[Későbbi] [1283-1264] [1263-1244] [1243-1224] [1223-1204] [1203-1184] [1183-1164] [1163-1144] [1143-1124] [1123-1104] [1103-1084] [1083-1064] [1063-1044] [1043-1024] [1023-1004] [1003-984] [983-964] [963-944] [943-924] [923-904] [903-884] [883-864] [863-844] [843-824] [823-804] [803-784] [783-764] [763-744] [743-724] [723-704] [703-684] [683-664] [663-644] [643-624] [623-604] [603-584] [583-564] [563-544] [543-524] [523-504] [503-484] [483-464] [463-444] [443-424] [423-404] [403-384] [383-364] [363-344] [343-324] [Korábbi]
Sziasztok!!!!!!
Köszönöm az Infót!!!!!
Valószinűleg hibáztak,de én is mert nem figyeltem és csak másnap vettem észre.
Üdv "Z" |
Sziasztok!
Mivel a duplanevezéssel kapcsolatban kialakult helyzetért kicsit hibásnak érzem magam, ezért a feloldozás reményében szeretnék némi magyarázattal szolgálni.
Mire is gondolok? Néhány idézet:
„Hogy megint miért pont a 2 Veszprémi gyerek (Köpci, Gergic) indította el a keveredést. A tavalyi évben ugyanugy mint az idejiben a Veszprémi versenyen kívül még olyan versenyen ők ketten nem indultak ahol nem osztották volna ki a rendezőket.”
„Én is úgy látom hogy egyeseknél nagyon megy a vérre menő fikázás Lóri bácsival szemben! Vannak bizonyos emberek akiknek mindig szídni kell valakit!”
„Számomra az a felháborító, hogy olyan kezdi el osztani nekünk az észt, aki már az első oszakos versenyén okosabb mindenkinél.”
Szóval. Tavaly elmentem az évadzáró Extrém Kupa Szlalomversenyre, és a díjkiosztón, számomra érthetetlen dolgok történtek. Az egyik kategória 3.helyezetje XYZ-volt, majd az első helyezett is XYZ-lett. Kicsit furcsállottam, de mivel rajtam kívül senki sem csodálkozott, gondoltam névrokonok és a másik már hazament. A harmadik helycserénél már bizonytalan lettem, ennyi névrokon nem lehet, így megkérdeztem Köpciéket, akkor most, hogy is van ez? Ők azt mondták, náluk ez teljesen természetes, mindenki annyiszor nevez amennyiszer akar. Elmondtam, hogy szerintem ez nem teljesen korrekt a többiekkel szemben és, hogy ezen változtatni kéne. Ők rögtön nekem estek hogy, nédd mán öccsém, há pont ez a fikázós Pösti elsőversenyes gyerek fogja osztani nekünk az észt… Hm… Bármennyire szeretnétek, nem ez történt. Azt mondták, idény vége van mostanában fogjuk összeállítani a jövő évi szabályokat, tedd fel a fórumra a kérést, meghallgatjuk, hogy a többiek mit szólnak hozzá, és meglátjuk. Természetesen a fórumon kaptam hideget meleget, de ha elolvassátok az idei kiírásukat és kategória beosztást, láthatjátok ők megoldották a dupla nevezést, és aki többször akar indulni az azt is megteheti. És ebből a többieknek nem származik hátránya, mivel a dupla, tripla, stb, nevezőnek csak az első nevezés első négy köre számít az értékelésbe, a 2.