szlalomverseny
Menü
 

 

 
Archívum
 

 

 
 
Versenysorozatok
 
Látogatók
Indulás: 2007-07-16
 
Vendégkönyv - FÓRUM
[2243-2224] [2223-2204] [2203-2184] [2183-2164] [2163-2144] [2143-2124] [2123-2104] [2103-2084] [2083-2064] [2063-2044] [2043-2024] [2023-2004] [2003-1984] [1983-1964] [1963-1944] [1943-1924] [1923-1904] [1903-1884] [1883-1864] [1863-1844] [1843-1824] [1823-1804] [1803-1784] [1783-1764] [1763-1744] [1743-1724] [1723-1704] [1703-1684] [1683-1664] [1663-1644] [1643-1624] [1623-1604] [1603-1584] [1583-1564] [1563-1544] [1543-1524] [1523-1504] [1503-1484] [1483-1464] [1463-1444] [1443-1424] [1423-1404] [1403-1384] [1383-1364] [1363-1344] [1343-1324] [1323-1304] [1303-1284] [Korábbi]

2010.12.29. 20:18 Idézet

 

sziasztok

Esetleg egy szavazás gyors  vagy  teknikás  pálya jövöre. És máris megvan milyen auto a befuto. proto vagy B CSOPORT.

És máris kiderűl hogy az N csoportot melyik kategoriával lehet őssze vonni .

üdv

T


2010.12.29. 19:59 Idézet
K.G.

Sziasztok!

Sajnos egyet kell hogy értsek B.G.-felszólaló társammal.

És a többiekkel akik visszasirják a régi OSZAK-ot..!!!

Ez  az OSZAK már nem arról szól amiért annak idején létrejött. Ez most a tehetős illetők játéka lett, milliós játékszereikkel. Még a széria kategóriában is nemhogy a túrában. Igen, mondhatjátok a technikai sport a pénzről szól. De nem mindegy milyen mértékkel. Hisz annak idején volt értelme akár egy utcai autóval is benevezni, ha meg volt a kellő ügyessége az illetőnek. Próbálná ezt meg ma valaki! Korábban az számított hogy versenyről versenyre mit tudtál fejleszetni az autón, akár saját kezed munkájával. De mi van most?! Az a kérdés megengedheted-e magadnak a több szézezres slickgumi garnitúrát vagy sem, mert anélkül esélyed sincs. Megjelent egy tehetős réteg aki olyan dolgokat is megengedhet magának amiről egy átlag versenyző csak álmodozhat. És vajmi kevesen engedhették meg hogy felvegyék a kesztyűt velük. Naná hogy sok embernek inkább elment a kedve hogy a vert mezőnyben kocsikázzon. Hát nem kéne meglepődni hogy megcsappant a mezőny!!!

És most meg vagyunk lepődve hogy az ő  kedvükre alakulnak a pályák?!

Ugyan....

 


2010.12.29. 16:25 Idézet

Sziasztok. Szerintem a mult évben,és idén is csak jóval 100 ló feletti autóval lehetett csak abszolutot nyerni.Mi ezzel a probléma!Aki szerényebb költségvetéssel versenyez,esetleg utcai autóval  /egyáltalán nem nézem le,sőt/ az próbálja a saját kategóriáját megnyerni,és ne az abszolút győzelem lebegjen a szeme elött! Szerintem!


2010.12.29. 16:05 Idézet

Üdvözlet Slalomosok.

Én is szívesen megírnám a véleményem, de még mindig arra várok, hogy az idáig megszólítottak közűl valaki reagáljon.

Mármint akik kijárták ,hogy jövőre 150LE alatt labdába se rúghass, és minimum pályaversenyzésre alkalmas, 3-4 éves WRC technikád legyen.

Na, légysziiii

Üdv: B.G.


