[Későbbi] [1283-1264] [1263-1244] [1243-1224] [1223-1204] [1203-1184] [1183-1164] [1163-1144] [1143-1124] [1123-1104] [1103-1084] [1083-1064] [1063-1044] [1043-1024] [1023-1004] [1003-984] [983-964] [963-944] [943-924] [923-904] [903-884] [883-864] [863-844] [843-824] [823-804] [803-784] [783-764] [763-744] [743-724] [723-704] [703-684] [683-664] [663-644] [643-624] [623-604] [603-584] [583-564] [563-544] [543-524] [523-504] [503-484] [483-464] [463-444] [443-424] [423-404] [403-384] [383-364] [363-344] [343-324] [Korábbi]
Én is mennék ,de nincs mivel! :(( Nem adna valaki kölcsön egy jóóó gépet? :)
Igérem nem törném össze! :D
Erika jóóó kis verseny volt a tavalyi!!!Mért nem mentek most?Ha nem kell a kocsi.....:D gondolhatnál rám is! ;) |
Remélem beszereltétek a rakétákat ! Ott egy kicsit mást jelent a szlalomverseny, mint itt. Ha megnézitek a Teesdorfban készült képeket, videókat, kaptok egy kis ízelítőt az autókból és a sebességből. Viszont a bójakapukkal nem lesz gond, az biztos :) Tavaly augusztusban voltunk ezen a versenye, itt vannak a képek róla. Nagyon kedvesen fogadtak minket, jó volt a hangulat.
Erika |
Köszi az infót. Én is megyek, pár jászberényi nagy névvel!!!
üdv Misi |
Én is úgy tudom...
2009.08.25 07:35 szuzuki-szlalom „Misi: úgy tudom Meszes Andrisék mennek! Megvan az elérhetőségük?
Erika” |
Misi: úgy tudom Meszes Andrisék mennek! Megvan az elérhetőségük?
Erika |
Megy valaki hétvégén Ausztriába?????
üdv
Misi
|
Sziasztok!
Eladó Michlein s210 slick gumik (16-53-13) méretben. 80% -os. Puha keverék.
Ár:12eFt/db
0630947-5728 |
Sziasztok!
Az extremkupa.hu újra vírusmentes és működik!
Türelmeteket köszönyük! |
Az aug.22.-i nemzetközi szlalom Teesdorfban, Ausztriában volt 5 magyar indulóval. A vezetéstechnikai centrum kiváló helyszín az osztrák versenyekhez. Ott a szlalom 4 méteres bójakapukkal „nehezített” nagyon gyors pálya, helyenként jóval 100 feletti tempóval. Győzelemre csak 200 LE feletti autóval van esély. 2 edzőkör, aztán 3 mért kör, ebből a 2 leggyorsabb idő összeadva adja a végeredményt. Sajnos az edzés zuhogó esőben, csúszós pályán zajlott, így a nagyon tempósra sikeredett célban több autó is kicsúszott és összetört. A rendezők a célt ezután belassították. Maga a verseny pörgős, jól szervezett volt, a magyarok pedig kiválóan szerepeltek. A parc fermében többen megcsodálták, a pályán pedig nagy lelkesedéssel fogadták Ludescherék Trabusáját és a verseny egyetlen BMW-jét, amit Szepesi Péter vezetett. Érdekes volt látni, hogy az osztrákoknál nincs a magyar versenyekhez hasonló hangulat a versenyzők között, egymással kissé távolságtartók. Mi jól éreztük magunkat, köszönhetően többek között az Istvánkó csapat finom pogácsájának és palacsintájának
R. Erika; D. Tibor
|
Sziasztok!
Sajnos az Extrém kupa weblapja valamiféle vírus miatt nem üzemel amíg a hibát kijavítjuk ne látogassátok nehogy valakinek kárt tegyen a gépében!
Ha a versenyel kapcsolatban lenne kérdésetek telefonon vagy itt a fórumban elértek minket!
Köszi Csuri |
Hali!