-3. nevezés köreit csak ez után kezdheti. Azt hiszem ezen a beszélgetésen mondtam Köpciéknek, hogy akkor én inkább az OSZAKon indulok, mert ott nincs ilyen, ott mindenki egyenlő esélyekkel indul. Gondolom az autócsere láttán rögtön a fikázós Pesti gyerek jutott az eszükbe, hogy nekik ossza az észt, oszt itt meg tessék na há most akkó ho? Az pedig, hogy pont Lóri bácsinál borult a bili, csak véletlen, ha mással történik, akkor most valaki más érezné magát megtalálva, véleményem szerint ok nélkül. Szerintem jó az, ha mindenki elmondja a véleményét, és abból próbálunk egy a többségnek tetsző megoldást találni. A rajtnál például, hat bója közül indulva, elsőnél keresztbe a vonal, sportbíró zászlójáig, mindenki azonos helyről indulna. Bójákat és GUMIKAT IS jól láthatóan körberajzolni, hogy minden ugyanoda kerüljön vissza, így tudható az is, hogy ott volt vagy nem. Ilyen feltételek mellett nem kéne utólag magyarázkodni, és videókról bizonyítani az igazunkat. Számomra is érthetetlen, hogy a mostani szlalomversenyeken, miért kell három teherautónyi gumit kitenni. Az, hogy a padkára és olyan füves részre amit nem akarnak, hogy tönkre tegyünk tesznek, rendben van, elválasztónak is ok, de több nem kell. Az ügyességi versenynek az az egyik eleme, hogy megtanuljuk a pályát, aki nem tudja, az így járt. Természetesen a vizespohárral tolatás zászlóérintéssel, és libikókás részt nem sírom vissza, de a hagyományos sorba bójás szlalom visszafordítóval tetszett. Persze a kézifékem ilyen pályákon általában rossz volt, ezért kérem a rendezőket a kiírásban előre jelezzék ha hagyományos szlalomot akarnak, hogy addigra megcsináljam a kézimet. Köszönöm. Visszatérve az Extrémes fiúkra, mielőtt véleményt mond róluk bárki azért utána nézhetne, hogy milyen, és mennyi versenyt rendeznek. Mert szerintem jókat. Csak kapkodom a fejem, hogy ők mindig kitanálnak valamit, hogy minden versenyző elégedett legyen. Minél többet mehess, dupla pálya, egyik gyors, másik lassú, mindenféle szlalomos elem, a bójasor, a visszafordító, a lassító, a lóhere, a csiga, a biga, a sprintes részek, de legjobban az egyedi rajtoltatásuk tetszik. Gondolom nem kevés pénzbe került, de hát a rendezők ilyenek, még a nagyi nyugdíját is erre költik, csak halhassák a versenyzők fikázását. Jó lenne, ha az OSZAK is megvásárolná a licenszét, mert régen az adott időre indulás is a szlalom része volt, és a végén sokat számított, hogy kinek milyen a reakcióideje az indulásnál. Köpci, egyébként az épített és "A" kategória rendezésével még ti is adósok vagytok.
Tehát gondoljuk végig és olvassuk el párszor a hozzászólásunkat, mielőtt megnyomjuk az entert.
Bocs, hogy ilyen hosszú lett.
Üdv: Zima Péter
|
Szia!
Megnéztem a jegyzőkönyveket, és a Stop vonal jegyzőkönyvön szerepel a hibád.
Viszont nagyon szépen megkérek mindenkit, hogy az ideiglenes eredménylista, és a díjkiosztó közötti óvási időben jelezzétek, ha valamit nem értetek, vagy kérdésetek van. A pályabírók éppen azért nem hagyhatják el addig a verseny helyszínét, hogyha félreértés van, akkor azt ott rögtön tudjuk egyeztetni. Utólag már csak a tényeket tudom megnézni a jegyzőkönyvekből.
Köszönöm: Demeter Magdi
2009.07.16 17:27 Budai Zoltán „Sziasztok!!!
Segitséget szertnék kérni tudja e valaki,hogy a 3.körben miér kaptam 5mp büntetést.??????????????????
Mikor a STOP vonal közelében sem jártam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Elöre is köszi Budai Zoli (314)” |
Köszi az infot Magdi,ez a hiba -4 pont!
Halápi Zsolt |
Sziasztok!!!
