[Későbbi] [323-304] [303-284] [283-264] [263-244] [243-224] [223-204] [203-184] [183-164] [163-144] [143-124] [123-104] [103-84] [83-64] [63-44] [43-24] [23-4] [3-1]
Szia!
Én voltam DCS-en és tudom is, hogy milyenek az autók!
A poló az drekt szlalomra épített "N"-es autó. A Swift Gti nem tuning tengelyel rendelkezett hanem egy repedt hengerfejel ami a gyertyapipákhoz lökte a vizet. A Gti ilyen hangokat ad ha elgurul a sofőr gyógyszere! Örült neki a tulaj, hogy hazaért. |
Sziasztok !
Ki volt este a Dcs szlalomversenyen??? Jó sokan voltak. Még mindig nem indultam el. De azt hiszem a az én tengellyel ellátott Suzukim is befér N-be mert a Bordó GTi Seift sem szól úgy mint egy széria vezérműtengelyes. Semkinek nem tűnik fel? Na mindegy .A Polo az nem kicsit elveri mégis csak "Szuper N-es". 50Le- a Poloban minimum, de kormányt azért tudja tekerni!
Üdv Egy kívülálló Gyorulási rajongó!
Kafee |
Sziasztok!
Már csak egy hét az újjabb EXTRÉM KUPÁIG! (2008 május 10)
Ismét NAGY pályával várunk mindenkit, egy jó versenyre! (Kb.: 1800m)
Remélem az idő is kegyes lesz hozzánk és 4 kört tudunk autózni.
Tisztelettel: az Extrémesek rendezői csapata!
Bővebb infó: extremkupa.cwi.hu |
Szia Erika! Rajtam nem múlott, azt vártam mikor rakják ki a szervezők, de eddig semmi. Gondoltam, hátha az utolsó pillanat is számit..:) Egyébként úgy tudom, 1 hónapon belül szervezték és nem sok idő volt a "médiára" :) legközelebb előbb szólok.. :)
Üdv.: Leslie |
Szia, addinol.hu :)
Ha előbb szóltok, kitettük volna időben a versenyt:(
Remélem legközelebb...
Üdv
R. Erika |
Sziasztok! holnap Nagykanizsán az ipari parkban Szlalom verseny, reggel 8:00-tól nevezés. Részletek az Addinol.hu oldalon. :) |
Szia Laci: igen, Veszprémből többen is:) |
bocs, nem írtam alá: Laci |
Sziasztok! Jön valaki Sármellékre? |
Üdv mindenki!
Úgy néz ki hétvégére kell vinni veszprémbe evezőt is, mert 13mm csapadékot ígérnek szombatra viharos északnyugati széllel. Legagalább is a motorosok vizibiciklizni fognak...
Meszi
|
Sziasztok!
Mindenkit szeretettel várunk az Extrém Kupa Szlalomversenyen Április 12-én amely az idén a 3. forduló.
Bővebb infó: extremkupa.cwi.hu
Tisztelettel: az Extrémesek rendezői csapata! |
A kategóriába nevezésről: mindenki tudja mit épített az autójába, láthatót és láthatatlant, vagy maradt széria. A szuper N-es pólóról: tényleg szuper, a ráfordított munkától és tényleg N-es.
Ha becsületesnek születtünk, maradjunk is azok, és tudjunk a kategóriánkba nevezni és a tudást elismerni. Ha mindenki becsületesen nevez, akkor még jobb lesz versenyekre járni, és még jobban tudunk majd örülni mások sikerének.
Minden tiszteletem a szlalomversenyek szervezőinek, időt és pénzt nem sajnálva lehetőséget adnak, hogy mi szórakozhassunk, jól érezhessük magunkat. Ez a sport még olyan, hogy barátságok születnek, és bárkivel beszélgethetsz egy jót, ha akarsz, mert szóba áll veled. Ne akarjuk olyanná tenni, mint például a mai magyar rallye!
A szervezőknek erőt, kitartást és sok támogatót kívánok a versenyek szervezéséhez, a versenyzőknek pedig nyugodt légkört otthon, és a pályán egyaránt!
Találkozunk a versenyeken.
