[Későbbi] [1283-1264] [1263-1244] [1243-1224] [1223-1204] [1203-1184] [1183-1164] [1163-1144] [1143-1124] [1123-1104] [1103-1084] [1083-1064] [1063-1044] [1043-1024] [1023-1004] [1003-984] [983-964] [963-944] [943-924] [923-904] [903-884] [883-864] [863-844] [843-824] [823-804] [803-784] [783-764] [763-744] [743-724] [723-704] [703-684] [683-664] [663-644] [643-624] [623-604] [603-584] [583-564] [563-544] [543-524] [523-504] [503-484] [483-464] [463-444] [443-424] [423-404] [403-384] [383-364] [363-344] [343-324] [Korábbi]
RallyeStig
Gyere Speed Kupára, vagy Extrém Kupára, amelyik közelebb van :-), a tempó is lényegesen nagyobb, mint egy klasszikus szlalomon. |
Ez finoman szólva nem passzol erre az oldalra.... |
Deka01 : Egy oldalon állunk, én csak néhány oldallal korábbi, valalmint a NYDMASZ tanácskozáson elhangzottakat írtam le.. Én sem rövid suzival közlekedek , hanem egy "kicsit" nagyobb jószággal , így én is örülnék az aranyközépútnak... csiki-csuki kontra kilincsel előre
de tudom menjek rallyesprintelni...
Na mindegy.... |
RallyeStig:Most nem azért,hogy szitsam a tüzet mert távol áll tőlem ,igazad van neked is de lehetne olyan helyen versenyt rendezni ahol megfelelő bukóteret lehet biztositani az autó és a nézők között Hmmm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Nem pedig egy szük sikátoros utcákba és még a nézöt is oda engedjük bámészkodni NA EZ A VESZÉLYES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ÜDV: Deák Zsolt |
Sziasztok!
Dömötör Tibor képei a 19-i Dr. Perlaky Petra emlékversenyről.
http://picasaweb.google.com/sz.racz/VepGalambosTrans20090719#
Rácz Szabolcs |
Szia HRT!!!!
Én tudok jókat irni, sőt énigazából most sem fikáztam a bajnokságot, mert rohadt jó hogy igy gördülékenyen szoktak menni a programok, az időméréssel sem szokot baj lenni, meg hát szerintem a színvonal is nagyon jó!!!! Én csak véleményt mondtam hogy esetleg min lehetne választani!!!! |
Véleményem.
Nem az N-es és A-s szabályokkal van a baj, hanem a pályák vesztették el a szlalom kellegüket. Ha tehnikásabb a pálya ,több a néző, jobban kijön a "tudás" szorosabbak lesznek az idők, mivel nem egymás ellen vagyunk, hanem csak az idő az ellenfél. Szerintem!!!
üdv Misi |
Deka01: Erről volt hmmm "vita" , hogy a kersztben autózás veszélyes lehet nem kicsit a nézőkre, ezért visszább kell venni, + ebből adódóan széles lenne a pálya, ergó fel is gyorsúl... |
Köszönöm a képeket és a videókat RVO-NAK ja és üdv mindenkinek!!!!!!!!!!!!!!!Szerintem is jó volt a Kiskörösi verseny csak én úgy komentálnám,hogy egyre kevesebb az a vonalvezetés ahol hátsokerekes autóval lehetne látványosat autózni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"tudom,hogy ez a verseny nem erről szól de azért gondolni kellene a nézőkre is"ÜDV:Deák Zsolt |
Én írnék jót, de nem tudok..... De csak azért ,mert nem tudtam indulni vasárnap.....
csak, hogy pörögjön a fórum.... |
Sziasztok
Amíg fortyogott a fórum, addig megpróbáltuk a tűzrevalót messzebb vinni a tűzhelytől. Ugyanis tettek róla, hogy legyen körülötte. Na nem Kiskőrösre gondolok, hanem egy kicsit előre nézek. 2009 július 14-én bejelentette a pécsi rendező, hogy Ő mégsem rendezi meg a bajnokság 7. futamát augusztus 09-én. Azóta voltam Pécsen, hát azon a helyszínen Mi sem vállaljuk be (mert ez is az elképzelések között szerepelt). Aztán tavaly az EXPO területe sem tettszett a mezőny nagyrészének. Orfűt strandszezonban nem adják. Tehát Pécsen 2009-ben nem lesz verseny. Viszont dolgozunk rajta, hogy a meghirdetett időpontban legyen verseny. Nagyon valószínű a kecskeméti Tesco parkoló, de erre a Tesco-nak is rá kell bólintania. Tehát: nem a pénzt számoltuk a kiskőrösi rendezőnek, hanem dolgoztunk a következő probléma kijavításán.
