Leslie!Azért vagyunk még páran akik a ddr gyöngyszemet nyüstöljük T1-ben.S1-ben nevező sem volt tavaly pedig ez lenne a legolcsóbb egy járóképes trabit venni és elindulni vele.Remélem idén folyamatosan leszünk jó volt az utolsó versenyen 6 trabival indultak 8-an a t1-ben 2rövid saját motorral a protóban.Trabant Forever
Fent van a jövő évi versenynaptár az oszak honlapján.Azt hiszem senkinek egy büdös rossz szava nem lehet.Izgalmas lesz.Van tescó aminek örülök.Jó kompromisszumos megoldás született.Kíváncsi vagyok a Hungaroringre.A 850köbci határ 1000-re emelése sem rossz.Ha így marad szerintem jó kis szezon lesz.
Azok után hogy mi folyt a MANASZ közgyűlésen,jó látni hogy kicsiben a szlalomszakágban az OSZAKban úgy csinálták ahogy azt nagyban is kellene.
Trabant 600-as, magyar papírokkal forgalomból kivonva.
Rajtra kész szlalom autó
Gyönyörű külső, belső
Évjárat: 1963!
Extrák:
- erős kb. 50 le 3 felömlős motor
- mini morris karburátor
- állítható Sport kipufogó
- elöl golf tárcsafék
- bilstein gátlók
- plexi ablakok
- 2 db kagylóülés
- 4 pontos övek
- flokkolt kormány
- alu felnik 4*100
- slick gumi
- üvegszálas első lökhárító, küszöb
- 3M fólia
- egyedi műszerfal
- teljes belső kárpit
- tisztított motortér
- akku hátul
- Tipusváltás miatt áron alul sürgősen eladó
A másik Gergő megválaszolta helyettem is. Sok szeretettel várunk mindenkit a 2010-es díjkiosztóra, remélem sok szombathelyi fog eljönni, kaja nem lesz, de lesz idő egymással beszélgetni!
Szóval akkor az abszolút úgy jött ki hogy versenyenként az első 15 versenyző kapott pontokat 25-20-16-13... és így tovább most nem írnám le az összeset. és ezek a pontok lettek összeadva. Tehát abszolútba nem a kategória pontok lettek értékelve hanem ott egy külön pontrendszer volt, de ez az év elején a versenykiirásban benn is volt. Remélem tudtam segíteni ha nem keress meg nyugodtan vagy írj rám és elküldöm a hivatalos kiírást amiben levannak írva a dolgok.
Lenne egy annyira nagy kérésem a vas megyei éves eredményeket készítőkhöz.........
Konkrétan osszátok már meg velem, mi ebben az egészben a logika, mert haljak meg nem vágom, hogy hogy jöttek ki az eredmények abszolútba, pedig pár matekórán már túl vagyok.........
Nem lesz gond, ha esetleg deriválni kell csak idegesít, hogy nem jövök rá bárhogy is nézem a táblázatot........
Erika minden tiszteletem az öné köszönöm szépen hogy elmagyarázta szlalomokat miről szol.A 2 suzukija csúcs jól nézki weboldal is. Egyszer remélem én is indulok amatőr szlalomversenyen 1 saját épitésü fiat autoval.Igaz unokaöcsém lesz csak junioros én nem max jogositványos.Rallyrol szlalomrol volt szó Csuri.
2011.01.13. 06:32
Nyugat Dunántul
Cadilaci!
Én nem Csaba vagyok illetve szerintem telljesen elbeszéltél amelett amiket én írtam ... Mi nem is akarunk Országos versenyeket szervezni mivel az nem a mi dolgunk kedves Cadilaci...
Szerintem ugy van ahogy Erika és Csuri és társaságuk leirta. AZ MNASZ I osztályába van rally ahol turi Tomi,AsiHercig Norbiék ezek rallyznak tudások szerint navigátorokkal.Remélem nekem is lesz 1 átépitésü vagy 1 saját épitésü autom csak fiat uno vagy 131 abrth racingbe gondolkodom
Erika örömmel látom a weboldal fejlesztéseidet! Így tovább! Nem rossz....
2011.01.02. 16:15
Zoli
Sziasztok!
Szeretném én is leírni pár gondolatom az eddigi hozzászólások témáival kapcsolatban – úgy általánosságban és nem személyre, személyekre szabva, mindennemű bántó szándék nélkül.
Mitől országos verseny az OSZAK?:
Szerintem az OSZAK (vagy bármely más szakági versenysorozat) nem attól országos bajnokság, hogy az ország minden megyéjében egyenlő számú versenyt biztosít, hanem, hogy az MNASZ-nél regisztrálva van és az MNASZ éves versenynaptárában szerepel.
Örülni kell annak, hogy van egy kis csapat, nevezetesen a Hegedűs Csaba által vezetett HRT, aki rengeteg időt, energiát és pénzt belefektetve próbálja zökkenőmentesen lebonyolítani a bajnokságot. Köszönjük Csabának a pozitív értelemben vett fanatikus hozzáállását!
