[Későbbi] [1283-1264] [1263-1244] [1243-1224] [1223-1204] [1203-1184] [1183-1164] [1163-1144] [1143-1124] [1123-1104] [1103-1084] [1083-1064] [1063-1044] [1043-1024] [1023-1004] [1003-984] [983-964] [963-944] [943-924] [923-904] [903-884] [883-864] [863-844] [843-824] [823-804] [803-784] [783-764] [763-744] [743-724] [723-704] [703-684] [683-664] [663-644] [643-624] [623-604] [603-584] [583-564] [563-544] [543-524] [523-504] [503-484] [483-464] [463-444] [443-424] [423-404] [403-384] [383-364] [363-344] [343-324] [Korábbi]
Mindenesetre furcsa volt látni a versenyen, hogy a "mi" autónkban nem mi ülünk
Erika |
A Pick Up-pal kapcsolatban a kedélyek megnyugtatása végett: A történet úgy kezdődött, hogy még ez év elején Balikóék megkérdezték, hogy nem eladó-e az autónk, vagy csinálnánk-e egy ilyen swiftet nekik is. Az autó nem volt eladó, az építést pedig akkor idő hiányában nem tudtuk megoldani. Ők vetették fel, hogy mi lenne, ha akkor ők építenének egy pick up-ot. Természetesen nem volt - nem is lehetett - kifogásunk ellene. Végülis a A Pick Up 2 ötletesen, igényesen lett megcsinálva.
Tehát nem a hátunk mögötti másolásról van szó, próbáltunk segíteni is.
Dobos Tibi |
Erika elösszőr is nem tudok olyan kicsinyítést csinálni photoshoppal ami, ide beférne, milyen törpe méretet kívántok?
|
Sziasztok! Új vagyok erre felé, 28-án indultam Szombathelyen először Komolynak tekinthető Szlalomversenyen , jövőre remélem több versenyen találkozunk... :) Kérdés : képeket töltögetek felfele én is , ide linkeljem majd?
Más: A \"rövid\" Swift-el kapcsolatban : szerintem ha az \"eredeti\" tulajdonost nem zavarja , hogy másolják , akkor sztem mást se zavarjon... ;) :) Mellesleg a tengelytáv rövidítést 1983-ban az Audi elsütötte , tehát nem új találmány...
Boldóg új évet és benzingőzben gazdag új évet!
Üdv: Zsolti
|
De azért,hogy egy ennyire egyedi konstrukciót lemásoljon valaki, ahhoz már pofa kell.
Már engem dűhített, pedig nekem közöm sincs az egészhez. |
OK. Megpróbálunk utána érdeklődni.
Erika |
Sziasztok
Köszönöm a Suzuki Pick up-al kapcsolatos dícséretet Erika részéről a jogcím természetesen a Veszprémi Szlalomversenyen a büfében törlesztésre kerül, de viszont a ponyvával kapcsolatban kérném a véleményeteket mert súly számít mindenkinek az OSZAK szabály írja a zárt karosszériát én úgy értelmezem, hogy ez a személyautókra vonatkozik de mivel ez 1 épített teherautónak is megfelel ezért a plató mindenképp nyitott marad. Lásd győri szlalomverseny gyári építésű Woltsvagen pick up nyitott hátuljával. Szlovákiában megrendezett Rally cross betétfutam Skoda Favorit pick up külön kiirt kategória. Járjunk utánna 1üt ennek a kérdésnek, mert ha lehet én nem lemezelném le a hátulját lehet hogy nektek viszont súlycsökkentést jelentene. Irjatok rá minnél több hozzáértő véleményt esetleg az OSZAK-os gépátvevő véleménye is érdekelne.
Balikó Tamás |
Gergic: A link a youtube által lebutított változat. Ha a videó alján rákatt a " watch in high quality" linkre akkor látod az eredeti - kb 200 MB - felvételt. |
Hello!