2010.12.29. 09:58 Idézet

Vavrekék: szeretném megköszönni, hogy együtt emlegettek a „nagyokkal”, de azért elmondanám, hogy rengeteg munka van amögött, hogy oda kerültünk, ahol vagyunk. Sajnos nem lottónyereményből vettünk versenyautót.. Az első autónk 2007-ben Tibi trabantjának eladásából lett, egy forgalomból kivont Suzuki 1,3 8V-t alakítottunk át ketten, minimális költséggel, 5 hónap kemény kétkezi munkával, munkaidő után. (videó erről: http://www.youtube.com/watch?v=t27Y4tshw4E ) Aztán a következő év telén vettünk egy szintén forgalomból kivont GTI-t, kiárultunk belőle mindent, csak a motort tartottuk meg, ezt építettük be a Pick Up-ba, 4 hónap kemény munka, minimális költség. 2008 telén Tibi kitalálta az állítható futómű házi kialakíthatóságát, és megtanultuk az üvegszálazást, ezekkel fejlesztettünk, ismét 4 hónap kemény munka, minimális költség.  2009 telén eladtuk a kasznit, az árából egész télen építettük vissza a felépítményt, hogy a gyorsabb pályákra is alkalmas legyen az autó. Ezekből is látszik, hogy messzire lehet jutni heti 30-35 óra szereléssel. Lehet utánozni, szívesen segítünk bárkinek :)
Mindezek ellenére - ha visszaolvastok - én tavaly is és idén is a lassabb, technikás pályák mellett kardoskodtam, de az én „kedvemért” sajnos senki nem épít pályát…
Erika


2010.12.29. 09:56 Idézet

Teljesen egyetértek Bencével abban, amit leírt. Én 2007-ben indultam először szlalomversenyen, életem 2. versenye már az OSZAK volt. Úgy gondoltam itt lehet a legtöbbet tanulni, a legjobbaktól nem szégyen kikapni, itt le lehet mérni a fejlődést. 2007 év elején agyonvertek A2-ben és nőiben is, aztán az év végére már tudtam futamot nyerni nőiben (akkor még 6-8 rendszeres versenyző volt) Aztán 2008-tól az A2-ben is kezdtem egyre feljebb végezni, versenyről versenyre jobban ment a vezetés. Persze az autó is fejlődött, de évközben sosem nyúltunk bele. 
Erika


2010.12.29. 07:41 Idézet
Vavrekék

 

Sziasztok!

Szeretnénk elmondani a véleményünket.
Nem kellene ezen annyit problémázni.
Csak el kell olvasni az MNASZ alapszabályát.
Világosan fogalmaz arról, hogy mi az \"OSZAK\".

AMATŐR, AUTÓS ÜGYESSÉGI BAJNOKSÁG !!!

A magyarországi autóversenyzés alapszakága.
Feladata, szervezett keretek között biztosítani alapszintű versenyzési lehetőséget.
Utánpótlás nevelés a magasabb szintű szakágak számára.
Teljesen egyértelmű! Árva szó sincs a gyorsaságról.
Aki száguldozni akar, az nevezzen a gyorsasági bajnokságba, azt arra találták ki.

Tiszteljük és nagyra tartjuk amit a Lóriék, Erikáék, Tünde, Dicsa, stb., a menőink csinálnak, de az már nem amatőr szint! Nekik feljebb kellene lépniük, nem a versenyeket gyorsítani miattuk. Mert az amatőrők, a kispénzüek a széria autóikkal sosem érnek a nyomukba. Ezért is nem szerencsés egy abszolút bajnokságban értékelni őket.

Vavrekék


2010.12.29. 00:48 Idézet
bencE

 Sziasztok.

Még a végén szó éri a ház elejét, hogy flood-olom a fórumot... de megint hozzászólnék.

Az, hogy a kategória legelején erős autó áll, szerintem normális dolog. Ez technikai sport, mint olyan pénzzel megy. Lehet fintorogni, meg keseregni, de ez így fog működni. Nem lehet mindenkinek csinálni egy kategóriát, hogy piros-50-55le-vágottrugó-nemnagyonslickcsakkicsit...