Segitséget szertnék kérni tudja e valaki,hogy a 3.körben miér kaptam 5mp büntetést.??????????????????
Mikor a STOP vonal közelében sem jártam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Elöre is köszi Budai Zoli (314) |
Sziasztok!
A figyelmetekbe szeretnék ajánlani egy oldalt, ha van kedvetek és időtök nézzetek fel rá! Versenyek után folyamatosan frissül, új képek, videók, versenybeszámolók!
www.kevinmiramotorsport.gportal.hu |
Kedves Chris: visszaolvasva a fórumot én nem érzem úgy, hogy a hozzászólók nagy része fikázta volna az MNASZ-t, a HRT-t, vagy a Kőrösi rendezőt. Elmondtuk a véleményünket, ki idegesebben, ki szolidabban, de erre szükség van, hiszen mégiscsak mi vagyunk versenyeken a pályán.
A nézőkről: „De és itt térnék vissza a nézőkre amíg nem a nézőkért vannak a versenyek nem fogunk tudni komoly léptekkel fejlődni. A nézők NEM az N-es autók miatt jönnek ki ezt be kell látni Őket a minél érdekesebb és hangosabb autók érdeklik” - Lássuk be a szlalomversenyek mostanában sajnos tényleg nem a nézőkről szólnak. De nem azért, mert a mezőny nem látványos. Azért, mert általában a pálya nem látványos. Kiskőrösön tavaly a főutcán megállva a néző láthatta, ahogy – ki ügyesebben, ki kevésbé sikeresen – próbált szűk helyen megfordulni, aztán bóják között szlalomozni, éles kanyart venni. Mi is élveztük, a nézőknek is tetszett. Most mit láthatott? 80-100-zal elhúzott előtte egy valamilyen színű autó, aztán ennyi. Igenis látványos tud lenni akár egy trabi, ahogy szépen (és hangosan :)) vesz egy ívet, vagy egy széria Polo, ahogy kézifékkel megfordul. Vannak helyek, (pl. a gokart pálya) ahol az egész terep belátható, ott van értelme a nézők kedvéért gyors pályát csinálni. Látják, élvezik, biztonságban vannak. De egy utcai verseny ne a sebesség és veszély miatt legyen izgalmas. Szerintem ebben azért egyetértünk.
R. Erika |
Kedves Gergő!
A 3. körben a rajttól számított első bójakapunál volt hibád a pályabírói jegyzőkönyv alapján.
Üdv: Demeter Magdi
2009.07.15 22:18 r7raul „Egy kérésem lenne a rendezőkhöz: Ha megtudnátok nézni h nekem (117 es rajtszám) a 3. körömben hol volt bólyahibája?
Mert annyira koncentráltam rá h messze menjek a bojáktól mégis sikerült begyüjtenem 1 teniszlabdát az utcso körbe és igy lecsuszni a dobogóról... :(
De üzenem Vörös Józsefnek h a fagyi ami igy az enyém lett finom volt Soltvadkerten :D:D
Üdv: Szalai Gergő /N2/” |
Egy kérésem lenne a rendezőkhöz: Ha megtudnátok nézni h nekem (117 es rajtszám) a 3. körömben hol volt bólyahibája?
Mert annyira koncentráltam rá h messze menjek a bojáktól mégis sikerült begyüjtenem 1 teniszlabdát az utcso körbe és igy lecsuszni a dobogóról... :(
De üzenem Vörös Józsefnek h a fagyi ami igy az enyém lett finom volt Soltvadkerten :D:D
Üdv: Szalai Gergő /N2/ |
Sziasztok!
Röviden tömören: VERSENY, SZLALOMVERSENY!
Szerintem ez meghatározza a dolgokat.
Voltam sok versenyen de szerintem is veszélyes volt a pálya a nézőkre. Itt mindenki a nézőkről beszél csak halkan megkérdezném a szalalomverseny mikor fog a nézőkről szólni?
