[Későbbi] [323-304] [303-284] [283-264] [263-244] [243-224] [223-204] [203-184] [183-164] [163-144] [143-124] [123-104] [103-84] [83-64] [63-44] [43-24] [23-4] [3-1]
Gratulálok!
Gratulálok a veszprémi csapatnak a szép eredményekhez a kiskőrösi OSZAK-on!
Látom voltak új arcok is köztünk.
Találkozunk augusztus 2án!
Sziasztok: Csuri |
Sok sikert kivánok a holnapi versenyre indem általam ismert versenyzőnek.
Kaposznyák Mihály |
Sziasztok!
Elősször csak annyit akartam írni, hogy "No koment" de lehet hogy bunkónak néznének és úgy érzem nem vagyok az!
Látom Gekkó még mindíg nem mutatkozik be. A következő versenyen szeretettel várjuk személyesen! Mi nem szeretjük az ilyen sárdobálást!
A Köpcit nem védjük, de ha nem tudsz dolgokat akkor nem kéne pontos infókat gyüjteni?
Ami azt illeti én Csuri néven szoktam írni, mert úgy is ismer mindenki, de gondoltam bemutatkozom rendesen! Amúgy nem fikázni szoktam hanem segíttő és építtő kritikát szoktam írni. Sajnos néha félreértik.
Ja és én nem vagyok az a fajta aki nem tűr ellentmondást, mert ezért tart itt a rendezvényünk ahol, mert mindíg meghallgattuk az építtő kritikát és tanultunk belőle! Nem fikázásnak vettük és hőzöngtünk.
Köszönjük a dicséretet örülök, hogy tetszett a verseny és ha lesz módod újra, szeretettel várunk a versenyzők között!
Mindenkit szeretettel várunk Augusztus 2-án a következő futamon!
Mély Tisztelettel: Csuri azaz Ifj Mulicz László |
Sziasztok!
Látom azért van némi izgalom, mert a Köpcit azt nagyon véditek.
Köpci. Nekem nagyon tetszik az autód, igazán szép a színe. A légszürőtől, szíváshangja van nagyobb egy autónak. Mocskosúl nincs is szétfaragva, de nem N-es. A gyorsuláson valószínüleg túlsúly miatt maradsz le. Röviden ennyit.
egy ismerős. Látom azért a suliban tanultál is valamit. Tényleg nagybetűvel kezdjük a mondatot, de a vesszőnek, pontnak még olvass utána. Szerintem az nem fikázás amit írtam, de amit Te írtál, az bizony az. 6 vagy 7 éve nincs versenyautóm. Az egy Suzuki volt. Most egy robogóm van, és egy céges autóm. Szóval nem ismersz. Szia!
Szalai Gergő. Igazad van, hogy hallottam,(de két füllel) mert a telefon is ki volt hangosítva, személyesen is beszéltem, és a két srác is nekem dicsekedett. Egyébként a hallásvizsgálaton mindig megfeleltem. Ilyen "Subarus hozzáértőkkel" tele az ország, és a net. Még véletlenűl sem ANYÁZTAM, " "- jelben sem a Köpcit. Azt meg tudom, hogy mindenki mindent megmutatna, ha... A 9200-ről azt gondolom, teljesen fölösleges. Viszont az alkatrész csere a motorvezérlőben az már nem N. De ezt tudod hiszen benn van a versenykiírásban. Az ország "2. legnagyobb" szlalom szervezői, elmennek más versenyre, ha elötte letisztázhatják mi lesz a kategória. (előzmények) Szerintem se menjen ülés nélkül autó N-ben, ha ez van a versenykiírásban. Azért Szombathelyen volt egy kis hiszti. És utoljára, a versenyetekkel, semmi probléma, sőt gratula. (de ezt nem vettétek észre) üdv: Neked is.
Ifj. Mulicz László. A moderátor "többek kérésére" törölte a hozzászólásom, és úgy érzem a leírtakból, hogy nem felháborodásából. Jól gondolom, hogy Te, Ifj. Mulicz László soha nem írtál becenévbe burkolózva hátsó szándék nélkül? Ha az infóim tévesek és hiányosak, légyszi világosíts fel minket, hogy te még miket tudsz. Gondolom közelebb vagy a tűzhöz. Az az autó nem felel meg az álltalatok leírt versenykiírásnak. Talán mikor írtátok még igen. A Havasi már a mi időnkben is köszörűlt át tengelyt, és másolt is. Ha ez nektek új, örülök, hogy segíthettem. Teljesen egyetértek Veled, hogy a Ti saratokat, ne itt, hanem Nálatok dobáljuk. Persze a hazai pálya mindig előny. Ja és még, mivel, ilyen ellentmondást nem tűrő voltál, odaírhattad volna, hogy punk-tun, és akkor mindenki tudta volna mennyire is számít más véleménye.