A felvetett ötleteket átgondoljuk, figyelembe vesszük, ha lehet.
ui.: Fohász: Adja az Ég, hogy egy sima verseny után is legalább ennyi hozzászólás érkezzen!!! Vagy a jó véleményeket gáz leírni? Mert akkor csak olyanok vannak, jobb esetben, hogy "miért pang a fórum?".
Nem akartam senkit sem megsérteni!
Tisztelettel: Hegedűs Csaba |
Sziasztok!
Visszatérnék pár dologra, ami a fórumban elhangzott.
A szlalomverseny a versenyről, és a versenyzőkről szóljon elsősorban. Olyan versenyről, ami érdekes, látványos, mert ezt szeretik a nézők is. Fontosak a nézők, hogy népszerűbb legyen a szlalomverseny, de a nézőszámot nagyobb mértékben, csak városi helyszínen, látványos, technikás pályán lehet növelni. Jó példa erre a Rakparti Szlalom, vagy a jászberényi városi verseny, ahol 1000 feletti nézőszám volt.
Azt, hogy a nézőket, a "minél érdekesebb és hangosabb autók érdeklik " kétlem, talán még a 6-7 éves fiúkat, vagy a hölgyek egy szűk része nézi ilyen oldalról a szlalomot, de szerencsére ennél sokaknak többet jelent egy lóhere, vagy egy gyors kézifékes forduló.
Egyetértek, Ádámmal, hogy a fejlesztésekhez sok pénz kell, de ha visszatérnénk a hagyományokhoz (kézifékes forduló, technikás pályák), már nem is biztos, hogy érdemes lenne hatalmasat fejleszteni, mert az erőgépeken valószínűleg váltó és féltengely problémákkal kellene számolni. Nekem amúgy rengeteg ötletem van a fejlesztésre, és kedvem is lenne megvalósítani, de ez 700-800 ezer + gumi lenne évente (motor, hajtáslánc, futómű, és ezek csak az alapok). Ha a költségek elérik, a milliós értékeket oda jutunk, mint a F1, vagy a WRC-k. (habár már ott is a technika helyett a pilótát favorizálják) Lesz 2-3 versenyző, aki fényévekkel megelőzi a többieket, ami először érdekes lesz, de aztán a többieknek, más versenyek lesznek érdekesek. Így is egyre kevesebben vagyunk, és nagyon is hiányoznak azok a versenyzők, akik éveken át velünk versenyeztek.
A szomszéd országok példáit ne vegyük át, ha nem akarunk érdektelenség miatt 30-40 versenyzőnek Magyar Bajnokságot rendezni.
Dobos Tibor
|
Csatlakozeom az előttem szólóhoz. A verseny nagyon jó volt, ritmusos pörgős. A pálya is, a környék is. Kb 2 óra alatt le is zajlott a verseny. Nagyon jó volt, viszont sajna kevés autó... |
Sziasztok
A vasárnap akkor szlalomverseny valahol az országban. Felkerekedve több kmert autózva elmentem a Vas Megyei Szlalomversenyre amit vépen rendeztek. A versenyről röviden. Az infrastruktúra kiválóan alkalmas volt a verseny megrendezésére étterem, hatalmas pálya. A verseny úg ahogy a nagyoknál gépátvétellel kezdődött utánna rajtszámosztás. És pontosan 10:00 kor kezdés. Illetve 1 perces megemlékezés Dr. Perlaki Petrára. Pürgös gyors verseny szemtanuja lehettem talán percenként indultak a versenyzők. Érdekesség képpen a helyi adottságok révén Junior kategória is került kiirásra mely 20 éves korig szól. A verseny végén ment a H kategória külön értékeléssel ami nem szólt bele a többiek versenygésébe. Talán a sok szidásnak köszönhetően 1 nagyon pörgös jó verseny láthatott aki ott volt A versenyzők közt sétálva nem hallotam elégedetlen embert. 1 negatívum azért lenne. Mindössze sajnos csak 26 induló volt jelen a versenyen talán a többiek más elfoglaltság miatt nem tudtak eljönni. De sajnálhatják.A rendezőknek kívánok sok hasonló jól megrendezett versenyt
Hajrá |
üdv én tudom hogy miről beszélsz Peti én már veled kiveséztem ezt a témát mi ezt a döntést hoztuk és igy nem szól bele az értékelésbe a több nevezés .
