[Későbbi] [1283-1264] [1263-1244] [1243-1224] [1223-1204] [1203-1184] [1183-1164] [1163-1144] [1143-1124] [1123-1104] [1103-1084] [1083-1064] [1063-1044] [1043-1024] [1023-1004] [1003-984] [983-964] [963-944] [943-924] [923-904] [903-884] [883-864] [863-844] [843-824] [823-804] [803-784] [783-764] [763-744] [743-724] [723-704] [703-684] [683-664] [663-644] [643-624] [623-604] [603-584] [583-564] [563-544] [543-524] [523-504] [503-484] [483-464] [463-444] [443-424] [423-404] [403-384] [383-364] [363-344] [343-324] [Korábbi]
Köszönjük mindenkinek aki reszt vett a soproni szlalomon,remelem jol ereztetek magatokat es jo verseny volt.
Az eszreveteleket varjuk, dolgozunk tovabbra is es tudjuk ,hogy meg vannak hibak es hianyossagok amiket mindenkepp potolnunk kell.
Üdv rendezöseg. |
Na erről beszélek! Ezt ott megkérdezed és megtudod ! Ez úgy van, hogy adott körben és kategóriában a legrosszabb idő+10 mp. |
Őőőőő Én még most sem látom kirakva...
Milyen volt, pálya sztem tempós volt , mivel elfértem mindenhol haladósan...
Nézők szempontjából a lépcsőzetesség a pályában nem a legszerencsésebb, de versenyzésre rendkívül tetszett, bár nem volt veszélytelen a padka miatt...
a verseny lebonyolítása sztem jó volt , ahoz képest, hogy 2. versenyük, DE a kategóriákat nagyon rendbe kéne szedni , valamint legalább rápillantani az autóra , hogy N be ne mennyen kicsontozott autó pl... Valamint én furcsállottam, hogy az autósoknak nem kötelező a buksi védő.... Igen tudom saját felelőségre megy az ember ,meg a kiskőrösi nem teljesen bukósisak, ezt beszéltem 1-2 sporttársal, de megis.... 32 induló (ha jóltudom) motor , quad 2-2 asszem ,a többi autó., Az idő mérés: a három kör idejét össze adva lett meg a végeredmény, ez eddig oké, DE!!!!: cimborám nem a cél kapun ment ki az első körben, nem volt mért ideje, erre kapott egy 2:20 valamennyis időt, De nem értem mia lapján , ez eddig oké.... Másik elismert versenyző társ sajnos nem tudta kicsúszás miatt szintén az első kört befelyezni, erre kapott egy 2:17 valamennyis időt...... Na ekkora butaságot nem kéne csinálni.... Tény , messze volt a cimbi (meg én is) az Ő rendes 2-3. idejétől, De hát ez így kicsit nonszensz....Mivan, ha egy forma az eséllye a két versenyzőnek, akkor is ilyet csinálnak?
A bemutatók nagyon látvanyosak voltak, BMW-s driftes srác nagyon ügyes és látvanyos volt, A Kocka ladás srác nem különben látványosan terelte a vasat!!!
Hirtelen ennyi ....
2009.08.13 05:08 szuzuki-szlalom „RallyeStig: már kint volt a főoldalon este:) Köszönjük!
Milyen volt a soproni verseny (pálya, szervezés, lebonyolítás)? A videók, képek alapján nem lehetett rossz..
Erika” |
Sziasztok nekem az a véleményem a kategoriákrólé és nem azért mert BMW-vel megyek de A4-ben nem lehet felvenni a versenyt az agyon hegyezett elsőkerekesekkel!!!!!!!!!!!!!!!!!Ezért szerintem a jövőre tekintve kéne egy hátsókerekes kategóriát létrehozni és sokkal több autó érkezne a versenyekre,de kompromisszumot kell kötni,hogy ne menjen átt driftbe az egész !!!!!!!!!!!!Nekem ez a véleményem remélem nem bántodtam meg senkit mert nem állt szándékombanÜDV: DEÁK ZSOLT NAGYVENYIMRÖL |
RallyeStig: már kint volt a főoldalon este:) Köszönjük!
Milyen volt a soproni verseny (pálya, szervezés, lebonyolítás)? A videók, képek alapján nem lehetett rossz..
Erika |
http://picasaweb.google.com/Rallyefan81/2009Augusztus9IISoproniAutosEsRobogosSzlalomVersenySopron#
2009. augusztus 9. II. Soproni Autós és Robogós Szlalom Verseny - Sopron
|
Jó volt a kecskeméti verseny. Jó volt a pályabejárás. Pörgős volt. A Cél nem volt a legjobb elrendezéssel, de a Stop zóna jó öklet. Csak így tovább OSZAK!!!