Dobos Tibor |
Dobos Tibornak hívnak, nem vagyok egy fórumba irkáló típus, de most mégis megteszem. Előttem két olyan ember – Halápi Zsolti és Vajkovics Karcsi – mondta el véleményét, akik meghatározói ennek a sportnak, tudásuk és tisztességük példa értékű. Véleményükkel én is egyetértek.
Egy szlalomverseny úgy kezdődik, hogy megnézem a kiírást, elfogadom, nevezek és elindulok. Ha nem tetszik, mert csak két kör és összidő van, akkor nem indulok el. Nincs itt zsákbamacska, szerintem minden tiszta és utólag kár fanyalogni. Hiba minden versenyen előfordulhat, de szándékos bólya- és időproblémával nem találkoztam.
Egy kicsit a DCS szlalomról: Nekem tavaly többen ajánlották, de csak idén próbáltam ki. A versenyen jól éreztem magam, neveztem is az éves sorozatba. Annak, hogy többször is lehet nevezni, általában nem örülök, de nekem most például segített. Egyébként más versenyen is megvan a lehetőség, hogy egy autóval több kategóriába is nevezzenek, csak ott nem mindenkinek. Igen, lehet, hogy a DCS szlalom egy kicsit a pénzről is szól, de mutasson nekem ma Magyarországon valaki olyan szlalomversenyt, ahol akár csak fele ennyi díjazást is adnak a versenyzőknek . Talán a pontos kezdésre jobban oda kellene figyelni, főleg ilyen zord időben.
Hogy ki kinek szimpatikus, azt döntse el mindenki. Én csak látásból ismerem Domokos Csabát, sok ember sokfélét mondhat róla, de az biztos, hogy a versenyautókhoz nagyon ért. Én láttam jó pár éve menni a turbós Ladájával – azt hiszem a Pilisben – az akkor nagyobb szám volt, mint most a Mitshubitsi, hát nagy élmény volt. Miért ne legyen büszke az autóira, a munkájára? |
És erre én pöcs módjára sem írom alá:
Duhonyi József
|
Hali Mindenkinek!
Eddig én is csak olvastam, de most azért írok egy pár sort. Név nélkül beírni negatív hangvételű hozzászólást önmagában köcsögség, de én a Csaba helyében ezekkel nem is fogalakoznék. Az építő kritika az ha valaki odaáll elé és elmondja a véleményét, ötletét. Jó duma aki azt írja hogy nem a díjjazás a fontos hanem a dicsőség, de volt olyan verseny a Csabánál régebben ahol pont a kupát hiányolták többen, ergo mindenki kedvébe nem lehet járni és pont. A kategória dolog is ilyen. Nálunk a Rally 1-ben is csalnak ahol komoly gépátvétel van. Nem igazán tudom hogy gondolná az illető ezt megoldani. Egy dolgot azért el kell fogadni mindenkinek: pénzből él mindenki. Ez azt jelenti hogy van nevezési díj(ami szerintem olcsó kategóriába tartozik), de a dijjazás erősen példaértékű teljes Magyarországot nézve nem sok(szerintem nulla) hasonló rendezvény van. Én pl. teljesen jó ötletnek tartom a két kör összeadását, mert esetleg van remény jobb kollégát is megverni, hibázások miatt.
Két kör vagy három? mindehol a rendező dönti el, szerintem nem vita kérdése, de aki figyelte a tavalyi versenyt illetve résztvett, emlékezhet rá amikor a Csaba összehivta a vwersenyzőket és szavaztatott hogy hány futam legyen, ilyen sem sok volt még az én pályafutásom alatt, max. elmaradt az íglrt körből.
Összefoglalva akinek nem tetszett, csináljon jobbat és csalja el az embereket a Csaba orra elől, ezzel bebizonyíthatná hogy jobbat tud és jobban, névnélkül írogatni, feltételezéseket gyártani csak nagyon debil emberek szoktak. Aki egy kicsit is ismeri a DCS csapatot az tudja, hogy korrektül próbálnak megoldani mindent, függetlenül attól hogy esetleg szándékon kívül valami hiba becsúszhat, de ez bárkivel megeshet.
Remélem nem veszi el a Csabáék kedvét a további rendezésektől az ilyen levelek, bár gondolom pont ez lett volna a szándéka a névtelen beírkálóknak.
