[Későbbi] [323-304] [303-284] [283-264] [263-244] [243-224] [223-204] [203-184] [183-164] [163-144] [143-124] [123-104] [103-84] [83-64] [63-44] [43-24] [23-4] [3-1]
DRÁGA ERIKA! CSAK LEVÉDENÉM: NEM "Trabi000" , HANEM: "trabi000"
KÖSZÖNETTEL ÉS TISZTELETTEL, TAKÁCS RÓBERT trabi000 |
Köszönöm a gratokat:)
Béla: legyen már kész az autód, mert így sose küzdünk meg egyenlő feltételekkel! :)
trabi000: megtaláltam a képeket a duen.hu-n, belinkeltem!
A duen.hu-n én is olvastam a fórumot, érdekes vélemények..
Erika |
SZIASZTOK KEDVES SPORTTÁRSAK!
A SZÉKESFEHÉRVÁRI OSZAK VERSENYRŐL KÉPEKET SZÍVESEN ELKÜLDÖK MAILBA AKINEK KELL, HA SZÓL.
A KÉRÉSEM LENNE A KÖVETKEZŐ: KIZÁRÓLAG EMAILBA JELEZZETEK HA KELL KÉP! TOVÁBBÁ ÍRJÁTOK LE PONTOSAN AZ AUTÓ SZÍNÉT, TIPUSÁT, ÉS RAJTSZÁMÁT. S EGY NÉV SE ÁRTANA HA NEM GOND!
KIZÁRÓLAG CSAK EMAIL FORMÁJÁBA KÉRJETEK KÉPEKET MERT AZT NAPONTA NÉZEM TÖBBSZÖR IS! MINDENKIRŐL VAN GYORSONKÉNT KB. 2-4 KÉP. + A RAJT! :) ISMERŐS? :P
KÜLDJÉTE MAILOKAT!!!! IDE: trabi000@freemail.hu
|
Sziasztok
Érdekes verseny volt. A duen fórumában van néhány bejegyzés.
Vannak már eredmények a neten?
Néhány kategóriában nagy volt a küzdelem. Erikának külön gratuláció: nagyon keményen ment, ahogy bízott az autóban, úgy javultak az eredményei.
Béla
|
Gratulálok a veszprémi csapatnak a kiválló teljesítményért a Fehérvári OSZAKon!
(Erikának, Tibinek, Köpcinek!)
Tisztelettel.: Csuri
|
Gratulálok az Fia futamon indulóknak.
A Dcs honlapján vannak új képek!
Kaposznyák Mihály |
JA ÉS ELSŐSORBAN GRATULÁLOK MINDENKINEK AKI INDULT AZ FIA FUTAMON... |
Hello!
Tetszett a Lórándék beszámolója, ütás lehetett ! Már elég rég olvastam itt a fórumot ugyhogy most kb 1 órát olvastam mire odaértem ahol abbahagytam:D... HÁt azért folynak itt az események...JAh és mig el nem felejtem Tibi a felnidet meg a computeredet a hétvégén már tényleg viszaviszem ! MÁs hirtelen nem jut eszembe és akkor hétvégén Fehérváron találkozunk...
hyhy Gergő |
Gratulálok az eredményekhez :)
Leslie |
Köszönjük a beszámolót és gratulálunk az egész magyar csapatnak!
Erika
Tibi |
Bocsi! Bocsi!
Annyira csak az E1-ben induló magyarokra koncentráltam, hogy kifelejtettem az N-ben induló Hernádi Lászlót. Prerovban az abszolút 4. helyet szerezte meg, kategóriában pedig második lett a vitathatóan N-es Peugeot 106 Maxi mögött, és valószínűleg az első helyért járó pontokat fogja megkapni. Biskupicében a négy futam értékelése miatt egy rossz futam is az értékelésében maradt, de a zóna szabályok szerinti értékelés alapján az eredménylistán szereplőnél jóval jobb eredményt ért el, és reméljük az alapján osztják majd a pontokat.
Üdvözlettel: Ludescher Loránd |
Sziasztok!
Remélem hamarosan már a videókat is láthatjátok itt, a cseh FIA zónafutamról, de addig is egy rövid élménybeszámoló a két versenyről. Prerovban szombaton egy egykori katonai reptér hatalmas betonján volt a szlalom versenyhez képest igen tempós verseny. Az Extrém Kupán használt Rav 4-es autót, az ottani tapasztalatok alapján kissé sikerült feljavítani. A turbó nyomást megemeltük kb. 1-re. a korábbi 0,7-ről, így az autó jóval robbanékonyabb volt, és a megváltoztatott rugózás következtében már jobban sikerült átvinni az erőt is a betonra, nem emelte fel a hátsó kereket, és nem ment el itt az erő, ami már valószínűleg eléri a gyári 240 Lóerőt. A 15"-os Yokohama Rallye Cross Diagonálok helyett, feltettük a használtan szerzett 17"-es Dunlop pályagumikat, amikkel a második edzőkörre 5 mp.-et sikerült javítani. Ádámnak jobban sikerült megszoknia az autót, végig jó időket autózott, és megszerezte az abszolút első helyet. Én a második futamban elmértem egy kaput, és két hibát is összeszedtem. A harmadik futamban egy biztonsági autózással is megszerezhettem volna a CEZ E1 kategória 2. helyet, de kockáztattam, elrontottam, így tolatnom kellett a gyors pályán, így rossz időt futottam. Az értékelésben a négy másodperccel büntetett időm maradt, amivel kategória 3., és abszolút 5. helyen végeztem.
