[Későbbi] [1283-1264] [1263-1244] [1243-1224] [1223-1204] [1203-1184] [1183-1164] [1163-1144] [1143-1124] [1123-1104] [1103-1084] [1083-1064] [1063-1044] [1043-1024] [1023-1004] [1003-984] [983-964] [963-944] [943-924] [923-904] [903-884] [883-864] [863-844] [843-824] [823-804] [803-784] [783-764] [763-744] [743-724] [723-704] [703-684] [683-664] [663-644] [643-624] [623-604] [603-584] [583-564] [563-544] [543-524] [523-504] [503-484] [483-464] [463-444] [443-424] [423-404] [403-384] [383-364] [363-344] [343-324] [Korábbi]
Akiket érint: az Áprilisi |
töki: "építő jellegű" bejegyzéseidet töröltem. Se a szlalomhoz, se a jóízléshez nem volt köze.
R.Erika (szerk.) |
Szeretném megköszönni a Szombathelyi indulók nevében, a Szegedi rendezőknek, a nagylelkű ajánlatukat, a költségtérítéssel kapcsolatban. Nagy élményekkel térhettünk haza, hisz nagyon komoly autókat és Nagyon ügyes versenyzőket láthattunk.
Üdvözlettel!
Rácz Attila
|
KÖSZ
43 km/h volt a győztes átlagsebessége
|
Sziasztok!
Gratulálok a hétvégi T-MAX KUPA rendezőinek, fantasztikusan jó verseny volt.
Nekem ez volt az idei első versenyem, így nagyon vártam már, hogy autózhassak végre. Legalább 120 indulóra számítottam a fórumon kialakult parázs vita után, (országos-e az OSZAK?) a T-MAX Toyota hihetetlen felajánlását olvasva. Reggel 6-kor értem Szegedre, így a kipakolás és kerékcsere után, hogy rajtam ne múljon, legalább tizenöt-húszszor végigsétáltam a pályán. Célkitűzésem az első húszba kerülés volt, a tízhez közelebb természetesen. Aztán ahogy közeledett a rajt, és gyűltek a vasak, egyre inkább megelégedtem volna a tavalyi 22. helyemmel. Túl nagy javulást nem vártam, engem is meglepett a végeredmény. Idénre kapott az autó egy nagyobb féket, megjavítottam a kormányszervót, és leültettem 3centit. Maradt a tavalyi Pirelli PZéró D3 is, ami teljesen kiszámíthatatlan mikor csúszik meg, de leginkább kanyarban és gyorsításkor (nem ajánlom senkinek szlalomra). Pedig kinézetre nagyon slick. A második kört valamiért ismételnem kellett, ezért a melegebb guminak tudom be a legjobb időeredményem. Most jut eszembe sajnos egyedül kellett mennem a versenyre, mert a hirdetésemre „kedves barátaimon” kívül a tört Magyarsággal beszélő Ron Dennis és Jean Todton kívül senki nem tett ajánlatot. Ha érdekel valakit, még mindig áll az ajánlatom BAL1-be.
Gratula mindenkinek, remélem én is ott leszek Kecskeméten.
Üdv: Zima Péter
Kis ízelítő a bénázásaimból:
Első kör: http://video.racing.hu/VideoItem.aspx?show=1000406966
Második kör: http://video.racing.hu/VideoItem.aspx?show=1000406967
Harmadik kör: http://video.racing.hu/VideoItem.aspx?show=1000406969 |
Kedves imp!
1400 méter volt egy teljes karika! |
Lesz, csak a főoldalról került le, kérésre. (A versenynaptárban megtalálod)
Erika |
mivan a büki versennyel?? |
Nem biztos, de úgy hallottam, hogy egy karika a körön belül 400 m volt, tehát egy kör 1200 méter.
Erika |
Üdv
Tudja valaki a szegedi hétvégi pálya hosszát?
Kösz Béla |
Elküldtem őket.