Üdvözlet mindenkinek. Gekkó! |
Jajj elfelejtettem bejelentkezni na mind 1 a nevem odairtam... |
Hello, most értem haza nemrég meloból.....éshát tegnap óta sokat kellett viszaolvasnom...
nemtom mit kell hisztizni, versenyezzetek.... ha valami nem tetszik kérdezni kell.. az hogy mit hallasz fél füllel az egy olyan dolog hogy a mai napig megvan egy video amin azt mondja egy hozzáértő h: "jo ez a subaru csak a 6 hengerböl nem megy az egyik....!!!" szerintem a köpci szivesen megmutatja ha megkéred h mi van csinálva az autóján anélkül is hogy "ANYÁZOD", na mit szolsz ehhez??? amugy igazán bemutatkozhatnál legközelebb ha versenyen találkozunk mert kiványcsi lennék h ki is vagy valójában... nemtudom amugy h mien autóval mész de ha szeretnéd neked is megcsinálom h 9200 ig forgojon a kocsid az máskérdés h kibirja e mert az enyém aztán téynleg gyári és annyit forog amilyen chip-et belerakok... ÉS A GYÁRI MOTOROM KIBIRJA...(ha ezt sem hiszed akkor megnézheted...). A chip engedélyezett N be is !!! Ezt az egészet be kellene fejezni, ha mindig elkezditek verseny után akkor az senkinek sem lesz jó, a végén az lesz h az ország talán 2 legnagyobb szlalomverseny rendezői nem mennek el a másik versenyére....
A másik ami sztem a legfontosabb: HA AZ VAN LEIRVA A VERSENYKIIRÁSBAN H NEM LEHET BILIKÉK KISKACSA A HÁTSÓ ABLAKBA AKKOR AZ A SZABÁLY!!!! AKKOR NEM LEHET!!! ENNYI!
- ha le van irva h meg kell állni a stoppban akkor miért nem lehet felfogni???
-ha az van leirva h ha akadályoznak az aktuális körödben akkor ujat mehetsz, akkor miért kell reklamálni....
Az a baj ha valakinek elnézzük h átment a stoppon vagy hátso ülés nélkül indult N be akkor jön a következö h miért???
amugy a végére : A Köpci szolt egy szot is Szombathelyen amikor azt mondták h A ba kell mennie az itteni szabályok szerint??????????? NEM!!!!!!
Örülök h kifejthettem a véleményem unalmamban......
Üdv mindenkinek: Szalai Gergő |
Kedves fórumozók! Miután "Gekkó" személyeskedő hozzászólását - többek kérésére - töröltem, kénytelen leszek a többi személyeskedő, sértő,vagy nem ide illő hozzászólást is törölni, ez viszont a fórum halála lesz. Kérlek benneteket a fórumozás alapvető szabályainak betartására.
Üdv:
Erika |
Gekkó tudtam hogy te egy kis Kö..sög vagy de ennyire lejáratod magad ne fikázz addig mást amíg a te autódba is találni olyan dolgot ami nem illik oda
üdv egy ismerősöd |
Üdv gekko
ha valami nem tetszik az autómmal lehet a versenyen szólni és bebizonyítani hogy ugy van ahogy te állítod addig is az autómat a szabályzat szerint készítettem fel a versenyekre az hogy nagyot szól "nyitott légszűrőház" a motor az nem jelenti azt hogy mocskosul szét van faragva az autómat mindegyik gti lenyomja gyorsuláson akkor miről beszélünk álj elém és beszéljük meg mi a gondod!!!!!
üdv Köpci
ezzel kapcsolatban többet nem fogok irni a fórumba mert értelme szerintem semmi |
Kedves „Gekkó”.
A moderátor én voltam (mint a lap szerkesztője), elnézést a névtelenségért. Egyébként minden regisztrált tagunk számára látható a szerkesztők neve, és elérhetőségeik.
Építő jellegű kritikáidat továbbra is várjuk, hiszen mindannyiunk érdeke a versenyek jobbítása, az előforduló hibák kiküszöbölése.
Üdvözlettel:
Reiner Erika |
Tisztelt GEKKÓ!