Senkit nem akarok megbántani, de ez nem handicappes futam, ahol csak úgy jár a pont. Szerintem pont az a lényeg, hogy meg kell becsülni, ha egész éves 5. hely után egyszer 4. az ember. Én amikor elkezdtem N2-ben mentem, és az első évben fél percet kaptam a legendás Halápi Zsolttól. Aztán elkezdtem felzárkózni, és hatalmasakat meccseltünk Barakó Sanyival, az 5. helyért, nagyon megküzdöttünk érte és szerintem Ő is ugyanúgy élvezte, mint ahogy én is megbecsültem minden tizedet. Valamikor akkor mondtam Ördög Pistabácsinak, amit azóta is nevetve emleget, hogy csak egyszer szeretném elkapni... Ő akkor a 4. helyen volt a bajnokságban de Zsolttal, Kámán Levivel és Berente Gáborral meccseltek a dobogó tetejéért. Fejlesztettem az autón, kicsit kevésbé rosszul vezettem, és egy év mulva az is előfordult, hogy megelőztem őket, aztán Ők fejlesztettek és én maradtam le megint és kicsit keveredett a pakli.

Értsétek jól, nem magamat akarom fényezni, de a hőst az ellenfele teszi hőssé.  Ezt úgy mondom, hogy jövőre A4-ben fogok indulni, az elején valószinű utcai gumival fél utcai autóval. Valószínű egy darabig nem lesz esélyem megközelíteni Dicsa Tibit, vagy Deák Tündit. Nem csak az autó miatt, hanem mert kiemelkedően jó versenyzők, ahogy sokan ebben a bajnokságban. EGYSZER szeretném utolérni őket. Remélem izgalmas csatákban lesz részünk az ezredmásodpercekért, akár a 6. helyért is, 10s el az első után...

na ez most kicsit elvont lett, de remélem értitek. 


2010.12.28. 22:51 Idézet

 

 

Tóváros Szilveszter Rallye 2010 Képekben


2010.12.28. 18:42 Idézet
trabant 601

Sziasztok!

 

Egy laza szlogen:

Ki a gyorsabb Te vagy a szomszédod?

Szerintem OSZAK nem OSZAK  libakergető vagy bármi más ennek a minimális költség maximális élvezet alapján kellene működni..........

Vannak olyan versenyzőtársak akik magasabb költségvetésből gazdálkodnak és PROTO vagy  bárhogy nevezett kemény A kategóriás autókat tudnak versenyezni legyen...........de ne vegyük már el a lehetőséget azoktól akiknek szinte csak a lelkesedés van, meg persze anyu apu TESCO-ba járós autója. 

 

Üdv.: Gergő
 

 


2010.12.28. 17:11 Idézet

Versenyző120 pont én vagyok akit nem kell meggyőzni a tescókról,idén az autónknak(trabi T1)egy absz 8.helye Varga Janival pont a parkolóban.Nekünk aztán tényleg semmi esélyünk a gokart pályákon.Meg ez egy elhanyagolható érv de a tescónál mindig van néző jobb a hangulat.Pont én írtam le azt hogy ha megnézed a pár évvel ezelőtti rajt listát,akik eltüntek azoknak a neve nem köszön vissza a gyorsabb amatőr versenyek listáiról.A protó kategória ha nincs valszeg nem indulunk idén a bajnokságban mert A1-ben versenyezni egy 750ccm-s 150le-s autóval egy 45-50pónilóerős trabival nem szívderítő.

Szóval a lemorzsolódottakat potolni kell,idén látogatottabbak voltak a gyorsabb versenyek gondolom ezért szavaztak ezekre.Nem biztos hogy jó de még mindig jobb mintha megszünne mert nincs elég nevező.

üdv Kelemen Csaba  


2010.12.28. 14:31 Idézet
bencE

Jónagyot!

Szerintem agyalni kellene kicsit rajta, hogy hogy lehetne az ujjoncok számára vonzóvá tenni a dolgot. Ha valaki csak arra jár és meglátja, legyen kedve gyorsan benevezni, és megmutatni, hogy ő a templombajárós autóval is tud... lehetne versenyenként kihirdeztni a legjobb oszak ujjoncot, aki még nem volt ob futamon soha. Év végén pedig a legjobb ujjoncot a bajnokságban, akinek ez az első éve... persze így is annyi kategória van, hogy majdnem monodenkinek jut kupa.... de egy ötlet volt.

 A proto kategóriához részben azthiszem hozzájárultam tavaly, amikor kértem, hogy engedélyezve legyen a formula student autónk indulása és úgy volt, hogy teljes szezonban 2 versenyautót is viszünk... sajnálatos módon a csapatvezetés meggondolta magát, egyszer kaptam meg összesen az autót 0 támogatással esőben öreg slickekkel amiből csúfos kudarc lett, ezért hallani sem akartak róla többet.