Erika a kamerátok felvétele ien minöségű vagy ez vissza van butitva h feltudjátok rakni? |
Jól néz ki! A licenszdííjat meg majd beszedjük
A hátsó ponyva jó ötlet, de szerintem minket nem engednének el vele az OSZAK-ban, mert ott kötelező a zárt karosszéria. |
Erika mit szólsz a pick up másolathoz? |
Hello
Szerintem egy kiváló verseny volt, igaz voltak kisebb bakik amiket hamar javíítottak is. Nem lehet megrendezni minden versenyyt elsőre tökéletesen, legközelebb biztos jobb lesz. Mindenkinek sikerekben gazdag Boldog Új évet kívánok.
Csonka Gergő |
... azért az a Swift csak ugy lett 3. hogy a Golf elnézte a befutót és megállt féltávnál :) Na de a lényeg hogy jó verseny volt!! |
Üdvözlök mindenkit!
A versenykiírást én csináltam és Csak a 4. és az 5. döntő futamban van odaírva, hogy a rendező által biztosított autóval teljesítik a futamot! Nem olvastátok el rendesen a versenykiírást! Persze lehet, hogy jobban ki kelett volna hangsúlyoznom, hogy mikor indulnak a versenyzők ezekkel az autókkal. Az MNASZ - en kívül senkisem adott úgy autót, hogy nem irattak alá több száz ezres kaukciót.( MNASZ -nél millió feletti önrészt kellett aláírni a versenyzőknek, Dobos Tibitől halottam) Számolja ki mindenki, hogy mennyit futott volna az a két autó, ha az egész döntőben indultak volna. és ha valamelyikkel történik valami? Amúgy, igy is voltak szép futamok a döntőben, ahol egy 1000 -es Swift- el eljutott a harmadik helyig, igy azt lehet mondani, hogy nem az autón mulott! Az MNASZ - es Bajnokok Tornája versenykiírást vettük át és írtuk át saját versenyünkre, ha ott jó volt akkor nekünk is jónak kell lenni és mindenhol így szokták öszeállítani, hogy a két legerőssebb versenyző ne már az elején estesse ki egymást! A két legerőssebb versenyző jutott az abszolut döntőbe, én azt gondolom!
Üdv és Boldog Új évet mindenkinek!
Rácz Attila |
Sajnos a kiírás elág kétértelmüre sikeredett... a döntő futamra és a 3-4 helyért folyó futamra ígértek autót, azonban sokan ( én is ) úgy értelmeztük hogy az egész döntő azonos autókkal fog lebonyolódni. Elég esélytelen párosítások születtek így, sok futamot az egyenes kiesés miatt egyértelmüen meg lehetett jósolni mi lesz a végeredmény. Az elgondolás nem volt rossz, igazából a lebonyolítás sem, azonos autókkal tényleg kiegyenlítettebb lett volna az esély a 4 be jutásra. |
Üdv én úgy hallottam hogy szombathelyen nem adtak a rendezők autót hanem a döntőket a saját autókkal kellett teljesíteni mi igaz ebből? |
Szia,
A szombathelyi nevezési lista kint van a főoldalon! |
Holnap ki megy Szombathelyre? |
BOLDOG KARÁCSONYT MINDEGY KINEK!!!!!:)
BY:HENSZELMANN ZSOLTI A HANS |
Boldog karácsonyt mindenkinek!! :) |
[Későbbi] [1283-1264] [1263-1244] [1243-1224] [1223-1204] [1203-1184] [1183-1164] [1163-1144] [1143-1124] [1123-1104] [1103-1084] [1083-1064] [1063-1044] [1043-1024] [1023-1004] [1003-984] [983-964] [963-944] [943-924] [923-904] [903-884] [883-864] [863-844] [843-824] [823-804] [803-784] [783-764] [763-744] [743-724] [723-704] [703-684] [683-664] [663-644] [643-624] [623-604] [603-584] [583-564] [563-544] [543-524] [523-504] [503-484] [483-464] [463-444] [443-424] [423-404] [403-384] [383-364] [363-344] [343-324] [Korábbi]
|