[Későbbi] [1283-1264] [1263-1244] [1243-1224] [1223-1204] [1203-1184] [1183-1164] [1163-1144] [1143-1124] [1123-1104] [1103-1084] [1083-1064] [1063-1044] [1043-1024] [1023-1004] [1003-984] [983-964] [963-944] [943-924] [923-904] [903-884] [883-864] [863-844] [843-824] [823-804] [803-784] [783-764] [763-744] [743-724] [723-704] [703-684] [683-664] [663-644] [643-624] [623-604] [603-584] [583-564] [563-544] [543-524] [523-504] [503-484] [483-464] [463-444] [443-424] [423-404] [403-384] [383-364] [363-344] [343-324] [Korábbi]
Sziasztok!
Csak egy rövid észrevétel:
Az eredményeket én rakom ki és rendezem össze, az első kör vége ugye akkor ér véget mikor pályacsere után mindenki végigment 1x mindkét pályán, ez után már csináltam egy abszolut és egy részletes listát is! Az ok amiért nem volt ekkor még kategóriánkénti lista h a versenyzök fele pályát tévesztett vagy sok hibája volt igy sztem felesleges kirakni a kategoriánkénti sorrendet. Mi hátrányban vagyunk a többi versennyel kapcsolatban, mert nálunk ugye 2 pálya alappján alakul az idöeredmény, és most nem 1-2 embernél volt a 2. kör után is hogy nem volt valamelyik pályán mért ideje igy nemtudok miből össz időt kreálni neki.... A másik h kör közben azért nem rakok ki eredményeket mivel beért a mezöny fele mondjuk az 1 es pályán a másik fele a 2 es pályán és pályacsere közben nem szedünk a pályabíroktol jegyzökönyvet csak kör végén ezért ha akkor kiraknák egy olyan eredménylistát csak keveredést okozna, ha kör végén meg 40 embernek kihuznám az idejét pályatévesztés miatt és +10 mp ek lennének odairva.
Ja és ha bárkinek problémája van az idejével vagy mással ami az aktuális állásal kapcsolatban van nyugodtan keressen engem nálam van az összes jegyzökönyv, mindennek utána tudunk nézni, még annak is h pontosan hol és mennyi büntetést kapott...
Megértéseteket és türelmeteket köszönöm: Gergic
|
Tisztelt Roló!
Köszi a véleményeket és a dicséretet is.
Kicsit viszont kijavítanálak, mert az eredmények minden kör végén ki voltak rakva, a hirdetőtáblára, ami a versenyiroda mellett volt elhejezve, és a spíker is bemondta mikor kerül ki a részeredmény. A bicikli jó ötlet és mások is készülnek vele, aki már járt nálunk. A beton minősége adott csak úgy mint a vonalvezetés amibe a pályákat tervezzük. Máshol az a gond hogy rövidek a pályák, és keveset lehet autózni, mi ezt akarjuk megoldani, hogy a pénzetekért autózhassatok. Az adott helyet próbáljuk a lehető legjobban kihasználni. A rallye jellegeében más ezért ez még mindíg szlalom.
Ha van új ötlet ami megvalósítható, szivesen várom az extrém kupa fórumában! www.extremkupa.hu
A büfé árait nem mi alakítjuk, és tudtommal a bomba is anyiba került mint a tescoba 250.- , de legalább volt büfénk!
Várunk legközelebb is! Tisztelettel: Csuri |
Köszi Erika a Navigálást!
A Gázt már tudom nyomni, a kormány is fordul néha, da a fékezésba segíts be legközelebbb!
Hajóka |
Sziasztok!
ELMENTEM az FRT versenyére, ellentétben azokkal, akik csak ígérték. (Pl. Vince Feri) Mindegy így legalább dobogós helyen tudtam végezni. A pálya minősége és vonalvezetése is kitűnő, ami nagyon tetszett.: a verseny előtt két edzőkört lehet menni versenytempóban!!! Bánhatja aki nem jött, egy jó versenyt hagyott ki, én nagyon élveztem. Az edzőköröket nézve nem sok esélyt adtam magamnak, egy-két kivételtől eltekintve csak jól megépített haladós rallye autót láttam. Miután mindenki lefutotta a két bemelegítő körét, a rallye sprinthez szokott versenyzők kérésére átalakították a pálya szűk szlalomos részeit, így minden reményem elszállt. Persze ezután mindenki mehetett még két edzőkört ismét VERSENYTEMPÓBAN!!!!! Az esélyeim latolgatása után csak egy kört mentem, „maradjon gumi a következő versenyre is”. Meglepődtem az eredményen, nem számítottam erre. A gyakorlásnak köszönhetően, (végre) közel azonos időket mentem mind a három körben. Nagyon kezdőnek érzem magam, amikor tizen másodperceket tudok javulni körönként. Ízelítő a versenyről: 2.kör, 3.kör,
Üdv: Péter |
Kedves Roló!