Az én véleményem az, hogy az amatőr szintet csak a nevében viseli ez a versenyzési sítlus! Ami nem baj, ha minden és mindenki fel tud hozzá nőni. Évek alatt jutott ide a sorozta és 3 év múlva teljesen más lesz. És ez is jó!
Okoskodni, kötöszködni utólag mindig nagyon könnyű. Fikázni a szervezőket az MNASZ valamint a HRT-s srácokat szintén könnyű!
Versenyt szervezni szponzortól pénzt begyüjteni megfelelő rendezőket találni és mindenki számára megfelelő pályát építeni... NA EZ A KIHÍVÁS!
Vannak egy páran ebben az országban köztük én is aki örül, hogy versenyt tud szervezni és megtudja jövőre is szervezni. De és itt térnék vissza a nézőkre amíg nem a nézőkért vannak a versenyek nem fogunk tudni komoly léptekkel fejlődni. A nézők NEM az N-es autók miatt jönnek ki ezt be kell látni Őket a minél érdekesebb és hangosabb autók érdeklik (itt nem kéretik egy N-es versenyzőnek sem megsértődni mert én is versenyeztem N-ben). Ez a verseny bármennyire is szerették volna a Gyuláék nem a nézőkről szólt. Rengeteg energiát és pénzt öltek bele és az ő szájuk íze is el lett rontva szerintem. Öreg motorosok a szakmában remélem nem adják föl a küzdelmet. Én nem engedném ilyen feltételek mellett a városi versenyeket! Nagyon örülök, hogy a pénzhiány miatt nem lett Halason egy ilyen futam, símán beleőszültem volna!!
Egyébként gratulálok mindenkinek aki eljött és részt vett a rendezvényen (sok tapasztalatot gyűjthetett mindenk)!
Sziasztok! CSAK POZITÍVAN!!! |
Egyetértek egy két versenytársammal abban, hogy az N kategória így jó ahogy van,, nem kell módosítani rajta. A tempót kéne lassítani a pályaán visszafordítókkal, szlalomrésszel, így megmaradna szalolomnak, és nem menne át az egész "profi" sprintversenybe!!! Szerintem! Én nem az A-s autóval versenyzek, hanem az idővel.És lehet több autó lenne N csoportban, ha kicsit visszatérnénk a gyökrekhez.
üdv Misi |
Hello mindenkinek!!!
Előszőr is két megjegyzésem lenne itt az előttem lévőkhöz. Illetve a ha versenyek rendezői olvassák ezt akkor hozzájuk is. A szlalom legyen szlalom, ne ralli!!!! Félre ne értsetek szeretek gyorsan menni hisz azért vagyok itt, csak nem a nézőktől és a padkátol 1cm 100-zal. Illetve én most keztdem el versenyezni N/2 be és iszonyatosan hiányolom a visszaforditókat, és a jó szük lassitokat., illetve a sok egymás után jövö kanyarokat. Illetve amit jó lenne bevezetni, amit már dobos Tibi is mondot, a felvezető kör, ne gyök kettővel legyen, haenm azért haladjunk, nem versenytempóba, de azért menjünk már!!!!! Másik a célt aki kiteszi gondolkojon már egy kicsit, hogy mennyiről kell fékeznünk!! Én a kis széria swiftemmel 2es tiltáson azaz 100zal érkeztem be, és alaig birtam megálni.
Amit meg valakinél olvastam nem tudom kinél, az E-s gumikat N-be ne titltsuk be, mert azért mégis csak verseny az utcai gumi meg szar!!!!
Szabó Árpád
Suzuki Swift N/2 |
Hát nemtudom szerintem nagyoncsak utolérnének a gyorsabb pályákon a "rakéták"...az A-kategóriát.
A te autód szerintem jo esetben olyan 6-7 mp közt van 100 on , egy ien sztem közel 4 mp. (lehet h tévedek...)