A moderátor szíve joga a feszültségszító irományok törlése mielőtt elfajulnak a dolgok, mint tudni illik itt már volt rá példa!
Ha a Köpcivel van bajod akkor álj oda elé és kérdezd meg szemtől szembe, nem pedíg becenév alá burkolózva, megjegyzem ezt még senki sem tette csak a vádaskodás megy mindíg!
Az infóidat nem tudom kitől vetted de igen csak tévesek és hiányossak!
Az Extrém kupán lévő szabályoknak (ami le van írva feketén fehéren a versenykiírásban hogy mi "N"-es és mi alakítható) az autó megfelel és "N"-es. Nincs benne nagy tengely vagy sikolt hengerfej már csak azért sem mert a havasi nem csináll suzukihoz.
Tehát itt a vége. Ha van kérdésed akkor az extremkupa.cwi.hu-n megtalálod az elérhetőséget vagy az ottani fórumba írhatsz és ott válaszol majd a Köpci. Ez a fórum nem erre való!
Köszönettel: Ifj Mulicz László |
Sziasztok!
Szomorúan látom, amit látok, de semmi gond a törléssel. ( Bár nem tudom ki volt a Moderátor.)
Azért kiváncsi lettem volna a magyarázkodásokra, mert ugye tudjuk, hogy csak az lett volna.
Miért rosszabb név nélkül igazat mondani, mint névvel hazudni? Remélem elgondolkodtatok azon mennyire is fair amit másokkal csináltok. Ha neked Köpci ez így jó, hát legyen, de ne csodálkozz, ha úgy mutogatnak majd rád, mint mi Szombathelyiek Annusra, és Fazekasra az olimpia után.
Ha a Te autód belefér N-be akkor egy hátsóülés nélküli is férjen már bele.
Én az állításom fenntartom, mert több helyről van infóm. És akinek van valammi "tuti" az úgyis használni fogja előbb vagy utóbb.
A versenyekhez továbbra is sok sikert,( de talán gépátvevő csere nem ártana), és a Tonyónak tiszteletem.
A versenyeken biztosan találkozunk. Ja, de nálam lesz fokolótárcsa.
Csá: Gekkó voltam. |
Gergic: megírtam mailben.
Erika |
Gekkó 16. 44-kor írt hozzászólása törlésre került. Elnézést kérünk tőle, nem a vélemény nyilvánítását korlátozzuk, hanem úgy gondoljuk, hogy a hozzászólásban lévő vádak egy névvel ellátva, vagy pedig személyes megbeszélés során feszültségkeltés nélkül tisztázhatóak. |
üdv az extrém kupa rendezvényével kapcsolatban a rendezvény hibátlan volt minden elismerésem a szervezőknek egy ilyen zökkenőmentesen levezényelt rendezvényhez csak igy tovább legközelebb is ott leszünk
Üdv Gábor |
Sziasztok!
Nagyon jól éreztük magunkat a Szentkirályi Extrém kupán! Csak meleg volt mint állat!
Köszönyük a szervezőknek a kiválló szervezést és a pörgős versenyt. 4 kör pikk pakk és eredményhirdetés, 10 perc alatt, nagyon jó volt!
|
Holnap Extrém Kupa!
Szeretettel Várunk mindenkit!
A pálya 1100m hosszú és technikás. Kb.:1:45-2:00 perc körüli.
Sziasztok: Csuri |
ÜDV
a Sármelléki versennyel kapcsolatban :
Pálya :kitűnő minőség jó vonalvezetésű pálya
Rendezés :szerintem kitünő
Időmérés :stopper de hát nem lehet mindenhol fotocella
Kategóriák : első kerék hajtás - hátsó kerék hajtás
Résztvevők száma : hát ezzel akadt egy kis gond az az 5 fő aki elindult az édeskevés egy ilyen versenyen
nevezési díj : a gyorsulással együtt volt 3000.- ft ez egy fő belépője és 2 nevezés volt egy a slalomra egy a gyorsulásra
Összefoglalva én jól éreztem magam a szlalom igen gyorsan lement igy volt időnk kicsit gyorsulgatni is a Tonyo kategória első lett én is kategória első lettem
üdv Köpci remélem legközelebb több induló lesz ezen a versenyen !!!!!
|
[Későbbi] [323-304] [303-284] [283-264] [263-244] [243-224] [223-204] [203-184] [183-164] [163-144] [143-124] [123-104] [103-84] [83-64] [63-44] [43-24] [23-4] [3-1]
|