Misi |
Nagyon jó verseny volt a Kecskeméti!!!!!!!!
Profin ment a bonyolítás, simán belefért az edzőkör(ami mellesleg nagyon jó volt) a pályabírók, és a rendezők is a helyzet magaslatán voltak.
A fórum jó ötlet volt, reméljük lesz megoldás a vits kérdésekre is. |
A versenyzői megbeszélésen az MNASZ-től Demeter Magdolna, a HRT-től Hegedüs Csaba, és Gaál Ferenc voltak jelen.
A biztonsággal, és a pályakialakítással kapcsolatban teljes volt az egyetértés.
A "pályabejárás, felvezetés, vagy edzőkör” kérdésében: ahol lehetőség van ott edzőkör, ahol nem lehetséges, ott csak gyalogos pályabejárás lesz.
A 2010-es technikai szabályzat kiadási dátumával is igyekezni fog a HRT.
A H; az A és az N kategória technikai meghatározásáról a versenyzők között nagy vita alakult ki, többnyire mindenki a saját érdekét próbálta képviselni. A végszót a HRT fogja kimondani, de nem lesz egyszerű dolguk, ahogy ennek ellenőrzése sem könnyen kivitelezhető. A HRT csapata várja a versenyzők javaslatait e-mail-ben, vagy a fórumon! (Szerintünk a legegyszerűbb az lenne, ha mindenki jó lelkiismerettel örülhetne a becsületesen megszerzett pontjainak)
A fórum jó kezdeményezés volt, reméljük még továbbiakra is sor fog kerülni.
Dobos Tibor ; Reiner Erika |
Sziasztok!
Véleményem szerint, egy nagyon jó kecskeméti versenyen vagyunk túl.
Ami nekem a legnagyobb pozitívum, hogy a szervezők, (a versenykiírásból is kitűnt) készek voltak a változtatásra. A pályán volt bójasor, és a kialakítás is nagyon hasonlított a régi technikás Tescós szlalomra. A célbaérkezést kivéve nagyon tetszett a pálya. Sajnos itt baleset is történt, szerencsére személyi sérülés nélkül, de jelentős anyagi kárral. Még jó hogy nem esett az eső. Volt stopzóna, ami jól mutatkozott be, igaz némi figyelmet követelt, hogy a 4 méteren belül megállhassunk max. 2,8 méter tengelytávval. Nagyon jó gondolat volt az edzéslehetőség, ami gond nélkül, és időre lement. A pályabírók jól dolgoztak, és az olajfoltok eltüntetésére is minden eszköz megvolt.
Az időeredményekből kitűnik ki volt elégedett és ki nem. Az eldőlni látszik, ki lesz az idei bajnok, viszont a dobogóért annál nagyobb küzdelem várható.
Dobos Tibor
|
Sziasztok
Érdeklődnék a Kecskeméti verseny utáni megbeszélésről. |
Most este elszakadt a kuplungbovenje a Peugeotnak. Ha nem találok ,amire nem kis esály van akkor vasárnap nem leszek N3 ban lehet. Megteszek mindent, hogy szombaton szerezzek egy ritkasághoz Bowdent, nem lesz egyszerű.
Misi |
IV. Egri Szlalom Éjszakai futam - TESCO parkoló. Utcai és épített autóknak. 2009. augusztus 29. 22h-tól Bővebben: http://hajoka.hu |
Ez nagyon durván jó eredmény! Dicsa Tibi azzal 9. lenne az elsőosztályú mezőnyben! |
Helló!
Dicsa Tibor: 1'09'3
Deák Tünde: 1'13'7
A többit sajnos nem tudom. |
Sziasztok!
Valaki tudja esetleg,hogy a szlalomosok milyen időket autóztak a 42. Allianz Mecsek Rally Prológján a Rally-s elithez képest ?
Üdv .: Hegedűs András |
Látom ma nem dolgoztál!
Pihent vagy és igen ráérős!
De ZSÍR! :-) |
Elkészült az új verda :D |
[Későbbi] [1283-1264] [1263-1244] [1243-1224] [1223-1204] [1203-1184] [1183-1164] [1163-1144] [1143-1124] [1123-1104] [1103-1084] [1083-1064] [1063-1044] [1043-1024] [1023-1004] [1003-984] [983-964] [963-944] [943-924] [923-904] [903-884] [883-864] [863-844] [843-824] [823-804] [803-784] [783-764] [763-744] [743-724] [723-704] [703-684] [683-664] [663-644] [643-624] [623-604] [603-584] [583-564] [563-544] [543-524] [523-504] [503-484] [483-464] [463-444] [443-424] [423-404] [403-384] [383-364] [363-344] [343-324] [Korábbi]
|