[Későbbi] [1283-1264] [1263-1244] [1243-1224] [1223-1204] [1203-1184] [1183-1164] [1163-1144] [1143-1124] [1123-1104] [1103-1084] [1083-1064] [1063-1044] [1043-1024] [1023-1004] [1003-984] [983-964] [963-944] [943-924] [923-904] [903-884] [883-864] [863-844] [843-824] [823-804] [803-784] [783-764] [763-744] [743-724] [723-704] [703-684] [683-664] [663-644] [643-624] [623-604] [603-584] [583-564] [563-544] [543-524] [523-504] [503-484] [483-464] [463-444] [443-424] [423-404] [403-384] [383-364] [363-344] [343-324] [Korábbi]
Szisztok! Valaki megtudná nekem mondani, hogy zanaton mennyi lesz a nevezés? És a nevezés mindkét pályára is érvényes?
köszi |
A siker ránk fér... legalábbis rám tuti... délután elraktam az autót ahogy illik az árokba....
De már kész van csak kicsit csúnya lett , bár eddigsem volt egy szépség...
Hajrá vasárnap!!! :D Láb agázon , óra százon :D |
Üdv!
Bálint ha érdekel tavalyi pályarajzom megvan! Mindenkinek aki jön sok sikert kívánok. |
Szia,
én annyit tudok, hogy reggel aszfaltos, déltől pedig murvás verseny lesz.
Erika |
Helo!!
Valaki tudna információt adni arról h millen pálya lessz kb. Zanaton vasárnap? |
Így van! A cső miatt kell a versenyülés és a megfelelő öv. Nem kell homológnak lennie! |
Szerintünk nyugodtan indulhatsz vele. De pontos infókat kaphatsz a rendezőktől a versenykiírás végén lévő telefonszámokon, vagy e-mail címeken. |
Igen nekem A"-s autóm van de nem homológ cső és nem homológ ülés. |
N-es (széria), vagy A-s (épített) autód van? A versenykiírásban az N-es autóknál engedélyezett (tehát NEM kötelező) a bukócső, de ha mégis van benne cső, akkor kell a homológ ülés. "A"-s autóknál én nem láttam semmiféle kikötést.
Erika |
Elözőt kicsit rosszul írtam:)
Lenne egy kérdésem hozzátok Május 30.-án lesz úgye Szentkirályon a verseny és ha valakinek nem Fia cső van az autójába meg ha nincs benne
homológ ülés az már elsem indulhat? |
Lenne egy kérdésem hozzátok Május 30.-án lesz úgye Szentkirályon a verseny és ha valakinek nem Fia cső van az autójába meg nem homológ vagy lejárt homológ ülés van benne az már elsem indulhat? |
Üdv ezt úgy követjük hogy egy rajtszámot kap a versenyző a kategóriájához és a H-ba is azzal megy |
Hát ha ti tudjátok ezt követni akkor értem és íg rendbe de amilyen káosz van a rajtba, oda kell figyelni!! |
Üdv SPURI
Ez ugy történik aki nevez a kategóriájába és H kategóriába is az végülis 12 kört megy öszesen DE az első 6 köre számít a kategóriájába és az utolsó 6 köre számít a H kategóriába igy nincs edzési lehetősége vagyis edz a H kategória köreire
üdv Köpci |
AZ EXTÉMRŐL: jó a verseny lehet menni sokat és gyorsan de azért az hogy van hogy a a H kategoriások két futam KÖZÖTT indúlnak?? Ők azok akik plussz pénzért plussz gyakorló köröket mehetnek!!?!! Miért nem a végén mennek plusszba???? Nekünk nincs pénzünk edzö körökért fizetni és ez igy nem igazságos!!!! |
A kérdésedre, M10G nem egyszerű a válasz. Az itthoni hagyományos szlalomokon, (ami 60-70%-ban jellemző) hasonló technikai feltételek mellett, úgy gondolom az első kerekesek valamivel jobbak. Viszont például Ausztriában, vagy egy Extém kupás versenyen, amelyek gyorsak, és szélesek, jobban dominál az erő, ott mindegy, hogy első hátsó, vagy összkerekes az autó. Ami nagyon fontos, a jó futóműbeállítás,( általában nem a gyári ) és a gumi. Persze ha van motorerő, jó váltó és könnyű karosszériád.
Szia. |
Sziasztok!
Egy naívnak tűnő, de számomra mégis fontos kérdést szeretnék kérdezni!
Első, vagy hátsókerekes autó alkalmasabb szlalomversenyekre?
Választ előre is köszönöm! |
Köszönjük Ádám a gyors infókat! Gratulálunk neked és a többi magyar versenyzőnek ! Reméljük a holnapi futam legalább ilyen sikeres lesz, plusz a Trabusa is megmutatja a nemzetközi mezőnynek!
Erika, Tibi |
[Későbbi] [1283-1264] [1263-1244] [1243-1224] [1223-1204] [1203-1184] [1183-1164] [1163-1144] [1143-1124] [1123-1104] [1103-1084] [1083-1064] [1063-1044] [1043-1024] [1023-1004] [1003-984] [983-964] [963-944] [943-924] [923-904] [903-884] [883-864] [863-844] [843-824] [823-804] [803-784] [783-764] [763-744] [743-724] [723-704] [703-684] [683-664] [663-644] [643-624] [623-604] [603-584] [583-564] [563-544] [543-524] [523-504] [503-484] [483-464] [463-444] [443-424] [423-404] [403-384] [383-364] [363-344] [343-324] [Korábbi]
|