üdv Köpci |
Szia De érthető voltál és én csak egy példát hoztam fel. Amúgy szerintem is jó versenyeket rendeznek a fiuk! |
Szia Laci!
Azt hiszem nem fogalmaztam elég világosan, és érthetően, én nem a Zsoltira gondoltam XYZ-vel kapcsolatban, hanem többekre. Egy versenyes gyerek vagyok, csak az utolsó évadzárón indultam. Arra próbáltam utalni, hogy tavaly, ha valaki háromszor nevezett egy kategóriába és jól ment, ha végiggondolod azt, hogy amíg én egyszer mentem mind a két pályán addig ő a hatodik körénél tartott, amíg én négyet ő tizenkettőt. Ha minden körben tudsz két másodpercet javulni és az elején picivel jobb vagy, akkor is a végén porrá ver. Tehát ha megveri saját magát is, akkor a dobogó első három fokán ő ugrándozik. Nehéz úgy írni, hogy mindenki azt olvassa ki a sorokból, amire én gondolok, és ne adjon hozzá olyat, amit nem mondtam. Nem mondtam, hogy tetszik ez a megoldás, de végül is megoldás. Ők nem akarják megszüntetni a többszöri indulás lehetőségét, így ezt választották. Kezdem belátni, hogy kevés az, ha én tudom miről beszélek, de nem tudom pontosan leírni azt. Bocs remélem így már jobb.
Üdv: Zima Péter
|
Sziasztok!
Nem kis időbe telik, mire az ember végigplvassa a fórumot, a témával kapcsolatban. Én megtettem. Amit nem értettem, azt kétszer is elolvastam, hogy minden világos legyen.
Elolvastam mindent és a Gergic és Köpci védelmére kelnék egy kicsit. Nem FIKÁZNI, KEVERNI kezdtek hanem véleményt írtak, hogy min lehetne javítani! Ha jól olvastam, a KÖPCI úgy kezdte, hogy "Nekem tetszett ". Pedíg Ő már túl van egy pár versenyen, kicsiken és nagyokon.
A Lóri bácsinak a nevezésével kapcsolatban, is minden tisztázódott számomra a végére. De az OSZAK szabájzatba, jövőre mindenképpen le kéne írni pontossabban, az ilyen eseményekre alkalmazandó szabályokat, és akkor nem lenének a félreértések.
Tehát nincs észosztás!!!! És ez sem az! Csak észrevétel!
A tavaji extrémet ne keverjük ide, mert az idei szabályzatban pont ezek vannak főként módosítva.
Én is vettem a fáratságot és elolvastam azt is. Látom Te is Zimapeti. És ott orvosolták ezt a problémát. Látom Neked is tetszik az a megoldás. Szerintem is jó. És ugye a fejedet sem harapták le a Köpciék. Tudod miért? Mert ők is kaptak hideget-meleget, és inkább tanultak belőle. Mert a Versenyzőknek akarnak versenyt szervezni!
Egyébként azt is le tudom írni, hogy a Henszelmann Zsolt volt az ominózus eset, amiről xyz-t írsz. Ő év elején a Subaruval nevezett bajnokságba, és mikor nem volt jó az autója, akkor egy kölcsön Golf 2-el nevezett. Persze arra külön nevezett a bajnokságba is, hiába volt azonos kategória, de mégis egy teljesen más autó a subaru és a golf. De sohasem ment 2 autóval ugyanazon a versenyen.
szerintem megkapod a feloldozást.
Mivel egyre nehezebb magyarországon az autóversenyzés sorsa, inkább fogjunk össze és tanuljunk hibáinkból, mint öljük egymást!
Mindenkinek További jó Versenyzést, és Versenyszervezést Kívánok! Üdv: Laci |
[Későbbi] [1283-1264] [1263-1244] [1243-1224] [1223-1204] [1203-1184] [1183-1164] [1163-1144] [1143-1124] [1123-1104] [1103-1084] [1083-1064] [1063-1044] [1043-1024] [1023-1004] [1003-984] [983-964] [963-944] [943-924] [923-904] [903-884] [883-864] [863-844] [843-824] [823-804] [803-784] [783-764] [763-744] [743-724] [723-704] [703-684] [683-664] [663-644] [643-624] [623-604] [603-584] [583-564] [563-544] [543-524] [523-504] [503-484] [483-464] [463-444] [443-424] [423-404] [403-384] [383-364] [363-344] [343-324] [Korábbi]
|