És még nincsenek is kiforrva ezek az autók, sokkkal kezelhetetlenebb mint mondjuk a crx-ed, vagy egy gyári felépítésű saxo vts.
De mondjuk gondolj bele ha a trabusát ugy tudnád kezelni (vagy édesapád) mint a CRX et akkor mennyit adnál saját magadnak :D (ez jol hangzik: saját magadnak) .
De hát kitudja, várjuk a jövö évet... |
Szia Péter!
Nem neked íródott a dolog csak úgy általánosságban próbáltam összeszedni a dolgokat. Lehet a Te eseted azért más mert a Kecskeméti verseny egy CEZ futam volt és talán azért nem engedtek másik autóval. Bár nem vagyok benne biztos, de ez is lehetett az ok.
Külföldön minenhol mások a szabályok és ezért van az E1 kategória, ami pont ezeknek a kiküszöbölésére van. Itt elvileg egy kereske fürdőkáddal is indulhatnál, ha lenne neki gépkönyve. (azért csak elvileg mert az osztákok néha felülbírálják a szabályokat). Például N csoportba mehetett egy Opel Speedster kivett targa tetővel, de a mi A-s, vagyis E1-es MR-2-esünket nem engedték indulni, mondván, hogy nincs benne cső és veszélyes. Valahova mindig besorolnak, de nem volt még olyan verseny, hogy valamibe ne kössenek bele. (kivéve a legutóbbi Szlovák verseny, mert ott jóformán meg se nézték a kocsit). A lényeg, hogy eddig mindenhol szívesen láttak minket és vittünk egy kis színt az versenyeikbe. (azért egy szlalom RAV4 terepjáró, meg egy hayabusa motoros trabant láttán midenhol csak pislogtak eddig)
Az A és N abszolút kategória tényleg jó ötlet, nem kell mindenért kupát osztani, csak legyen egy tabella, rangsor. A jövőbeni H kategória meg szerintem nem tud majd annyira elhúzni az A-tól, hogy ne legyenek partiba. Szerintem a pályák elméleti legjobb ideje körül szoktunk járni minden versenyen és nem tudom milyen autó lenne az ami még ezeken is túltenne. De jó lenne tudni, hogy mi is lesz az a H csoport...
üdv: Ádám
2009.07.14 23:04 Zimapeti „Üdv Lóri bácsi!
Szia Ádám !
Upsz. Igazából nem tudom, nekem íródott-e, de most nagyon kellemetlenül érzem magam. Nem személyre szólóan írtam le a véleményemet a dupla nevezéssel kapcsolatban, hanem a kiírás pontatlanságára és hiányosságára próbáltam rámutatni. Igen, én is rosszul éreztem magam a pálya széléről nézve a versenyt, de sokan példálóznak ezzel, hogy ez egy „technikai sport”, benne van a pakliban ez is. Ahogy ti is írtátok: „Hosszas tanakodás után engedélyt kapott rá” Na, szerintem ezt lehetne elkerülni a pontos, előre tudható mindenkire vonatkozó szabályokkal, és akkor nem az lesz mint az Oviban, hogy egymásra mutogatunk, mert ha neki lehet akkor nekem iiiiiis. Ahogy a véleményeket olvasom úgy tűnik, mindenki tud visszamenőleg 3-4 konkrét esetet tehát valószínűleg nem csak az én „szememet csípi” az ilyen újra rajtolás. Nem az a kérdés, hogy fizet-e még egy nevezést. Bármelyik autós szakágat nézzük, ha megáll a technika nincs lehetőség visszafutni a tréningautóért. Vagy építsen az OSZAK egy külön autót és akinek megáll a szekere az mehessen azzal? Ez is hülyén hangzik, de így lenne igazságos.
Elnézést ha megsértettem valakit, nem állt szándékomban.
