Ezek szerint nem tiltja az egyéb versenyeket, és a rajtuk való részvételt, csak az MNASZ-es jogok nem érvényesek. (biztosítás, sporikártya, versenyzői liszensz, stb.)
Ez így érdekes , hogy idén büntetik őket... mivel 1998-2001-ig sportbíró voltam az akkori szabályok szerint is már büntették... És ha jól emlékszem minden olyan verseny "illegális" ,amit nem "támogat" (lesápol....? ) az MNASZ....
Én a sérelmet a Veled történt beszélgetés, és annak hangsúlyából gondoltam. Ha nincs csak, örülök, nem is szabad, hogy legyen.
Úgy tudom, (Tőled) az idei tervezet még hat futamról szólt. Most 8-9 körül hallani, mert magas a bérleti díj, ami éves bérleti díj, tehát korlátlan a futamok száma. Csinálhattatok volna nyáron, amikor a többszöri nevezéssel is kb. 60-70 indulótok volt. Többször leírtad különböző főrumokban, hogy az Extrém- kupa az ország második legrangosabb versenye. Létszámot tekintve, talán az első is, de erősségét nézve hányadik? Jó, tudom egyre erősebb, mint minden más sorozat, itt is fejlesztenek a résztvevők. Egy OSZAK- os verseny, ami mondjuk anyagilag nem hozott volna, színvonalával, a versenyzők, autók tudásával biztos nagy lendületet adott volna az itteni versenyzőknek, és élményt a nézőknek. Miskolcon, Debrecenben örültek a nézők a versenyzők az OSZAK-os mezőnynek.
Egy Oszakos rendezvény plusz költsége 50000- MNASZ-es díj és kb 80000- Mentős költségből áll. Mivel nekünk most a megemelt bérleti díj kigazdálkodása is nehezünkre esik, így ezek a költségek is huzósak. Tehát így pontos az infó!
Tibi! "Veszprémiek nem akarnak rendezni, vélt, vagy valós sérelem miatt."
Nincs semmi sérelmünk, és nem is szeretném, hogy ezt vélje valaki! Az igazi okok, amiért nem szeretnénk oszakos futamot rendezni:
- A sok plusz költség, amivel egy ilyen rendezvény jár, csak azért mert MNASZ-es, OSZAK-os. Sajnos már így is anyagi gondokkal küzdünk!
- Eddig is 100 fős nevezőkkel rendeztük versenyeinket, hova férne el még 50 oszakos? Sajnos ezt nem tudjuk bevállalni.
Tehát ennyi! Nincs semmi sérelem!
Tisztelettel: Csuri
2009.02.05. 09:38
Dobos Tibor
Sziasztok!
Én is nagyon sajnálom, hogy Fehérvár nélkül Pécs az egyetlen Dunántúli verseny. Pláne, hogy mi tervezzük az egész bajnokságban a részvételt. Anyagilag persze nem mindegy, hogy jó pár versenyt kétnaposra kell szerveznünk. De, ha egy kirándulással, termálfürdővel egybekötjük a hétvégét, máris elfogadhatóbb lehet a távolság.
Mit is várunk a HRT-től? Hol lehetne nívós versenyt rendezni a Dunántúlon? Szombathely, Veszprém, én más helyszínről nem tudok, akik sorozatban bizonyították ezt. Nívós! Veszprémiek nem akarnak rendezni, vélt, vagy valós sérelem miatt. Ami szerintem nagyon nem jó! Tehát maradna Szombathely, ami talán jobb választás lenne több okból is. És vége. Így van 2, azaz kettő db Dunántúli verseny. A HRT a jelentkezőkből állítja össze a versenynaptárt, és ha a Dunántúlon csak egy jelentkező van, mit tehet.
Rendezni is akarni kellene, hogy legyen még több versenyünk. Tudom, pénz, munka, szervezés stb., egy versenyt létrehozni, de ugyanez egy szlalomautót építeni, és egyik nélkül sincs verseny. Valószínüleg a Duna másik oldalán lényegesen több versenyből lehet választani. Tehát, mégis csak nagyobb élet zajlik az ország keleti részében, szlalomverseny ügyben!
