[2243-2224] [2223-2204] [2203-2184] [2183-2164] [2163-2144] [2143-2124] [2123-2104] [2103-2084] [2083-2064] [2063-2044] [2043-2024] [2023-2004] [2003-1984] [1983-1964] [1963-1944] [1943-1924] [1923-1904] [1903-1884] [1883-1864] [1863-1844] [1843-1824] [1823-1804] [1803-1784] [1783-1764] [1763-1744] [1743-1724] [1723-1704] [1703-1684] [1683-1664] [1663-1644] [1643-1624] [1623-1604] [1603-1584] [1583-1564] [1563-1544] [1543-1524] [1523-1504] [1503-1484] [1483-1464] [1463-1444] [1443-1424] [1423-1404] [1403-1384] [1383-1364] [1363-1344] [1343-1324] [1323-1304] [1303-1284] [Korábbi]
Bár nem ide tartozik, mégis felhívom a figyelmeteket a 8. ai Ják- Szombathely Amatör Rally versenyre. Jó szórakozásnak ígérkezik a megtekintése is. Sok kanyar, veszélyes lassító. Ha szeretnétek sodródó Bmw-kkel, Ladákkal találkozni, gyertek minél többen. Én navigálok is, de nézőként is várunk mindenkit. Hozzuk vissza a régi zsúfoltpályás versenyek hangulatát!
|
Sziasztok!
Most két nappal a verseny után, kicsit higgadtabban sem tudok mást mondani. Elismerem,hogy a burkolatok nem voltak meg, elismerem, hogy veszélyes, és talán azt is elfogadom, hogy kizártak minket.
Ami rosszul esett, hogy nem kaptuk meg azt az esélyt, amit más versenyzők eddig megkaptak. A szigorításokon mi fennakadtunk. Ráadásul még a pálya is nagyon tetszett, pláne a környezet. Ezek után persze, hogy nem tudtuk volna végignézni a versenyt, mert nem csak az eső csorgott volna rólunk...
Csaba!
A tegnapi 22:19 - kor írt második mondatodat úgy veszem, mintha le sem írtad volna, és így válaszolnom, és bocsánatot kérni sem kell egymástól. Hozzánk senki nem jött olyan javaslattal, hogy délig kapunk haladékot. A Magdi próbált segíteni a gépátvevőknél, de Ő sem jutott előrébb. Veled pedig a pályabejárásnál üdvözöltük egymást. Utána csak a gépátvevőkkel találkoztunk, de ők sem említettek semmilyen alternatív megoldást, még az indulás előtt két perccel sem. Erről a déli határidőről itt Tőled hallottunk először, és valószínű, hogy az elindulásunk után született ez a lehetőség. Fizikai segítséget, és ötleteket Loránd és Ádám ajánlott fel, amit még egyszer köszönünk. Nem kétlem, hogy megvolt bennetek a jó szándék, de ez most szerencsétlenül jött össze, főleg nekünk.
Részemről nincs harag. Dobos Tibor
|
Erika!
Nem Nektek szólt, hanem Mindenkinek, hogy tisztán látszódjék a dolog.
A Lóri bácsi is hallotta, amikor odajött hozzánk (Magdi, én), hogy mit lehetne tenni. Ekkor hangzott el,, hogy délig kaptok időt a hiánypótlásra, de állítólag ekkor már megvolt a hazaindulás. Bocs a Lóribácsitól, hogy belekavartam!
HCs
|
Olvasva Tibi hozzászólását, pontosan ez jutott eszembe, hogy nehogy bárkinek is az jöjjön le ebből, hogy különleges bánásmódot követelnénk, hisz mire fel?!
Csaba, neked kellene a legjobban tudnod, hogy soha semmit nem kértünk tőletek, ezt leírni is kár volt, és szarul is esik.
Nekünk pontosan az fájt, hogy semmiféle alternatív megoldásról nem volt szó. Kaptunk az indulásra egy kategórikus nemet, aztán a kérdésre, hogy mivel kellene láncot burkolni, csak egy vállvonogatást. Valami javaslatot szerettünk volna, amiből az látszik, hogy nemcsak nekünk fontos az oszak, hanem az oszaknak is mi, versenyzők. Nem úgy, mint „Dobostibi”, hanem, mint „Kispista”, vagy „Nagyjózsi”. Ha Kispistának tavaly a következő versenyre kellett a láncburkolatát pótolni, akkor nekünk ez idén már miért nem volt alternatíva? (nem Loránd Trabija volt!) És nem volt szó déli határidőről, se esetleges versenyen kívüli indulásról (ilyen is volt már), sem semmiről. Nem különleges elbánást, hanem lehetőséget szerettünk volna. (És igen, a versenyzőtársaktól megkaptuk volna, de a dolog nem erről szól.)
