többen mesélték, hogy a pályák, az autók egészen másak ,mint amit nálunk megszokhattunk. Gondoltuk tapasztalatot gyűjtünk, és gumit próbálunk tesztelni.
Reggel 9 órára értünk ki, és kb. 30-35 ránézésre is erős autót találtunk a depóban. A pálya kb. kecskeméti gokart pálya méretű, közepesnél jobb minőségű betonos terület volt. 3,5-4 méteres széles, kék-piros bólyakapúkból alakították ki, amiket 15 és 40 méter között helyeztek el egymástól. Szóval számunkra egyszerű, de a hazai versenyekhez képest nagyon gyors pályát raktak ki. Ráadásul a vonalvezetés évek óta nem változott, és előző este valakik alaposan letréningezhették (a guminyomokból ítélve).
Nevezni egy autóval akár öt kategóriába is lehetett ( az eredményekből jól látszik), viszont gépátvétel az egyáltalán nem volt.
A verseny pörgősen, max. 5-10 perces szünetekkel zajlott. Az időmérés fotocellás, és nagyméretű kijelzővel történt. Az időeredményeket nagyon hamar kinyomtatták. Ami érdekes, hogy minden kategória az aktuális 2 vagy 3 körét egymás után teljesítette. Így sok idő a gondolkodásra nem volt, és kb. 15 perc alatt végzett is, aki csak egyszer nevezett.
Az autók: Az N-es kategóriában előfordultak komoly versenyváltós autók, persze nem kevés lóerővel. Az épített kategóriában a váltók 3-5000 euró között mozogtak, a motorokat 10-15000 euróért készítik, és jóval 200 lóerő felett teljesítenek. A karosszéria műanyag vagy alumínium 5-600 kg. Szinte pályaautónak épített Golfok és Hondák 180-190 cm nyomtávval rendelkeztek.
A versenyen szeretettel fogadtak, és a díjkiosztón nagy tapsot kaptunk. Mindenkinek ajánljuk, aki szereti az igazán gyors versenyeket, de komoly eredményhez legalább 200Le-s jól felkészített autót vigyetek. Jól éreztük magunkat a versenyen, de a hangulat meg sem közelíti az pl.OSZAK hangulatát. És kíváncsi lennék, hogyan szerepelnének ezek az autók a magyar versenyeken?
Üdv: Dobos Tibor, Reiner Erika |
Gratulálunk nektek!
Csuri |
Sziasztok a vasárnapi szombathelyi erőcsusztatási versenyről szeretnék pár szót szólni bár nem volt sok nevező de nagyon jó hangulatban telt a verseny pörögtek a körök a pálya vonalvezetése nagyon jó volt igazán jót lehetett autózni hoztunk is kupát Csóka Tamás barátom 2. helyezést ért el én pedig elsőt illetve közönség díj harmadik gratula a szervezőknek illetve a Szombathelyi drift klubnak reméljük lesz még hasonló verseny üdv.Bauer Antal (tonyo) |
Hamarosan /szeptemberben/ lesz a nagykanizsán a Kanizsa rádió szlalomkupa III. fordulója. :) |
Gratulálok a nagyon jól megrendezett JSI szlalomversenyhez!
Eredmények nemsokára itt! Ha elküldik az Erikának!
Gergicnek és Köpcinek, valamint ismerőseinknek GRATULA a kíváló eredményekhez!
Izgalmas jó verseny volt, készítettem kb: 1400 fényképet melyek nemsokára fent is lesznek Köpci jóvoltából a neten!
Gratula mégegyszer! Csuri |
Köszönjük az infót Misinek!
Jó versenyzést, és jó szórakozást!
Dobos Tibor |
Szombaton Jászdózsán a vasútállomáson Szlalomverseny lesz. Full aszfalt, elég furva ,érdes. Nagyon jó minőségű, 8-10 cm-es patkás. Reggel 9 -vérják a nevezőket. Többet én sem tudok.!!!!!!!
üdv Kaposznyák Misi |
Üdv!
Szomorúan látom, hogy a DCS versenyen mindössze 13 autós induló volt! Pedig korábban 70-80 induló is előfordult. Az egyik tavaszi DCS versenyen megtörtént, amit azt hittem, hogy sohasem fog velem megtörténni, hogy a befizetett nevezési díj ellenére az első néhány versenyző vergődését, és tolatgatását látva úgy döntöttem, hogy ezen a pályán semmi kedvem indulni, és visszaléptem.
Szerintem:
Kevés a két futam, legalább három kellene, vagy még több. Nem oda- vissza pálya kellene, hanem külön rajt, és külön cél, ahogy régen is volt, ezzel pergőbb lehetne a rajtoltatás. Biztosítani kellene egy futam eredményének az eldobhatóságát. Sokkal kevesebb bója kellene, viszont körberajzolva, hogy ugyanoda kerüljenek vissza. Sajátossága a versenynek, hogy Szlalom-Drift versenyként hírdetik, és ennek megfelelően driftes a vonalvezetés, nem szlalomos. Nehéz összehozni a kettőt! Az én véleményem változatlan. Vagy szlalom időre, vagy drift látványra, pontozva.
Szlalom, és drift egyben helyett, szlalom se, drift se lett belőle kevés indulóval. És ez nagyon kár, hiszen tetszett a verseny, amikor először indultam rajta, de azóta szerintem nem jó irányba haladt, és az egyre csökkenő induló létszám is erre utal.
Üdv: Ludescher Loránd |
Szia névtelen: a DCS-ről az eredmények kint vannak a főoldalon (plusz a "szlalom eredmények 2008" menüpontban is) és hamarosan fent lesznek a képek is. Amit hallottam: Volt egy esős első, és egy száraz második futam. A pálya fele gyors volt a másik fele nagyon technikás.
Erika |
Milyen volt DCS? ki volt ott? |
[Későbbi] [323-304] [303-284] [283-264] [263-244] [243-224] [223-204] [203-184] [183-164] [163-144] [143-124] [123-104] [103-84] [83-64] [63-44] [43-24] [23-4] [3-1]
|