Egyet értek!
1450Ft egy 2 lityis Fanta és egy szenyó!
A szenyó 250Ft és a Fanta? Az bizony 1200 kemény magyar forint.
Javaslat!
Ha már a Bomba ott volt ( igaz az is 300Ft-ért ) a HELL csak 200Ft Miskolc rally-n, miért ne lehetne beszervezni a MONTI vagy Teodóra céget és ócsóbban vagy szponzorba ihatnánk a hőségben a vizet!
|
Hali!
Szombaton csapatostól lementünk az Extrémkupára. Mentünk volna már előbb is csak a kocsi volt darabokban. Lehetett menni a pályákon, rendesen, sokszor azt se tudtuk hol vagyunk, de azért kitaláltuk. Volt esze aki vitt magának biciklit, mertnekünk lekopott a lábunk a gyaloglástól egyszer is elég volt körbemenni másnapossan. Jobb lenne rally sprintnek vagy mini rallynak hívni ezt a versenyt mert szlalom az szerintünk más, meg akkor lehetne edzeni is. A lassítók is mint a rallyban, meg az aszfalt is odavaló inkább. Azért jó volt a verseny sokat mehettün, meg az idő is jó volt. Mondjuk a rajtnál voltak páran akik rajtszám nélkül bepofátlankodtak, meg az időket se lehetett tudni csak a végén. Egy kicsit többet vártunk az egésztől,de megyünk legközelebb is. A büfét kerüljétek mert rohadtul drága. |
Sziasztok!
Az E jelű Maxsport versenygumik leírása, méretek és árak letölthetők innen.
Erika |
Sziasztok!
Hát elkészült a pálya holnapra! Vannak nagyon jó technikás, és vannak tempósabb részek is. A lóhere is hatalmas, ugy-hogy nem lesz gond a forgolódással.
Az 1 külső pálya 2600m hosszú, a 2 pálya 1200m-re sikeredett.
Pályarajz: http://www.extremkupa.hu/aktualis/palyatervkov.jpg
Várunk mindenkit szeretettel!
Üdv Extrém kupa rendezői!
|
Ketten neveztünk 1 autóval. Tehát mentem 1 kört én, utána helyet cseréltünk, hogy a kolléga is levezesse a körét, amikor a 2. kör után beértünk láttam, hogy még mindig lehet menni, mondtam neki, hogy tegyél még 1 kört, mivel ez az első versenyed, és hogy szokd az autót. ennyi, ezért lett 3 kör |
Üdv
imp annyit tennék hozzá a Pál hozzászólásához, hogy ez a Tibi nem a Dömötör Tibor hanem egyik haverunk, aki ezen a versenyen speciel nekem navigátorkodott. |
Kedves Versenyzők, Autósportbarátok!
Szeretettel várunk mindenkit a Kakucs ringen a hétvégén, az idei második Speed - Proex Kupán.
Mivel több verseny is szombatra esik, így biztosítjuk versenyzőinknek -külön kérésre- , hogy versenyfutamaikat egymás után teljesítsék (kis szünettel).
|
Ez érdekes. Idéznék a versenykiírásból: "Mindenki egyszer hajthat fel a pályára PÁLYABEJÁRÁS céljából." Hm.
2009.05.07 18:44
Pal
„imp, ugymentünk 3at, hogy beértünk a célba, aztán bumm vissza a rajtba, amig lehetett, 3 körre volt elég idő.
A Tibit, meg le lehet Tibizni. mert neki ez nemgond.”
|
imp, ugymentünk 3at, hogy beértünk a célba, aztán bumm vissza a rajtba, amig lehetett, 3 körre volt elég idő.
A Tibit, meg le lehet Tibizni. mert neki ez nemgond. |
Sziasztok
Megkezdtük az angol Maxsport versenygumik magyarországi forgalmazását. Minden abroncs újrahasznosított technológiával készül, így remek minőség mellett alacsony áron kerül forgalomba. Az összes Maxsport gumi rendelkezik „E” jellel, és az Avon által kifejlesztett keverék biztosítja a legjobb tapadást minden körülmények között.