Köszi Erika |
Gergő, ha elküldöd mail-ben nekem (valami infó-s telefonszámmal, vagy e-mail címmel, ahol kérdezhetnek az érdeklődők) akkor már teszem is ki a főoldalra!
Erika |
Üdv!
Március 28.-án Amatőr Szlalomverseny Szervezünk Bük Vog parkoló betonos placcán nevezés 1000Ft , 1 próbakör és 3 mértkör lesz. Nevezés 12:00-13:00ig. Kategóriák 0-1300, és 1300- felett. Minden érdeklődőt szeretettel várunk. |
ZOZA!
Te eszement módon fejlődsz! Csak így zovább! |
mindenben egyetértek...
Mindenben egyetértek Köpcivel. Még annyit a dologhoz, hogy az elsodort időmérő miatt bocsánat mindenkitől, de erős gyanúm, hogy nem ez volt aznap a fő baj, már csak azért se mert régebben is mértek időt stopperrel amennyire emlékszem. Meg ez 3-4 perces pálya volt többnyire nem a századok döntöttek. és nem gondoltam volna hogy egy elsodort biciklis prizmát(ami össze se tört) nem tudnak egy fadarabra visszatenni...(ugyanis nem a mérőműszert vittem , csak a visszaverő prizmát.).
amugy 3 dik lettem a H3 ban kb 4 mp vel lemaradva a második Hajókától, akinek utólag is gratula...:-)
tegnapelőtt 17:39 Köpci „Üdv Köpci vagyok az EXtrem Kupa egyik szervezője - versenyzője
Tegnap voltunk több ismerősömmel együtt Kiskunlacházán a Drag Rally-n Szlalom jellegű verseny
Ami OK volt : A PÁLYA
Építő kritikát irok nem fikázást előre jelzem :
A mostani versenyről nem ejtek egy szót se mert az nem fórumtéma aki ott volt tudja miért ......"olyan szavakat nem irnék ide le amiket ott gondoltam "....
-Ti vagytok a "RENDEZŐK" ne mi talájjuk ki versenyzőként hogy miként hogy legyen minden.
-Oldjátok meg hogy az edzőköröket aki lenevezett uttánna rögtön elkezdhesse.
-A pályát ugy rakjátok ki hogy a percenkénti indítás tökéletesen működjön max etap útvonalon hajtunk vissza a depóba .
-A rajtszámokat álltalában azért találták ki hogy aszerint induljunk sajnos a versenyzőknek ez el kell mondani igaz nem mindenkinek és nem azt hogy a beállási sorrend a rajtsorrend mert igy csak a fejetlenség van és senkinek nem jó
-A fotocellához talájjatok olyan embert ki javítani is tudja mert igy nem ok ahogy a hibát orvosoltátok a telefon nem tuti időmérő......
Üdv Köpci sj413@chello.hu
” |
Tényleg jó verseny volt:) Gergic: 2 féle végeredmény lista van: Az elsőben (az MNASZ-es logóval) csak az OSZAK-ba (tehát az egész éves bajnoki sorozatba) nevezettek eredményei vannak. Alatta van egy másik táblázat, aminek a logója a VI. T-MAX Toyota Kupáé. Abban van az összes induló eredménye. A díjkiosztón a T-MAX verseny helyezettjeit értékelték. Pathy Dani nem nevezett az éves OSZAK-ba, csak ezen a versenyen indult.
Erika |
[Későbbi] [1283-1264] [1263-1244] [1243-1224] [1223-1204] [1203-1184] [1183-1164] [1163-1144] [1143-1124] [1123-1104] [1103-1084] [1083-1064] [1063-1044] [1043-1024] [1023-1004] [1003-984] [983-964] [963-944] [943-924] [923-904] [903-884] [883-864] [863-844] [843-824] [823-804] [803-784] [783-764] [763-744] [743-724] [723-704] [703-684] [683-664] [663-644] [643-624] [623-604] [603-584] [583-564] [563-544] [543-524] [523-504] [503-484] [483-464] [463-444] [443-424] [423-404] [403-384] [383-364] [363-344] [343-324] [Korábbi]
|