 Az, hogy idén kevesebben voltak szerintem betudható részben a gazdasági helyzetnek. Reméljük idén többen leszünk (remélem én is ott tudok lenni minden futamon). Pálya ide vagy oda, én az egész hangulatát szeretem, azt, hogy tisztelik egymást a versenyzők. Igaz, hogy nagyon erős a mezőny, de legalább így megtaulhatja az ember becsülni az 5. helyet is, ha keményen kellett küzdenie érte.

 jó készülődést! megyek kiásom az 5000 lóerős autómat a hóból :D


2010.12.28. 09:06 Idézet

Kedves „versenyzo120”!
Az általad bemásolt szöveg az OSZAK honlapján található, a rendezők által fogalmazott alap-gondolatsor. Úgy gondolom nem "szentírás", változhat és muszáj is változtatni rajta. Nem tudom mióta versenyzel, de a Dunántúlon pl. még 5 évvel ezelőtt is volt olyan szlalomverseny, ahol tolatni is kellett. Érdekes, ezt senki nem reklamálja :)  Nagy „mellényúlás” azért nem lehet benne, úgy, ahogy a versenyszabályzatban sem, hiszen ha megnézed a hazai szlalomversenyeket, szerintem a 90%-uk ezt a versenyszabályzatot veszi át. Ez jó, mert valami egységet alakít ki, nem kell kapkodnod a fejed, bárhol indulsz az országban, tudod mi vár rád. Abban egyetértünk, hogy én is a technikásabb pályákat kedvelem, ahol az autó teljesítménye-kialakítása mellett az ügyesség nagyobb szerepet kap, de tudomásul kell vennünk, hogy a 2011-es évi bajnokság a gyorsabb versenyekről fog szólni. Év végére majd kiderül, hogy jó döntés volt-e.
Amit a mezőny kettéosztásáról írtál, az szerintem megvalósul az abszolút értékelés felosztásában, így 2011 –ben N csoportos autóval is lehet abszolút bajnoki címet szerezni.
Üdv:

R. Erika


2010.12.27. 16:53 Idézet

 Sziasztok 

Abarthpower tőled szeretnék kérdezni valamit: Először a versenyrendezéssel kapcsolatban. Igen szükség van a kiirás megváltoztatásához a kor haladásával ebben egyet értek a rendezővel, de mond meg nekem hogy az itt maradt 40-50 induló miért nem ment el a gyorsabb pályákra versenyezni hisz nem köti őket se ide se oda semmi. talán azért mert pont ezt a  teknikás pályákat szeretik. és talán ezeken a pályákon nőttek fel a rally bajnokok Ferjánc         Asi       Dicsa       Pati  valamiért ők mégis itt vannak. másik kérdés a proto kategóriával szemben mit nyert vele az oszak. szerintem semmit mert a 4 proto autó benne van az első 10ben és az n kategória így sem fér az elejére nagyon oda. különben is a most A csaportnak nevezett autók ránézésre a rallyban a 86os B csoportos autóinak felelnek meg. karoszériára motorteljesítmény váltóáttétel. ugyan azt tudják mint a proto autók. véleményem szerint ez 1 mellényúlás volt. ezzel csak a rendezők költségei növekedtek. még 1 javaslatom lenne viszont ketté kellene osztani a mezőnyt akár idő akár bajnoki pontok alapján hogy az abszolút sorrendet ne mindig ugyan azok nyerjék hanem a legjobbak egymással a többiek pedig szintén nagyon jók ők is küzdjenek meg egymással és így jöjön ki 1 abszolút sorrend év végén. és talán ha nem 3 helyszinen lenne megrendezve az éves bajnokság probálnánk több teszko parkolót keresni mivel az van elég sok az országban és az ottani helyieket meggyőzni az indulásról ezáltál talán növekedne az indulók létszáma

 

Üdvözlet


2010.12.26. 23:08 Idézet

Teljesen igazatok van,de fogynak a nevezők .Egy bizonyos szám alatt nem rentábilis megrendezni a versenyeket.Ezért próbálnak a rendezők olyan tipusú pályákra váltani ahol idén nagyobb volt a nevezők száma.Pl tavaly szenzációs dolog volt a proto kategória bevezetése ha megingathatatlan lett volna a kiírás szerintem több ember befelyezte volna. 