Másnap Zlin mellet a biskupicei mini repülőtér betonján volt a következő verseny, sokkal kisebb helyen, mint előző nap. Hasonlóan tempós volt a pálya, a Rav 4 Turbó harmadikban is rendesen forgott, ami már 100 feletti tempó. A pálya erősen lejtős volt, de féltávtól visszafordulva emelkedett, aztán újabb visszaforduló, és a célig megint lejtős volt. Az előző nap történései ismétlődtek, Ádám megint nyert, nekem meg nem mérte meg a rendszer a negyedik hibátlan futamomat. Az ismétlésbe ismét hiba csúszott, így maradt a kategória harmadik hely, és az abszolút 4. helyezés. A zóna értékelés szerint csak két kört értékelnek, így az alapján második lettem, de az eredményt nem így hírdették ki, viszont a pontokat már valószínűleg a második helyért kapom meg.
Nagyon jót autózott az öt fős magyar csapat, az eredmények már korábban felkerültek arre a lapra, mindenki böngészhet benne!
Különös figyelem kisérte Farkas Csaba Trabantját, a nagyon szépen megépített autónál, csak az autózása keltett nagyobb feltünést, a csehek is megismerhették, hogy hogyan is lehet autózni egy Trabanttal.
Ágó Béla a Toyota MR2-vel, Szepesi Péter pedig a BMW-vel is sok értékes pontot gyűjtött ezen a két versenyen.
Ludescher Ádám mindkét versenyt megnyerte, én pedig inkább a konstruktőrnek járó elismerést söpörtem be, mert még a visszafogott osztrákok is csodájára jártak a Rav 4 Turbónak a depóban. Nem hittek a szemüknek, hogy egy aránylag magas 1000 kilós terepjáróval hogyan lehet ilyen időket autózni. Nagyon jó érzés volt!
Üdvözlettel: Ludescher Loránd |
Szivesen, Csuri. Mi köszönjük a gyors és gyakori infókat, eredményeket, képeket!
E. |
Köszi Erika a versenynaptár javítását!
Csuri |
Kösz Leslie, várjuk a részleteket!
Erika |
Sziasztok! Hamarosan, junius-julius elején megrendezésre kerül a nagykanizsai Addinol kupasorozat második futama ha minden igaz a Spar vagy interspar parkolóban. Bővebben az addinol.hu-n a későbbiekben.
Leslie
|
Örülök, hogy sikerül megoldani a Suzuki problémáját! Akkor mi található a kis motortérben??? Széria motor-széria hajtás? |
Üdv!
Több verseny is volt az elmúlt hét végén, én kettőre látogattam el. Az Extrém Kupa Veszprém mellett pörgős volt, az autók folyamatosan indultak, a pálya technikás, és tempósabb részekből állt, a gyors autőknak, és a lassabb, de fordulékony autóknak is egyaránt jó volt, és még a nem időre, hanem csapatásra autózók is élvezhették a versenyt. Nekik csak az órával volt bajuk, így fordulhatott elő, hogy Deák Tünde az orrukra koppintott, és a BMW-vel elverte az összes hátsókerekest, és abszolút 5. lett a 77 indulóból. Hosszú pálya volt, 2,5-3 percet tudtunk autózni egy futamban, és négy futam alapján, a legjobb időt értékelték. Összesen kb.300-szor mentek végig a pályán. Az eredmények már felkerültek a netre mire hazaértünk! Korábban nem indultam még itt, de megérte elmenni 250 kilóméterről!
Másnap a Hungaroringen a DCS szlalomsorozat következő futamát rendezték. Többször indultam már itt korábban, tetszettek is a versenyek, de most úgy tűnt, hogy egyre kevesebb az induló. Ha leszámítjuk a duplán nevezőket, és a gokartosokat, akkor még 30 induló sem lehetett. A pálya kimondottan csapatós volt, csak hátsó kerekes autóknak, vagy kézifék rángatóknak készült. Az első néhány autó pálya rombolása, és tolatgatása után úgy döntöttem, hogy ez a pálya nem okoz semmi örömet nekem, és inkább nem indultam. A rajthoz csak tolatgatás után lehetett odaállni, és a pályát is így lehetett elhagyni. Az autók nem jöttek folyamatosan, hosszas várakozás, és hívogatás után az állt a rajthoz, aki épp akart. Csak két futam volt összesen, az időket összeadták. Nem lehetett hibázni, illetve mégis, ha befizettél újabb nevezési díjat, akkor másik rajtszám alatt újból értékeltek. Végül az elsőség szoros küzdelem után dőlt el, néhányan nagyot autóztak, és jót csatáztak. Az eredményeket még ma sem lehet elérni a neten. A kétszer kb 1perc 40 autózás, a két futam, az összesen max. 80 szor teljesített pálya nekem kevésnek tűnik egy versenyen. Korábban többet tudtak kihozni ebből a helyből Csabáék. A következő remélem jobb lesz!
Én így láttam! Aki másképp, az írja le! Erre vannak ezek a fórumok.
Üdvözlettel: Ludescher Loránd |
üdv
bizony hogy örültem neki 5 liter vizzel értem haza vele de már darabokra szedtem a mocit holnap rakom össze az autóba egy komoly chip van semmi más ja és egy nyitott légszűrőház egyébként a dcs szlalomon a kategória bemondásra megy ugyhogy gyere nyugodtan és megnézzük mit tudsz a verdáddal élesben multkor volt egy csöves suzuki swift kipakolva és ő is N es volt erről meg ennyit a JSI szlalomon meg ha A kategóriába nevezek én vagyok az első de N be csak ötödik voltam ez van !!!
üdv Köpci
|
[Későbbi] [323-304] [303-284] [283-264] [263-244] [243-224] [223-204] [203-184] [183-164] [163-144] [143-124] [123-104] [103-84] [83-64] [63-44] [43-24] [23-4] [3-1]
|