Üv:
Erika
|
Sziasztok!
Tibiék esetéhez hozzászolva, csupány annyit mondanék, hogy ez adott mégegy olyan pofont az oszaknak, hogy lehet még keveseeb fognak jönni,. Hiszen máshol bármilyen autot bármikor elengednek. Jó persze értem én hogy MNASZ meg nem egy amtör bajnokság, és hogy igenis vannak szabályok amit BE KELL TARTANI/ TARTATTNI,de Lóri bácsiéknak is mindg következő versenyre kelelt pótolni a hiányosságokat, nem pedig 2 óra alatt. Sajnálom hogy ilyennek is meg kellet történni, és ennyi munka után nem tudtátok kipróbálni élesben a kocsit, de remélem látunk még titetek, mert hát Tibi autózását ás autót látni a mezőnyben igazán izgalams dolgo.
Másrészről szeretném megköszönni Heuschmidt Zsoltinak , hogy felejánlotta félve örzött autóját!!!!! Kategóriatársként egymáss elenn közdünk mindig és most leköteleztek!! De nem fogadhatok el minidg autókat. Történt ami történ, innen is fel kell tudni állni. Jó érzés ilyen emberek között versenyezni. Mégegyszer köszönöm. Következő verseny ismét támadunk és remélem most már régi formában és a megszokottnál jobb eredménnyel!!!
Szabó Á.
|
Aki ismer Benneteket, tudja, hogy mit tesztek az autószlalomért, az oszakért. De ezért cserébe nem ildomos elvárni semmilyen jogosulatlan előnyt. A lehetőségeket pedig Magdival is, és a versenyzőtársakkal is (Pl.: LL) felajánlottuk.
Tényleg egy g...s tészta helyzet!
HCs
|
Most írtam az oszak fórumra az alábbi választ.
Én is sajnálom Tibiék esetét.
Magyarázatként idézet a technikai szabályzat prototípus autókra vonatkozó részből: "Utastér: Ha a motor és/vagy a hajtáslánc az utastérben helyezkedik el, akkor azt/azokat megfelelő burkolattal kell ellátni a műszaki hiba esetén lehetséges komolyabb sérülések elkerülése érdekében."!
Egy dolgot szeretnék mindenki figyelmébe ajánlani, legyen az versenyző, rendező, szerelő, szimpatizáns: ha baj van, nincs saját felelősség. Versenyigazgató felelősség van, ATB-s felelősség van, rendező felelősség van. De versenyző felelősség nincs! Akárhány papírt íratnak veled alá, akkor sincs! Ezért van a rendezvény biztosítás, felelősség biztosítás (a rendezvényre).
Ahogy hallottam, felmerült alternatív megoldásként az is, hogy délig kapnak lehetőséget a hiányosság megoldására, de akkorra már eldölt a hazautazás. (Amit a felfokozott idegállapotokat figyelembe véve nem csodálok).
HCs
|
Szia Cadilaci, és aki érdeklődött!
A technikai szabályzatba le van írva, ha a motor és a hajtáslánc a motortérben helyezkedik el azt burkolni kell. Ez rendben is van, és törekedtem is, hogy meglegyen, de sajnos a motorburkolatnak csak egy része készült el, így viszont nem lehetett rögzíteni, ezért elhagytam. A láncot nem burkoltam. A gépátvételnél közölték nem indulhatunk a versenyen, a gépátvevők nem vállalják a felelőséget. És kéthetente látnak ilyen láncot elszakadni.
Nagyon megdöbbentett, és rosszul esett a dolog. De ennél sokkal fontosabb, hogy mennyien próbáltak segíteni. Köszönöm Magdinak, hogy próbált segíteni, köszönöm Deák Tündinek, Török Gyurinak, Ludescher Ádámnak, hogy azonnal felajánlották autóikat. Köszönöm Lorándnak és Ádámnak, hogy próbáltak segíteni tanácsot adni, és mindenkinek, aki együtt érzett velünk.