További jó rendezést és versenyzést mindenkinek. |
A verseny lebonyolítása, megszervezése:
A szezon szervezése, a szponzorok felkutatása, tárgyalások, lejmolás elkezdődik előző évben. A lebonyolításban van egy szezonyi tapasztalatunk a Hringen, és mondhatjuk, kiváló az együttműködés a Hringiekkel. A szervezők előző nap egész nap pályát építenek, tesztelnek, majd a verseny napján 4-5 órával a kezdés előtt felépítik, összeállítják az időmérést, tesztelnek, tesztelnek tesztelnek. Kb 10 ember összehangolt két napos, egész napos munkája van benne csak a helyszínen, hogy működjön, pörögjön a verseny. Időben kiálljanak a parc-ferméből a versenyzők, megfelelő sorrenben sorakozzanak, a pf-ben mindenkinek legyen elég helye a kerékcseréhez, ne álljon oda idegen, a nézők ne kolbászoljanak be veszélyesen, a bóják vissza legyenek állítva, a nevezés folyamatos legyen, az eredmények kifüggesztése, az összesítések, eredményhirdetés gyorsan, zökkenő mentesen menjen. A nézők élvezzék a versenyt, hogy folyamatosan megy valaki a pályán. Elhihetitek, ez komoly odafigyelést, munkát igényel. (Eső, hó, szél, napsütés, forró beton ellenére ott kell lenni állandóan, még pisilni se nagyon van idő...)
Ezért van a két futam között szünet, amikor nincs szervezett program, hogy a szervezők tudjanak pihenni, enni, inni, pisilni. A versenykiírásban két futam van, nem három, aki jelentkezik a versenyre, ismeri és elfogadja a verseny feltételeit.
DCS Admin alias zar116 irl: Gábor |
A verseny lebonyolításához megjegyzéseim, ahogy az időmérő, a versenyadminisztráció oldaláról látom. (Én csinálom az időmérést, az adatbevitelt.) A kategóriába sorolás bemondásra, kérdezésre megy első körben. Tehát, aki azt mondja, hogy az autója N-es, akkor oda tesszük. Ha téved, akkor bármikor egyszerűen át tudjuk tenni a megfelelő kategóriába, akár utólag is. Ehhez az kell, hogy valaki észrevegye, és szóljon. Valaki lehet versenybíró, szervező, versenyzőtárs, néző.
A bójahibákat a futam után, rádión gyűjtöm be, a pályán levő segítők diktálják be. A bója, ha megüti a versenzső, de nem mozdul el a helyéről, akkor nem bójahiba. Nincs pofára pontozás, a furgonban ülve nem látom ki versenyez, az induló rajtszámát rádión diktálják be, és adom a rajtra az engedélyt. Sem időm, sem kedvem nincs, hogy valakit hártányosan, vagy a többiek kárára, előnyben részesítsek.
Az időmérésben előforduló hibák, anomáliák a havazásnak tudhatók be, a nagy hópelyhek és a lencsére beeső esőcseppek néha megzavarták a fotocellát, ezért kellett újraindítani. Erre ki fogunk találni valami megoldást, pl azt, hogy áprilisban és augusztusban elkerüljük a hóesést. |
Mielőtt még jobban eldurvulna a vita, megkérnék mindenkit a sportemberekhez méltó, kultúrált vélemény-nyilvánításra.
Köszönöm
R. Erika |
Komyolyan mondom nevetséges ami itt folyik gyerekek....
Mert gyerekek vagytok.... Ez tény....
Minden kis senkiházi köcsög fikázza Csabi barátomat... Ja és ezt mind bevállalósan, nevek nélkül...
A versenyeken meg jöttök és nyaljátok a seggünket.... "Hü de jó ez az EVO" "Esetleg vinnétek vele egy kört..."
Mert hát ugye a véleményét személyesen már senki sem válalja...
Tényleg az kell hogy egy-két kis hülye gyereket elkapjunk, jól szátcsapjuk a fejét, és akkor tudni fogja mindenki hogy hol a helye....
Na hogyha valakinek gondja van akkor azt nyugodtan megbeszélhetjük majd személyesen Április 25.-én a RINGEN.
Üdvözlettel Peszeki Zoltán "SPEEKER" |
[Későbbi] [323-304] [303-284] [283-264] [263-244] [243-224] [223-204] [203-184] [183-164] [163-144] [143-124] [123-104] [103-84] [83-64] [63-44] [43-24] [23-4] [3-1]
|