Nekem is nagyon tetszett a Kecskeméti verseny. Szervó nélkül... mondja nekem valaki, hogy a motorsport nem sport :D
A fórum jó 5let volt szerintem. Az N csoportos dologhoz szerintem annyit hozzá lehet tenni, hogy helyszinen tényleg nem mondja meg a legjobb szakember sem, hogy ha parkolóban bont motort, hogy az az alkatrész most jó vagy nem. Szóval szerintem egyszerűen be kellene vezetni az óvás intézményét. Valakinek sérelme van, az előhúz egy köteg pénzt és azt mondja hogy az ott nemjó. A verseny végén pedig az adott autó megy a trélerre, és mondjuk Kesckeméten egy szervízbe megy azonnal a verseny után. Leragasztva. A következő héten nyugodtan szét lehet szedni, megmérni mindent amit kell, megnézni katalógusban. Aztán aki tévedett az kifizeti az egész heccet, és akkor nincs vita. Aki nem vállalja, hogy elvigyék az autóját annak meg viszontlátás. Ez így egyszerű lenne szerintem mind3 félnek, az óvónak, az óvottnak és a rendezőnek is. Persze én mint A s kicsit kibic vagyok... de ez van.
Szép napot! |
Sziasztok!
Szlalomverseny volt Kecskeméten ami nem csak a nevében volt az.Nosztalgikus pálya régi új elemekkel,nagyon jó szervezés,pozitiv hozzáállás,elégedett versenyzök.CSAK IGY TOVÁBB! |
Egyetértek Szabó Árpáddal. Kivéve, ha nincsen gond nem kell fórum,szerintem! Ha gond van akkor verseny előtt el lehetne mondani ! Akkor úgyis egybegyűlünk.
üdv Misi. |
Sziasztok!!!!
Szernitem fantasztikusan jól volot megszervezve a kecskeméti verseny. Rengeteg pólya technikás, a kis autóknak is kedvezet, minden tökéletes vot. A pályabirok is prímán végezték a melójukat. Forumot szerintem minden verseny után kéne csinál. A ketegóriákról meg szerintem anyit, hogy simán maradhatna igy jővőre, vagy esetleg egy olyan kategoriát csinálni, amiba olyan autók mennek, hogy nem gyári motorral szereltek, iletve meg vannak röviditva , vagy ki van belölük vágva. Az N ek meg szerintem maradni kéne igy ahogy van. SPC-t semmi féle képpen nem kéne csinálni.
Köszönjük a szervezést, csak igy tovább!!! |
KEDVES SOPRON Érdeklődnék,hogy mikor várható a következő Soproni SZLALOM ÜDV:D.ZS. |
Szia Erika és RallyeStig!
Én se látom a főoldalon Firefoxot használok, kipróbáltam Intenet Explorerrel is és azzal bejött. Szerintem valami szerkesztési probléma lezárás vagy ilyesmi hiba lehet esetleg az oldalon és azért nem tudja megjeleníteni a Firefox néhány embernek.
Gergő |
Ezúton szeretnék köszönetet mondani a legutóbbi OSZAk versenyen nyújtott segítségéért Budai Zolinak és lelkes csapatának, Hegedűs Andrásnak, Csatári Sanyinak és Török Gyurinak.
Köszönöm |
Köszi , így már világosabb .. Egyébként miről beszélsz? Ha már azt írtad...
2009.08.13 20:39 válasz „Na erről beszélek! Ezt ott megkérdezed és megtudod ! Ez úgy van, hogy adott körben és kategóriában a legrosszabb idő+10 mp.” |
[Későbbi] [1283-1264] [1263-1244] [1243-1224] [1223-1204] [1203-1184] [1183-1164] [1163-1144] [1143-1124] [1123-1104] [1103-1084] [1083-1064] [1063-1044] [1043-1024] [1023-1004] [1003-984] [983-964] [963-944] [943-924] [923-904] [903-884] [883-864] [863-844] [843-824] [823-804] [803-784] [783-764] [763-744] [743-724] [723-704] [703-684] [683-664] [663-644] [643-624] [623-604] [603-584] [583-564] [563-544] [543-524] [523-504] [503-484] [483-464] [463-444] [443-424] [423-404] [403-384] [383-364] [363-344] [343-324] [Korábbi]
|