Ádám, nagyjából egyetértek veled, bár lenne egy észrevételem: „Nálunk az A-kategóriában a szabály, hogy nincs szabály” szerintem ez baj. Vízkeleti Janinak is igaza van, bár szerintem Ő azt akarta mondani, hogy valódi „A” –s autóval nem lehet abszolútot nyerni. „N”-essel csak nagyon béna „A”-sok előtt lehet végezni. (ilyen béna vagyok Én is) A lényeg, nem szeretnék visszalépni az „N” kategóriába, éppen most készülök beszerezni egy Torsen difit, mert a Kecskeméti gokart pályán is nagyon utáltam hallgatni minden kanyarban, a belső kipörgő kerék visítását, zéró kigyorsítás mellett. Valószínűleg nem örülnének az „N” kategóriások sem, ha a Farkas Zoli a sperres M3 BMW-vel szériában indulna, pedig mehetne. Ezt csak azért írtam, mert szerintem kb ilyen nagy különbség van az épített és „A” autók között, ha csak a súly és méretkülönbséget nézzük az is túl sok. Javíts ki ha tévedek de, külföldön Ti is külön épített autó kategóriában indultok ha jól tudom. Lehet, hogy már rég nem amatőr ez a sorozat, de a nevében még mindig benne van és csak szabályok kérdése az egész. Ha az elejétől kezdve az MNASZ kategória besorolását veszik át valószínűleg nem épül ennyi túra autó. (ha jól tudom ott a „H” kategória nem számít az abszolútba) Végül is tök mindegy, csak amatőr bokszolóként nem szeretnék Madár ellen kezdeni. Jobban érezném magam, ha tudom Én vagyok a béna és nem a másik megy repülővel. Szóval legyen „A” és legyen épített kategória is. És Legyen „N” abszolút, meg „A” abszolút, meg épített abszolút, meg abszolút abszolút is. Na nem serlegekre gondolok, csak kiírás szinten.
Tehát mindenkitől elnézést kérek, mindenkivel egyetértek, és inkább lenyelem a békát. Bár így nem oldódnak meg a problémák. Az is furcsa, év eleje óta kész az új szabály tervezet mégse látta senki.
Üdv: Zima Péter
” |
Szia Zsolt!
Elővettem a pályabírói jegyzőkönyveket, és a kérdésedre válaszolva: a 2. körben a rajt utáni első bójakapunál volt hibád, a 3. körben pedig a második (a pálya hátsó részén lévő) bójakapunál jegyezte fel a pályabíró a hibát.Ha tudok még segíteni, keress meg nyugodtan.
Demeter Magdi
2009.07.14 19:22 Halápi Zsolt
Sziasztok!
Ebben a hülye rohanó világban mindenki igyekszik kikapcsolni valahol,mink akik versenyezni járunk az autósportot választottuk.Autósporton belül is valamiért a szlalomot bár biztos nem mindenkinek ez az álma de ez az elérhetö.Ezeket a versenyeket valamikor ügyességi versenyeknek is nevezték.Mára már csak szlalom ami inkább a bátorságról mint az ügyességröl szól.Ne menjünk nagyon vissza az idöben 2007-ben még abszolultot is lehetett nyerni N-es autóval azóta egyre gyorsultak a pályák és egyre épültek a szörnyetegek.Aki tehette épitett,mert csak igy tudott szinten maradni,a többiek csúsztak egyre lejebb.Talán ekkor kezdte elveszteni amatör jellegét ez a szakág és ezzel egyidöben a pályák is elveszitették a technikás részeket.Miért kellett felboritani a magyar szlalomhagyományokat?Nézzünk egy agyonutált rakparti versenyt amit nagyon sokan szidtak mégis ott voltak,tele visszaforditóval,hordóval,bólyasorral...150 nevezövel(mert többet nem engedtek nevezni)3000 nézövel!Tele idegen soha nem látott versenyzökkel,mert el mertek indulni rajta,oriási csaták voltak,most meg 60-80 induló ami 80%-a állandó résztvevö.Mint irtam az elején is azért jövünk ide mert jó akarjuk érezni magunkat,de amikor mondjuk egy N-es versenyzö meglát egy olyan pályát,mint az utolsó két Oszak-os pálya volt elmegy az egésztöl a kedve.Szép lassan fogy a motiváció,Mert én nem erre számitottam SZLALOMOZNI jöttem az volt kiirva SZLALOMVERSENY lesz.Ádámnak igaza van az A-autót már nem lehet megverni N-el,de azért az se természetes,hogy ekkora külömbség legyen.Ha lehet a magyar szlalomot tartsuk meg magyar szlalomnak és ne akarjuk mindenáron megváltoztatni.Szerencsére rengeteg épitö kritika és kérdés vetödik fel a fórumon,érdemes lenne megfontolni és megválaszolni!Ha nem muszály ne keressünk "tolatóversenyt"inkább fáradjunk le az Oszakon és érezzük jól magunkat.