Nagyon jól látja Lóránd. Aki indul a bajnokságban, annak Miskolc, Nyíregyháza, Szeged, nem lesz közelebb, ha mondjuk Szombathelyen is lesz verseny. Aki szeretné magát kipróbálni egy országos versenyen, csak a távolsággal van gondja, annak itt van SZEGED.
Ludescher Lóránd, példa nélküli módon szponzorálja ezt a távolság problémát, amit a szlalomverseny.hu nevében is köszönünk. És remélem Szegedhez így sokan kedvet kaptak az ország nyugati részéből is.
Megnéztem, egy edzőkör 1km és háromkörös versenyfutam (nem írja hány lesz), szinte a mi kiírásunk tükörképe.
Ha összehasonlítjuk pl. Váccal 5700 Ft-ért mentünk 2 versenykilométert 2850 Ft/versenykilométer , edzés nélkül (a felvezetést ne említsük egy napon az éles edzéssel).
Akkor visontán, ha csak egy mért futam is lesz 2666 Ft/versenykilométer + 1 km éles edzés, szerintem jobban megéri.
Nálunk 1333 Ft/versenykilométer + 2 km éles edzés.
Ha még hozzászámolom, hogy egyszer kell elmennem mondjuk Kakucsra 6+2 km-ért, ami négy pl.: váci verseny távjának felel meg...A pályákat meg még össze sem hasonlítottam Kakucson tüköraszfalt, kiépített pályavonal rázókövekkel,térhangosítás, büfésátor, kultúrált wc-zuhanyzó, parc fermé, nézőparkoló lelátók. De akár a visontai pályán, is szívesebben versenyzek ennyiért, mint egy padkás Tesco parkolóban vagy hasonlóban kétezerért olcsóbban.
Összehasonlítás képpen még egy adat: indultunk a Budapest ralin az S100-al ősszel, a nev+bizt. díj/versenykilométer tekintetében 1500 Ft/versenykilométer az adat (nyílván a járulékos költségek :üzemanyag, gumikopás kicsit nagyobbak, mint egy szlalomon), de élmény tekintetében adott annyit, mint egy szezon pl. Pásztóy kupa annakidején.
Ne köszönd! Nagyon szívesen segítettem! Én meg is bolondultam volna a helyedben ha nem tudtam volna akkor versenyezni! Akkor lassan összeáll az autód! Jó neked! Én még csak a karosszériamunkánál tartok és hol van még a vége! Nem látom még a fényt az alagút végén! :) A 2.0-es Gsi motor lesz bent egy A-s Corsa kaszniban ami meg lesz rövidítve.Teljesen kibeleztük. Csak egy ülés,minimális műszerek,az üvegek helyett plexi,minél kevesebb súly. Talán nem lesz több650- 700 kg -nál. Nagyon remélem.:) Akkor márciusban találkozunk! Jó autóépítést!
Sajnos mi is kénytelenek vagyunk tavalyi év óta előneveztetni, mert a pályák az időpont lefoglalását előleghez kötik és a rendezvény előtt 15 nappal (valahol húsz nappal + 100 000 kaukció) ki kell fizetni a teljes pályadíjat. Az egyik pályánkon pl.:a KTM szokott tesztelni, a tulajt nem érdekli ki fizeti ki a pénzt neki az amatőr szlalomos, vagy a multi.
Sajnos nem két Ft.-ról van szó, a rendezőknek is be kell biztosítania magát, hogy a minimális létszám összejön.Annakidején 50-60 000 Ft-ot lehetett bukni egy esős versenyen, vagy, ha valaki rászervezett egy másik versenyt, most nagyságrendekkel többről van szó.
Nem tudom, hány futam lesz és hány körből áll egy futam náluk én ennek függvényében szoktam a nev. díjat értékelni. Mi is jártunk visontán kipróbálni a pályát, szeptemberben az egyik futamunk ott lesz a 2x1 körös edzésen kívül 2X3 körös versenyfutam lesz, ez 2 km edzés és 6 km verseny. A nevezési díj hajszálra megegyezik.
