[Későbbi] [1283-1264] [1263-1244] [1243-1224] [1223-1204] [1203-1184] [1183-1164] [1163-1144] [1143-1124] [1123-1104] [1103-1084] [1083-1064] [1063-1044] [1043-1024] [1023-1004] [1003-984] [983-964] [963-944] [943-924] [923-904] [903-884] [883-864] [863-844] [843-824] [823-804] [803-784] [783-764] [763-744] [743-724] [723-704] [703-684] [683-664] [663-644] [643-624] [623-604] [603-584] [583-564] [563-544] [543-524] [523-504] [503-484] [483-464] [463-444] [443-424] [423-404] [403-384] [383-364] [363-344] [343-324] [Korábbi]
kopci koszi a skodas videot :) ezek szerint hazaertetek epsegben. |
Üdv Mindenkinek!
Szeretném megköszönni minden versenyzőnek, hogy ilyen szép számmal ellátogattatok hozzánk Szombathelyre, az első Oszak-os futamunkra!
Köszönöm mégegyszer és remélem még találkozunk itt Szombathelyen!
Rácz Attila |
Üdv
Nagyon tetszett a verseny. A pálya nagyon jó, a nézők sajnos keveset láthatnak. Szerencsére az idő is jó volt. Eredményt nem értem el, de így is tetszett.
Hogyan lehetett háromszor menni felvezető kört?
Pál pedig "letibizte" Tibort... :-)
Béla |
Köszönjük szépen.
Dehogy iszom meg, kiakasztom a falra. |
Kedves PÁL. Örülök, hogy tetszik a bor, de azért egy kicsit tedd be a hütőbe.(16 fok körül a legjobb) Egészségetekre és gratulálunk: Kolonics Autó KFT. |
Subaru kupa
Legfőkébb teccet:
- bor
- pálya 2. fele
- 3szor mentünk felvezető kört
Nem teccet:
- hosszú volt az ebéd szünet
- Tibi elvitte a slusszkulcsom
- lepalizott a Kőváry Barna |
Jó gyors voltál RallyStig :)
Jók a képek, nah meg a videó az is nagyon ottvan, köszi |
Meg egy videó:
http://www.youtube.com/watch?v=lLFSysd85kc |
Pikkkcsőőőrz Szombathelyről...
http://picasaweb.google.com/Rallyefan81/2009Majus3OrszagosSzlalomBajnoksag3SzombathelyiForduloISubaruMagyarKupa# |
Sziasztok
Csatlakoznék Csurihoz, mielöbbi gyógyulást Köpcinek. |
Gratulálok a Taszári versenyen elért helyezésekért a Veszprémi versenyzőknek! Köpcinek Jóbbulást! |
Amig nem lesz rendes technikai szabály és vele együtt gépátvétel, addig a szlalom versenyeken nem lesz rend. Van egy N2.-es autóm(vagyis annak készült) Idén voltam már A2, A3 és A5-s kategóriába, de csak kétszer N2.-es. És nem az autó változott, hanem a helyszinek. Reméljük, hogy egyszer megleljük a helyes irányt. Addig is irány Szombathely vasárnap. Eredményekben gazdag versenyzést kivánok. |
Taszári verseny:
Nagyon jó verseny volt a szervezők 1. szlalomversenye, remekül lebonyolitva, nagyonjó pályával, néhol 120 al lehetett menni viszont telivolt technikás viszaforditós szűk részekkel.
Kicsit késön kezdtük de igy is simán 4 kör volt aki akart még autozhatott a végén 5. kört is...
Eredményhirdetés gyors egyszerű még ajándékcsomagot is kaptunk :D
Viszonylag kevés nevező volt sajnos, bánhatja aki nem jött ki. Regeteg kép és videó készült, amiket köpci hamarosan feltölt amint hazaért a balesetiről mertugye neki nem ugy sikerült a 4. körre mint szerette volna (2. kanyarban felborult, de neki szinte semmi baja nem lett!), de igy is meglett neki az abszolut! Gratulálok neki és az összes többi indulónak...
|
sziasztok
igen ha a szabályok megegyeznének pl a kategóriákban. Bővebben nem kell kifejteni az N csoportos problémát ha olvasod a forumot vagy a szintén szlalomos oldalt a versenyek után plzsugor motor a ladában(149-153 hozzászólás extreme kupa) szőnyeg néküli N csoportos autó A kategóriába sorolva ( szegedi oszak) Nagyon rendben van a veszprémi verseny szerintem de olvasd vissza a hozzászólásokat a belépőjeggyel és a navigátor kérdéssel (21-27) Ezért kellen a zsabályokat egységesíteni én csak a forumokon megjelenő negatív példákat irom Ha lehetne még 1 kérésem feléd, felétek. Legalább annyival tiszteljuk meg 1mást hogy a nevünket odairjuk a hozzászólásunkhoz köszönöm. |
"Akkor tudná a szombathelyi N csoportos autós miért nem jó az autója a másik megyében vagy a szlalomversenyek nem rallye sprintek ahol navigátorral neveznek az indulok."