És, hogy miért ilyen gyászos a hangvétel. Négy éve járunk Oszak versenyekre, és szinte csak oda, mert másra már nem jutott pénz. Veszprémből mentünk Debrecenbe, Nyíregyházára, Miskolcra, Szegedre, Kiskőrösre ami nekünk kétnapos út volt. A szlalomverseny.hu elindulása óta első helyen kezeli az Oszak futamait, Erika kapcsolatai révén többször sikerült még nagyobb médiareklámot szerezni a versenyeknek. Fényképeztünk, videóztunk, hogy ha hazaértek, vagy nem tudtatok a versenyen lenni, legyen mit nézni, sokszor már vasárnap este, és ne csak egy-két hét múlva, mikor felkerül valami az Oszak lapra. Szóval ahogy a honlapunkat, ezt a sorozatot is a saját gyerekünkként kezeltük... Én ezek után elvártam volna ugyan azt a bánásmódot amit más is megkapott. Eddig, ha valami hiányosság volt az autón a következő versenyre pótolni kellett. Még lánc burkolási esetben is!
Nem tudom elfogadni, hogy a felelősségről beszélnek, hiszen mindenért mi vagyunk versenyzők a felelősek, (ezt alá is írtuk), vagy is nálunk én. Én terveztem, és én csináltam az autót, ha valakit elővesznek az én leszek. A lánc szakadásról annyit, ha ez igaz lenne ilyen mértékben, akkor már rég betiltották volna a motorozást. A másik verzió, hogy aki ezt mondta annak fogalma sincs milyen láncról van nálunk szó. És amit láthatott 1000 Ft/méter minőségű lehetett. Ráadásul egy esetleges láncszakadásnál előbb a motorblokkot kellene szétvágnia.
Nem bántani akartam, még a technikai személyzetet sem, csak ki kellett mondanom ami bennem van, és most valahogy úgy érzem magam mint a Hegedüs András vagy a Halápi Zsolt. Sokat dolgoztam az autón, és szerettük volna kipróbálni. Erika legalább annyit dolgozott a honlapon, hogy a szlalomversenyzés népszerűbb, és elérhetőbb legyen. És mindezt saját zsebből, támogatás nélkül sokszor reggel 5-6 órakor tette. Megéri?
Nem tudom igazam van e, az is biztos hogy még nem nyugodtam meg. Mindenki döntse el kinek van igaza.
Dobos Tibor
|
Szia Erika!
MI az hogy nem vették át?
Mi nem tetszett nekik? Ha a tietek nem felel meg akkor még jó hogy nem tudtam elindulni. Protoba se indulhattatok?
|
Cadilaci, a versenyről semmit nem tudok mondani, mi reggel 8-kor már hazafelé tartottunk. Hiába keltünk vasárnap reggel 3'30-kor, vettünk matricát, utánfutóztunk 300 km-t, az autót nem vették át.. Így részünkről se beszámoló, se fotó, se videó. ...
(Minden versenyzőtársnak köszönjük az autó- és segítség felajánlásokat, ötleteket, nem rajtatok múlt, reméljük valamikor még találkozunk.)
|
Látom Erika megérkeztetek haza. Milyen volt az idő? Jó verseny volt? Mik lettek az eredmények? fotók vannak?
Sajna a Peugeot bemondta az unalmast. Indulás elött leszakakdt a kipufogó rendszer és így nem lehettünk ott. Remélem jó buli volt.
|
Mikor lesz a tapolcai verseny?
|
Belső
http://www.youtube.com/watch?v=DIJUNu0dJDI&feature=player_embedded
|
Hello,
ami képen 2 rész is ki van emelve, abból a kék rész vonatkozik a szlalomosokra, a piros rész a rally-bemutató tervezett útvonala (az is a program része a WestDragRace gyorsuláson). A szlalom - ha valaki ismerős a Rábaringen - a vizesároknak, vagy teknőnek nevezett helyszínen lesz és ki lesz táblázva, hogy a versenyirodától (ami a széles út mellett lesz, ahol a gyorsulás is) hogyan lehet odajutni.
Ha van kérdés, hívjatok nyugodtan!
üdv:
Régi Peti
30/767-3939
|
[2243-2224] [2223-2204] [2203-2184] [2183-2164] [2163-2144] [2143-2124] [2123-2104] [2103-2084] [2083-2064] [2063-2044] [2043-2024] [2023-2004] [2003-1984] [1983-1964] [1963-1944] [1943-1924] [1923-1904] [1903-1884] [1883-1864] [1863-1844] [1843-1824] [1823-1804] [1803-1784] [1783-1764] [1763-1744] [1743-1724] [1723-1704] [1703-1684] [1683-1664] [1663-1644] [1643-1624] [1623-1604] [1603-1584] [1583-1564] [1563-1544] [1543-1524] [1523-1504] [1503-1484] [1483-1464] [1463-1444] [1443-1424] [1423-1404] [1403-1384] [1383-1364] [1363-1344] [1343-1324] [1323-1304] [1303-1284] [Korábbi]
|