Egyébként tavaly a szombathelyi versenyre sok OSZAK-os társammal elmentünk, ki előző nap, ki aznap hajnali indulással. Szerettük volna összemérni tudásunkat a dunántúli helyi versenyzőkkel is, csakhogy azok elég kis számban képviseltették magukat (tisztelet a kivételnek). Pedig nem is kellett volna 300-400 km-t autózni egy kis élményért. Elő lehetett volna venni a „semmirekellő osztrák 20-25 éves” GTI-ket, GSI-ket és társaikat és megmutatni a „fanatizmust”. De biztos akkor éppen senki nem ért rá…
Gyors pálya vs. technikás pálya:
A CEZ futamokról készült videókat megnézve és a tavalyi utolsó kecskeméti gokart pályás versenyből számomra az derült ki, hogy az már egy bóják által meghatározott nyomvonalú gyorsasági verseny. Mert szerintem az nem szlalom pálya, amit a kormány max. 90˚-os jobbra-balra elfordításával teljesíteni lehet és a kéziféket akár ki is lehet szerelni az autóból, mert egyáltalán nincs rá szükség (hol vannak már a klasszikus szlalom elemek: nyolcas, herelevél, 360˚-os forduló, stb.?). Szerintem a tavalyi évben meg volt a jó arány. Volt legalább négy gyors verseny (Kecskemét gokart CEZ, Visonta, Kalocsa, Kecskemét gokart) és voltak technikásabb pályák is. Mindenki megtalálhatta a kedvére valót.
A gyors pályák előtérbe helyezik a teljesítményt, az ügyesség háttérbe szorul. Kategóriákon belül is hatalmas különbségek keletkezhetnek, főleg a széria kategóriákban. Nem mindegy, hogy egy kb. 1000 kg-os autót 50- vagy 100 le mozgat(na) egy hosszú egyenesekből álló pályán. Az 500 kg-os autóknál a 150- vagy 180 le már elenyésző különbséget produkál. Főleg, ha a hibázási lehetőséget adó bójákat 15 m-re helyezzük el egymástól, s azokat is csak mutatóban, hogy ilyen is van.
A szlalom versenyzést meg kellene tartani a „pici pénzből” autózás keretein belül. Nem biztos, hogy több nevező lesz, ha az a cél, hogy a gyorsasági, gyorsulási versenyekről és a rallye különböző szintjeiről visszacsábítsunk versenyzőket a „kicsiket” pedig távolabb helyezzük az élmezőnytől.
Akinek kedve, autója és lehetősége van a száguldozásra az megtalálhatja a számára megfelelő szakágat. Szerintem a szlalom nem ezek közé tartozik.
Az adott pályákra kellene az autókat fejleszteni, és nem a túlfejlesztett autókra pályát építeni. (a hegyekben sem fúrtak alagutakat a rallye autók fejlődésével, és a Hungaroringből sem lett még „ovál” pálya!).
Ezeket a tavalyi utolsó kecskeméti verseny alapján írtam, kíváncsian várom, mit takarnak az idei évben Csaba által megfogalmazott „trükkök a nyomvonalban”.
Hát ez egy kicsit hosszúra sikerült, köszönöm, hogy elolvastátok. Remélem nem bántottam meg senkit, nem ez volt a célom. A gondolataim nem személyekhez szóltak, csak úgy általánosságban írtam egy S2-es kategóriában induló szemszögéből.
Teljesen mindegy, hogy hol és milyen pályák lesznek (örüljünk annak, hogy egyáltalán lesznek), én szeretnék indulni és remélem, még sokan gondoljátok így – többen mint tavaly.
Mindenkinek Boldog Új Évet és sikeres felkészülést kívánok a 2011-es évre.
Árok Zoltán
Ui.: Szívesen olvasnék hozzászólást azoktól is, akik tavaly nem indultak, és az idei gyors pályákon alig várják, hogy rajthoz álljanak.
Bencével maximális egyetértés!!!! Így kell hozzálni. Ha jővőre tempos pályák lesznek akkor temposak lesznek. Abszolultért meg úgy is a nagyok küzdenek, a töbiekk pedig kat. on belül, és ott nagyjábol egyformák az erőviszonoyk, szal ugyan úgy lehet majd minenkinek sikerélménye. Nem értem miért sír az, akki eddig sem tudod odakerülni az abszolulta??? Ez a bajnokság már nem amatör!!! Sose fog bejönni az utcárol egy ember, meg csak végig kell nézni a mezöny autoin, és látja az ember, hogy midegyik azért meg van furkálva!!! Még egy n-es autoban is , benne van a futomű, rendes gumi, oda van lőve a futmű ahova kell!!! Utcai autoval nem lehet labdába rugni!!!! És ez jó is igy! Profi bajnokság, nem egy libakergető!!!És mivel autoverseny, ezért temponak is kell lenni!!! Főleg úgy, hogy ha tényleg a jövö nemzedékit nevelei ez, akkor a sebességet is kell szoknuk, mert már egyel följebb lépve is gyorsan kell menni!!! Én is szeretem nagyon a tsco parkolot, de szerintem jót fog teni a bajnokságnak az ujitás!