Ki mit szól a Visontai nevezési díjhoz????? Előnevezés rózsaszín csekken???? És a +2000 ft-os pótdíjhoz???? Ez még amatőr szlalom???? Vagy már ez profi Rally???? 10000 ft idén egy nevezés???? Ezt nem hiszem el. Ekkora válság van Nógrád megyében????
Kérném az infokat ha kimaradtam volna valamiből!!!!!
Végül is megértelek! De sajnos nem egyszerű a mai világban bármit is rendezni! Ha van hely nagyon drága, ha lenne pénz a helyszín kétséges. És még ott van a bürokrácia. Hát nem egyszerü!
Sziasztok! Én is szimpla világba kiabálásként gondoltam a halott nyugat-dunántúlra...
Mivel van olyan ismerősöm nekem is aki Kőszegen a régi jó versenyecskék emlékére újjá élessze a dolgokat.... De az első kérdés rögtön az volt az önkormányzat részéről , mennyit fog vele keresni...... Ezonkívül is tisztában vagyok a szervezések nehézségeivel ( elvárások,stb...) tehát Én sem akartam senkit megsérteni..... Minden szervezőnek, rendezőnek előre is sok sikert , és jó visszajelzéseket kívánok!!! A versenyzőknek meg jó rendezésű versenyeket és sok sikert ,minél kevesebb csavarozást!!! :) u.i.: én azt valom , hogy a rendezőkkel egymásért vannak a versenyzők!!! Mert ugye versenyző nélkül hiába integetnek a zászlókkal :) a versenyzők meg mehetnének a kert végiben ....
Vegyetek akkor most elő egy térképet, és jelöljétek be rajta a biztos helyszíneket, és rajzoljátok be a tartalék versenyeket is más színnel. ( Győr, Szombathely ) Most az ország közepétől kis távolságra van öt verseny, kettő délen, kettő keleten. Az ország nyugati részén is nagy valószínűséggel lesz egy verseny. Most valóban egy sincs, és nagyon jó lenne, ha ott is lenne. Ha Győr, és még Szombathely is belépne a sorozatba akkor valóban ideális lenne a versenyek országos eloszlása! Az még mindig csak két verseny a sok közül. Akkor valóban országos lenne a bajnokság azok szerint is, akik most fél országosnak nevezik? Akkor nem kellene ebből a térségből a többi versenyre ( ami a versenyek 80 százaléka ) messzire utazni?
Ezennel a következő felajánlást teszem:
A szegedi Tmax kupára, az első OSZAK futamra 250 Km-nél nagyobb távolságról érkezőknek elengedjük a nevezési díjat. A 300 Km-nél nagyobb távolságról érkezők a nevezési díj elengedésén túl 10.000 Ft utiköltség támogatást is kapnak, ami 15.000. Ft összegre emelkedik 350 Km feletti távolság esetén.
Mi lenne ha nem lett volna Trianon? Azt is írhatnák az újságok esetleg, hogy Kolozsvári szlalomosok sikere a Szombathelyi OSZAK futamon? Szép lenne!
Igen, elkészült a szörnyeteg. Belekerült egy A-s vezérműtengely 1.9es hengerfej, 60as sportrenfszer készül jelenleg rá, építettünk egy rövid váltót és egy erősebb difi ment fel. Első futómú meglett szélesítve. Kicsit megerősödött az 1.6os Peugeot GTI :)
Mégegyszer szeretném megköszönni a decemberi lehetőséget! Márciusba akkor összecsapunk :)
(Kedves "megjegyzés"! Figyelmedbe ajánlom a Bajnokság hivatalos kiírását., ott megtalálod a hivatalos megnevezést. Az OSZAK a 3 évvel ezelőtti rövidítés (akkor Országos Szlalom Amatőr Kupa néven futott a sorozat). Mivel akkor így vonult be a köztudatba, és a sorozat honlapja is a www.oszak.hu , így az egyszerűség kedvéért rövidítés maradt, bár az elnevezés tavaly óta megváltozott.)