A Maxsport gumiabroncsok mindenfajta járműre (terepjáró, szöcske, karosszériás autó), talajtípusra (aszfalt, murva, sár) és környezeti viszonyra (száraz aszfalt, eső, por, sár, agresszív talaj) megfelelnek. Minden típus többfajta szélességben, átmérőben, keverékben kapható akár rögtön raktárról is.
Pl.:
Slick
205/60 R15 29 400Ft
215/45 R17 36 600Ft
Murva
175/70R13 24 994 Ft
185/55R15 27 900 Ft
További méretekért, keverékekért és árakért érdeklődjetek.
További információk:
Istvánko Károly 06-20-498-51-08 / 06-30-823-58-74 illetve a maxsport@gportal.hu e-mail címen. |
Sziasztok!
Az iránt érdeklődnék, lenne-e rá mód és lehetőség, hogy Siófokon kerüljön megrendezésre például valamelyik árúház parkolójában egy, vagy több szlalomverseny. Nagyon örülnék neki, szerintem sokan mások is versenyzők, nézők egyaránt. |
Sziasztok!
Aki az Extrém kupán és a DRT-n is szeretne indulni a hétvégén, az is megoldható!
Mivel a Zsoláék csak 13:00 után kezdik a gépátvételt így a délelőtt folyamán nálunk is versenyezhettek! Így akár a Bajnokságból sem maradtok ki és nem vesztetek pontokat! Akit ez érint időben jelezze felénk telefonon! (Köpcinek vagy Nekem)
Köszi Csuri |
Egy nagyon jó Oszak-os futamon vagyunk túl! A szombathelyi szervezők magasra tették a mércét, ezzel a számomra szinte hibátlan versennyel. Kihasználva a helyszín adottságait, technikás, jó ritmusú pályát építettek. Pontosan tartották az időtervet, nem voltak gumi, bója problémák. Viszont volt WC, büfé, hallhattuk az időeredményeket, és a két szpíker Kővári Barna vezetésével jó hangulatot teremtett.
Már a szombati gépátvétel is a szokottnál jóval vidámabb, részletesebb, és segítőkészebb volt.:) Tudtunk kicsit beszélgetni a HRT-s és a szombathelyi szervezőkkel, versenyzőkkel, akiknek gyönyörűen megépített autóik élményszámba mentek. A versenyautók éjszakai őrzése jó ötlet, és nagy segítség volt, ami egy külön piros pont. A mi szállásunkon öt trélerre egy biztonságos hely jutott volna.
Az éjszakai eső nyomait már korán sikerült eltakarítani, így egy gyors felvezető kör után indulhatott a verseny. Az első két kör pörgősen, csúszás nélkül lement, és csak vakargattuk a fejünket, Lóránd és Trabija űrideje miatt. A harmadik kör előtti szünet nekünk kimondottan jót tett. Egy kis fényképezés, kis szerelés, és nagyobbacska alvás után a Red Bull szárnyakat adott a harmadik körre, mert széles vigyorral először állhattunk Erikával együtt az A2-es dobogón. Az időeredményekből is kitűnik, kár változtatni a jól bevált dolgokon, ez az okosság, vagy spórolás pár versenyzőnek több másodpercébe, vagy helyezésébe került. A verseny a díjkiosztóval, valamivel fél három után ért véget, így a több száz kilométerről érkezett versenyzők is kényelmesen hazaérhettek. Az egyetlen dolog, ami csak átlagos volt, a pálya minősége, de legalább tudjuk mi a különbség a fehéraszfalt, a fekete, és a beton között.
Gratulálok minden szervezőnek, pályabírónak, nekem ez a verseny az egyik kedvencem lett.
|
szlalomosok!eladó 4db 60-70 %-os semperit sport 195/55 r13-as gumi ár megegyezés szerint!06703797221 |
Nagyon jóvolt a verseny a pálya és minden, nomeg még fincsi bor is volt ... köszönjük Detre!! |
[Későbbi] [1283-1264] [1263-1244] [1243-1224] [1223-1204] [1203-1184] [1183-1164] [1163-1144] [1143-1124] [1123-1104] [1103-1084] [1083-1064] [1063-1044] [1043-1024] [1023-1004] [1003-984] [983-964] [963-944] [943-924] [923-904] [903-884] [883-864] [863-844] [843-824] [823-804] [803-784] [783-764] [763-744] [743-724] [723-704] [703-684] [683-664] [663-644] [643-624] [623-604] [603-584] [583-564] [563-544] [543-524] [523-504] [503-484] [483-464] [463-444] [443-424] [423-404] [403-384] [383-364] [363-344] [343-324] [Korábbi]
|