Ezzel mire gondolsz?Kifejtenéd bővebben? |
Üdv!
Szerintem is kéne egy egységes szabályzat, de ha nem is országos legalább mindent írjanak le benn és ha már leírták akkor azszerint kéne a versenyeket lebonyolítani. Az hogy egy egész országra kiterjedő szabályzat legyen véleményem szerint nem kivitelezhető mert olyan versenyeken ahol a kisebb köbcentis autók vannak jelen oda egy pl. oszakos kiirás nem lenne megfelelő azerintem, mert akkor mindenki 1 kategóriába versenyezne, és akik gy idő után nem érnének el helyezést úgyis abbahagynák vagy olyan helyre menének el ahol van esélyük a győzelemre. Ami felosztás jelen helyzetbe van a Nyugatdunántúli versenyen szerintem így jó ahogy van, csak a szabályokat kellene pontosan betartani.
Juditnak teljes mértékben igazat adok a Vépi sérelmében mert ha egyszer a bérelt kategória azért van hogy ugyanolyan autóval menjen mindenki akkor minek kell betenni oda az N2-es autót, ha nincs kategóriája akkor had döntse már el az aki oda nevezett hogy hol szeretne indulni természetesen a szabályos keretek közt, itt pl. A2-be kellett volna tenni szerintem.
Abba az esetbe meg hogy 2en is tartózkodnak egy autóban, szerintem mindenki döntse el ha van rá lehetősége hogy egyedül megy vagy esetleg egy kedves ismerősét, barátját ill. családtagot ha szeretne megautóztatni akkor menjenek 2en, ebbe semmi értelme beleszólni szerintem.
Május 3.-ára meg sok sikert mindenkinek aki eljön. |
Sziasztok
régóta olvaslak bennetek a vépi versennyel kapcsolatos sérelmekkel. viszont a régi versenyzőket keresitek akiknek a véleményére vagytok kiváncsiak akkor engedjétek meg hogy hozzászoljak.
Juditnak igaza van a saját szemszögéből, de ugy gondolom hogy ezt a problémát nem a forumon való hozzászólások fogják megoldani viszont ami a rendező mellett szol hogy 10 éve rendez jol vagy rosszul. Ha nem rendezett volna tegyük fel rosszul akkor szombathelyen semmijen verseny sem lettvolna az pedig hogy ez a rossz szemlélet megváltozzon változtatni kell mindenkinek nekünk versenyzőknek ugy mint a rendezőknek. Én úgy gondolom hogy az 1. lépés talán az lenne ha a rendezők leülnének egymással és egy egységes szabályt hoznának létre az egész országban ( pl oszak szabály) egyforma kategóriákkal egyforma versenykiirással nem pedig a helyi adottságok lennének a szempontok. Akkor tudná a szombathelyi N csoportos autós miért nem jó az autója a másik megyében vagy a szlalomversenyek nem rallye sprintek ahol navigátorral neveznek az indulok. reméllem nem bántottam meg senkit. további jó versenyzést mindenkinek. |
Ezeket én írtam: 882,875,543,540,524 számú hozzászólások!
Több megjegyzést nem látok,csak a mostani szabotálókat!
|
[Későbbi] [1283-1264] [1263-1244] [1243-1224] [1223-1204] [1203-1184] [1183-1164] [1163-1144] [1143-1124] [1123-1104] [1103-1084] [1083-1064] [1063-1044] [1043-1024] [1023-1004] [1003-984] [983-964] [963-944] [943-924] [923-904] [903-884] [883-864] [863-844] [843-824] [823-804] [803-784] [783-764] [763-744] [743-724] [723-704] [703-684] [683-664] [663-644] [643-624] [623-604] [603-584] [583-564] [563-544] [543-524] [523-504] [503-484] [483-464] [463-444] [443-424] [423-404] [403-384] [383-364] [363-344] [343-324] [Korábbi]
|