2010.12.25. 18:48 Idézet

Sziasztok !

Szerintem amit "versenyző120" leírt, azon el kellene gondolkozni. Lehet benne valami.....

Üdv:: Hegedűs András


2010.12.25. 09:57 Idézet

 Sziasztok

lehet hogy nem kellene mindenen agyalni hogy hol legyenek versenyek és milyenek s milyen kategóriák legyenek ne legyen összevonás itt van 1 szabályzat amit bekellene tartani és nem eltérni tőle Mo-n a szlalomversenyzést mindig is ez a kiírás jellemezte amit csak bekellene tartani és kitartani mellette. Aki viszont gyorsabb pályákon akar versenyezni más kategóriákban más autóval annak el kell engednie a kezét s próbálja meg a minirallyt rallytúrát rally 1 2

Üdvözlettel 

T

Mi az OSzAK?


Csapatunk 1998-óta foglalkozik szlalomversenyek rendezésével. Az évek folyamén egyre több tapasztalatot szereztünk, egyre több hibát sikerült korrigálnunk a rendezéssel kapcsolatosan, és a szükséges folyamatokat is nagymértékben sikerült racionalizálni, egyszerűsíteni. Az évek folyamán sok versenyen megfordultunk, mint megfigyelők, és nagyon sok versenyzőnek megismertük a véleményét. Ezeket az ismeretanyagokat feldolgozva alakult ki egy elgondolás: ki kell alakítani egy egységes keretek között, meghatározott szabályrendszer szerint mükődő versenyzési kultúrát.

Ennek a rendszernek a létrehozása során nagyon sok feladat várt ránk. Például meghatározni azt, hogy mit is jelent a szlalomverseny fogalom. Ugye a szó azt jelenti, hogy közúti forgalomtól elzárt, aszfaltos területen, bójákkal és gumifallal kialakított vonalvezetésű versenypályán zajló küzdelem. A versenyre jellemző, hogy inkább technikás, ügyességi jellegű pálya kerül kialakításra. A pályán tartozkodó versenyző a lehető leggyorsabban próbálja teljesíteni a távot, figyelve arra, hogy ne legyen bójadöntése, vagy pályatévesztése.

De felmerül a következő kérdés: ki lehet versenyző? A versenyekre tulajdonképpen bárki nevezhet, aki elég bátorságot és elhivatottságot érez magában arra, hogy összevesse a saját maga és autója tudását a versenyzőtársakéval. S a teljesítményeket mérni, feldolgozni és értekelni is kell. Erre szolgálnak a különböző kategóriák. A kategóriák lehetnek a versenyautó vagy a versenyzők szempontjából fontosak. Hiszen a kategóriameghatározások lehetnek az autó felkészítési fokától függően széria (utcai) vagy túra (épített, tuningolt) jellegűeg, ezen belül a hengerűrtartalomtól függő (pl.: 1300-1600 cm3 közötti). De vannak márkakupa jellegű (Toyota Kupa), nemtől függő (női kategória), és életkortól függő (junior, senior) kategóriák is. Illetve van a mindent eldöntő Abszolút kategória, ahol csak az elért időeredmény számít. Az időeredmények mérésére egy ezredmásodperc pontosságú időmérő szoftvert készítettünk, automatikus kiértékelő rendszerrel. A versenyzők futamonként és az éves pontgyűjtő rendszer szerint év végén kerülnek díjazásra.

Maga egy verseny menete. A verseny meghírdetése, az addig ismert versenyzők kiértesítése legalább 30 nappal a verseny előtt. Az érdeklődő versenyzők nevezésének fogadása a versenyt megelőző keddi napig. A verseny napjára a rendezőség a felügyelő testülettel kialakítja a versenypályát és a versenyautók parkolóját a versenyzők részére, a nézők részére pedig az elkülönített részeket. A tárgynapon pedig a versenyző megjelenik a gépsárkánnyal a helyszínen, és elhelyezi azt a zárt parkolóban. Ott megtörténik az autók technikai átvétele, és a nevezések lezárása. Ezek után a versenyző gyalogosan ismerkedhet a pályával. Majd a rajt után mindenki a rajtszámának megfelelően begurúl a pályára, és megy egy nagyon állat mért kört, majd visszaáll parkolóba. Ugyanezt legalább még egyszer megteheti, tehát a távot a nap folyamán minimum kétszer kell teljestíeni. A körök száma függ a pálya hosszától, a versenyzők számától. A nap végén pedig mindenki megkapja az eredménye függvényében a serlegdíjakat és a bajnoki pontokat.