Más:Ha valaki látta hol bólyáztam a 2.-3. körömben irja már be,mert senki nem tudta megmondani és nagyon érdekelne.(107-es szürke vw polo)Köszönöm!
Üdv.:Halápi Zsolt
|
Szia Béla!
Neked is köszönetet mondhatok a Ford Focus CMAX-ért, mert egy élmény volt vezetni!
És ha te nem lettél volna ilyen nagylelkű, lemaradtam volna erről az élményről!
Még egyszer köszönöm neked is!
|
A Toyotás az Avensisre emlékszik ,a Fordos, pedig arra, hogy egy piros C-Max-szal ment Pécsett. Az sem zavart senkit.
Béla.
2009.07.14 21:08 tmax „Sziasztok!
Valóban kidőlt Adriék alól a benevezett autó Fehérváron, és akkor a \\\"vontató\\\" autóval, az Avensis Verso D4D-vel fejezték be a versenyt. Az akkor nem volt ütőképes autó, így senkit nem zavart. És még sorolni lehetne hosszasan a példákat, ami alapján nem volt példátlan a vasárnapi eset. Számomra az a felháborító, hogy olyan kezdi el osztani nekünk az észt, aki már az első oszakos versenyén okosabb mindenkinél.
A jobb eredményekhez jobb autók kellenek, és az Oszakban egyre jobban megépített autók vannak, amikkel nem tudják felvenni a versenyt az N-es autók. Ezeknek kellene bevezetni az N abszolút értékelést, hogy sajátjaik között legyenek értékelve. A teljesen átalakított autóknak, pedig létrehozni a H kategóriát, szintén külön absz. értékeléssel.
Unalmas lenne, ha 10 egyforma versenyből állna a bajnokság, ezért lehetnek lassabb, vagy gyorsabb versenyek a helyi adottságoktól függően, de ilyen helyen, ne lehessen ekkora sebesség, ami mindenkire veszélyes.
A pontozásnál külföldön 5 indulóig felezik a pontokat, és ha már hatan indulnak, akkor adnak csak teljes pontokat. Ezt itthon is bevezethetnénk.
Az ötletbörzét lehetne még folytatni.
Üdv: Ludescher Loránd
” |
Üdv Lóri bácsi!
Szia Ádám !
Upsz. Igazából nem tudom, nekem íródott-e, de most nagyon kellemetlenül érzem magam. Nem személyre szólóan írtam le a véleményemet a dupla nevezéssel kapcsolatban, hanem a kiírás pontatlanságára és hiányosságára próbáltam rámutatni. Igen, én is rosszul éreztem magam a pálya széléről nézve a versenyt, de sokan példálóznak ezzel, hogy ez egy „technikai sport”, benne van a pakliban ez is. Ahogy ti is írtátok: „Hosszas tanakodás után engedélyt kapott rá” Na, szerintem ezt lehetne elkerülni a pontos, előre tudható mindenkire vonatkozó szabályokkal, és akkor nem az lesz mint az Oviban, hogy egymásra mutogatunk, mert ha neki lehet akkor nekem iiiiiis. Ahogy a véleményeket olvasom úgy tűnik, mindenki tud visszamenőleg 3-4 konkrét esetet tehát valószínűleg nem csak az én „szememet csípi” az ilyen újra rajtolás. Nem az a kérdés, hogy fizet-e még egy nevezést. Bármelyik autós szakágat nézzük, ha megáll a technika nincs lehetőség visszafutni a tréningautóért. Vagy építsen az OSZAK egy külön autót és akinek megáll a szekere az mehessen azzal? Ez is hülyén hangzik, de így lenne igazságos.
Elnézést ha megsértettem valakit, nem állt szándékomban.
Ádám, nagyjából egyetértek veled, bár lenne egy észrevételem: „Nálunk az A-kategóriában a szabály, hogy nincs szabály” szerintem ez baj. Vízkeleti Janinak is igaza van, bár szerintem Ő azt akarta mondani, hogy valódi „A” –s autóval nem lehet abszolútot nyerni. „N”-essel csak nagyon béna „A”-sok előtt lehet végezni. (ilyen béna vagyok Én is) A lényeg, nem szeretnék visszalépni az „N” kategóriába, éppen most készülök beszerezni egy Torsen difit, mert a Kecskeméti gokart pályán is nagyon utáltam hallgatni minden kanyarban, a belső kipörgő kerék visítását, zéró kigyorsítás mellett. Valószínűleg nem örülnének az „N” kategóriások sem, ha a Farkas Zoli a sperres M3 BMW-vel szériában indulna, pedig mehetne. Ezt csak azért írtam, mert szerintem kb ilyen nagy különbség van az épített és „A” autók között, ha csak a súly és méretkülönbséget nézzük az is túl sok. Javíts ki ha tévedek de, külföldön Ti is külön épített autó kategóriában indultok ha jól tudom. Lehet, hogy már rég nem amatőr ez a sorozat, de a nevében még mindig benne van és csak szabályok kérdése az egész. Ha az elejétől kezdve az MNASZ kategória besorolását veszik át valószínűleg nem épül ennyi túra autó. (ha jól tudom ott a „H” kategória nem számít az abszolútba) Végül is tök mindegy, csak amatőr bokszolóként nem szeretnék Madár ellen kezdeni. Jobban érezném magam, ha tudom Én vagyok a béna és nem a másik megy repülővel. Szóval legyen „A” és legyen épített kategória is. És Legyen „N” abszolút, meg „A” abszolút, meg épített abszolút, meg abszolút abszolút is. Na nem serlegekre gondolok, csak kiírás szinten.
Tehát mindenkitől elnézést kérek, mindenkivel egyetértek, és inkább lenyelem a békát. Bár így nem oldódnak meg a problémák. Az is furcsa, év eleje óta kész az új szabály tervezet mégse látta senki.
Üdv: Zima Péter
|
Ja , és az sem lenne hátrány ha leszoknánk arról ,hogy mivel a másik nem tud pofán vágni a neten , rögtön magas C- vel bekezdenek egyesek.... főleg név nélkül... köszíííí !!! |
[Későbbi] [1283-1264] [1263-1244] [1243-1224] [1223-1204] [1203-1184] [1183-1164] [1163-1144] [1143-1124] [1123-1104] [1103-1084] [1083-1064] [1063-1044] [1043-1024] [1023-1004] [1003-984] [983-964] [963-944] [943-924] [923-904] [903-884] [883-864] [863-844] [843-824] [823-804] [803-784] [783-764] [763-744] [743-724] [723-704] [703-684] [683-664] [663-644] [643-624] [623-604] [603-584] [583-564] [563-544] [543-524] [523-504] [503-484] [483-464] [463-444] [443-424] [423-404] [403-384] [383-364] [363-344] [343-324] [Korábbi]
|