Az előbb leírt folyamatokat szabályozná az Országos Szlalom Amatőr Kupa alapkiírása. A Magyar Nemzeti Autósport Szövetség a 2006-os évtől kezdődően a Hírös Rallye Team Kft-vel kötött szerződést a sorozat kizárolagos megrendezésére, megrendeztetésére, a futamok korrekt felügyeletére, értékelésére. Az OSzAK sorozatra lehet rendezőnek és versenyzőnek jelentkezni, Mindkét formának megvan a maga jeléentkezési lapja. A rendezőnek a felelősségvállalási dokumentumot kell kitölteni, a versenyzőnek a versenyzői jelentkezési lapot. A versenyzőnek mellékelni kell 1db igazolvány képet és 1x 5000 Ft-ot a regisztrációért és a kártyadíjért. Ezek után a versenyző igazolt amatőr versenyzői kártyát kap, ami feljogosítja az OSzAK futamokon a versenyzésre és a pontgyűjtésre. Az OSzAK futamokon elindulhat olyan versenyző is, aki nem rendelkezik versenyzői kártyával. Ebben az esetben értékelve lesz a versenyző a futamon, de az éves bajnokságban nem tud pontokat gyűjteni.


2010.12.24. 21:17 Idézet

 

Kellemes Karácsonyi Ünnepeket Kíván a hajoka.hu csapata


2010.12.23. 21:06 Idézet

 Köszönjük szépen a Sződy testvéreknek a remek képeket!!!!!! 

Mindenkinek nagyon boldog karácsonyt, és uj évet!


2010.12.23. 17:05 Idézet

Békés Boldog Karácsonyi Ünnepeket Kívánok mindenkinek!


[2243-2224] [2223-2204] [2203-2184] [2183-2164] [2163-2144] [2143-2124] [2123-2104] [2103-2084] [2083-2064] [2063-2044] [2043-2024] [2023-2004] [2003-1984] [1983-1964] [1963-1944] [1943-1924] [1923-1904] [1903-1884] [1883-1864] [1863-1844] [1843-1824] [1823-1804] [1803-1784] [1783-1764] [1763-1744] [1743-1724] [1723-1704] [1703-1684] [1683-1664] [1663-1644] [1643-1624] [1623-1604] [1603-1584] [1583-1564] [1563-1544] [1543-1524] [1523-1504] [1503-1484] [1483-1464] [1463-1444] [1443-1424] [1423-1404] [1403-1384] [1383-1364] [1363-1344] [1343-1324] [1323-1304] [1303-1284] [Korábbi]

 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
VERSENYNAPTÁR

VERSENYNAPTÁR
VERSENYNAPTÁR

 
Köszönjük!
 

          http://lindor.hu

 
www.vvcs.hu

              http://vvcs.hu

 
Kupasorozatok 2011
www.oszak.hu
 

    www.autoszlalom.hu

        www.extremkupa.hu

www.frt.hu

                www.frt.hu

     www.csapassunk.hu

            www.egomiszlalom.hu

  http://tapolcaiautosport.hu/

bukfurdoszlalomkupa.co.cc

    http://rallybrothers.com

         http://sultan69.hu/


10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre,egyszer mindenkinek érdemes belenézni.Keress meg és én segítek értelmezni a csillagok állását!    *****    HAMAROSAN ÚJRA ITT A KARÁCSONY! HA SZERETNÉL KARÁCSONYI HANGULATBA KEVEREDNI, AKKOR KATT IDE: KARACSONY.GPORTAL.HU    *****    Nyakunkon a Karácsony, ajándékozz születési horoszkópot barátaidnak, ismerõseidnek.Nagyon szép ajándék! Várlak, kattints    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak