[2243-2224] [2223-2204] [2203-2184] [2183-2164] [2163-2144] [2143-2124] [2123-2104] [2103-2084] [2083-2064] [2063-2044] [2043-2024] [2023-2004] [2003-1984] [1983-1964] [1963-1944] [1943-1924] [1923-1904] [1903-1884] [1883-1864] [1863-1844] [1843-1824] [1823-1804] [1803-1784] [1783-1764] [1763-1744] [1743-1724] [1723-1704] [1703-1684] [1683-1664] [1663-1644] [1643-1624] [1623-1604] [1603-1584] [1583-1564] [1563-1544] [1543-1524] [1523-1504] [1503-1484] [1483-1464] [1463-1444] [1443-1424] [1423-1404] [1403-1384] [1383-1364] [1363-1344] [1343-1324] [1323-1304] [1303-1284] [Korábbi]
Kedves Erika!
A kanizsai verseny főzerzvezője vagyok.
Igazad van, nem egy egyszerű mezei szlalom volt, sokkal több. Azért nem sima szlalomversenyt szerveztünk, mert az ismétlése lett volna a júniusinak és annak semmi értelme. A nevezők létszáma számomra visszaigazolás a pálya tervezetét illetően, amit a honlapunkon meg lehetett tekinteni, gondolom az előnevezés előtt ezt Te is megtetted. A parkoló és közút adottságai csak az "A"-ból "A"-ba és nem "A"-ból "B"-be való pályatarvezést tették lehetővé. Ebben az esetben egymásra engedni 2 autót NEM lehetséges.
Az, hogy csak a pálya egy részén láttad a versenyzőtársaidat a várakozás alatt az azért volt, mert a depóból nézted. A helyszín lehetővé tette, hogy a verseny majdnem egészét lásd.
Az önkormányzat hozzáállása tényleg dícséretre méltó, valószínű ezt az egyesületünk kiérdemelte odaadó munkájával, amit tesz a városért.
Az épített kategóriát azért hoztuk létre, mert ezt ígényelték a versenyzők. Így 9 kategóriát jutalmazhatunk, sikerélményhez juttathatjuk a kezdőket is. A sport népszerűsítéséhez, kedvcsinálásához ez is hozzátartozik. Profi vagy, vagy sem, de semmiképp nem lehet kihívás Neked utcai autókkal versenyző 1.-2. alkalommal induló csajokat legyőzni. Biztosak voltunk benne, hogy az építettben is helyezést érsz el, de ha ragaszkodtál volna a női kategóriához és a nevezésnél szólsz nekem, biztos abban indulhattál volna. Így sajnos a sajtóból értesültem az elégedetlenkedésedről. Sajnálom, hogy a júniusi rendezvényünk után, amikor egyszerre 2 kategóriában is értékeltünk és elvitted a kupákat, azt nem olvastam a helyi lapok fórumaiban, hogy mennyire nagy örömet szereztünk Neked.
Akkor térjünk rá az általam okozott problémádra: Nem csak a Kamse elnöke vagyok, hanem rendezvényszervező is. Már jó pár éve szervezek rendezvényeket, igaz 2011-ig főként a lovassportban tettem ezt, viszont itt nemzetközi szinten. Ebben az évben már egyesületünk dicsekedhet az amatőr technikai rendezvények mellett a Jet-Ski OB-val is. MÉG SOSE FORDULT ELŐ VELEM, HOGY EGY KATEGÓRIÁVAL KEVESEBB KUPÁT RENDELTEM VOLNA. Most megtörtént. A bocsánatodért esedezem.
Viszont az rosszul esett, hogy azt írtad, hogy nem lett megemlítve a kategóriád. Az eredményhirdetés alatt- annak is a vége felé- vettem észre a hibát, a sorrend tényleg rossz volt. A következő szavak hangzottak el: " Hiba csúszott a szervezésbe, ezért mély elnézést kérünk. Bár most ITT kupát átadni nem tudunk, de annál melegebb kézszorítással gratulálunk az épített kategória helyezetteinek. A kupákat a lehető leghamarabb postázzuk. Kérjük a színpadra".......stb. (Nagy taps, kézszorítás: A kép a facebook-on a kamse csoportban erről a pillanatról megtekinthető!)
A rendezvényeink előkészületeiben és lebonyolításában nagyon sok munka és még több lelkesedés van az egyesület tagjainak részéről. Sokat dolgoznak ezek az emberek azért, hogy ezt a sportot népszerűsítsék és lehetőséget biztosítsanak a versenyzőknek.
AZ ÉPÍTŐ JELLEGŰ KRITIKÁT MEGKÖSZÖNÖM, VISZONT HATÁROZOTTAN VISSZAUTASÍTOM A TÖRTÉNÉSEK ELFERDÍTÉSÉT. Ezzel igaztalanul a rossz hírünket terjeszted.
Tisztelettel: Bánkutiné Dobri Noémi
KAMSE elnök
|
Kedves Péter! Nem tudom mit jelent az, „így jár az aki..” kezdetű mondatod. Sajnos sosem voltam OSZAK abszolút dobogós, pedig nagyon igyekeztem. (Még a GTIvel talán voltam már a TOP 10-ben). Rajtunk kívül is voltak aktív OSZAK-osok a mezőnyben, sőt tavasszal a Közép-Európai Szlalom Bajnok is elindult Kanizsán, és meg is nyerte a versenyt. Szerintem ezeknek a dolgoknak örülni kell, hiszen egy verseny színvonalát a versenyzők és az autók színvonala csak emelheti, nem haragudni kellene azokra, akik elmennek. Ráadásul mindenki elkezdi valahol a versenyzést. Én az OSZAK-ban kezdtem 2007-ben, jól el is vertek sokáig. Egyébként mi az idén nem indultunk az Országos Amatőr Bajnokságban, a versenyek és utazások árát autófejlesztésre költöttük, ami mostanra készült el.
Úgy gondolom, hogy leadtam a nevezésemet amit elfogadtak, elmentem a versenyre jó messziről, befizettem a nevezési díjat, betartottam a versenykiírásban lefektetett szabályokat, (nem kértem új kört az előttem a körforgalomban ugráló hölgyemény miatt sem). Szóval akkor a véleményemet hadd mondjam már el. Nem leszóltam, nem támadtam. Elmondtam, hogy mit találtam jónak (ugye azért azt is olvastátok?!) és elmondtam, hogy mit nem. A lényeg annyi volt, hogy volt egy versenykiírás, ami kicsit átalakult. Nekem személy szerint jól esett volna, ha annyit mondanak a díjkiosztón, hogy a női kategóriát ez és ez nyerte, gyorsabb voltam, de az autóm, a versenytapasztalatom, vagy a korom (:P) miatt nem itt értékeltek. És ennyi. Remélem ezzel befejezhetjük a vitát, vagy legalábbis a személyeskedés részét…
Erika
|
KAMSE futam: Nagyon jó szervezés, tényleg le a kalappal a város hozzáállásán! Szombathelyen még nemzeti ünnepen is csak nehezen lehet egy bevásárlóközpont parkolót megkapni, itt pedig tényleg a vásárlók elől zárták el a területet, illetve a közút egy részét. Nem mellékes a nevezési díj "válságbarát" szintje sem!!! Számomra az egyetlen negatívum a hosszú (3 óra) várakozás volt a futamok közt. Mivel nyitva volt minden, ezt az időt el lehetett azért tölteni, nem kellett végigfagyoskodni a napot. Köszönet a szervezőknek!! Gábor
|
Sziasztok! A Kamse versennyel kapcsolatban pár szó: a pálya maga sztem nagyon jó volt, a várakozás nagyon sok volt, képzelem azokat akiknek egy darab lámpájuk sincsen az autón, hogy mentek volna este sötétben.. :D Ellentétben Erikáékkal én megelégedtem olyan 80-as tempóval is... :D érdekes ez a kategóriába sorolásdi, pl a mi kategóriánkban "A" kateg. ott volt a kispolszki, ugy tudom 903 cm3-is motor volt benne.. lényegében jó volt a verseny, tempós, technikás, és nagyon jó minőségű aszfalton...
|
Nagyon jó volt a pálya minősége és vonalvezetése, csak sajnos a helyi nyugdíjasok elég eszetlenül bemászkáltak a pályára...
|
Gratula Erikának és Tibinek viszont Erikának igaza van a versenykiirás mindenkire vonatkozik a profi autókra és a profi sofőrökre is és a kirásban nem szerepelt a külön katgória a szlalom autókra és szlalom versenyzőkre se...
|
sziasztok. Erika igy jár az aki profi autoval abszolut Oszak helyezéssel elmegy egy amatör versenyre. üdv. HP
|
Sziasztok!
Itt is szeretnék gratulálni a KAMSE-nek hiszen fantasztikus versenyt bonyolítottak le! Még a sötét ellenére sem mondták, hogy akkor gyerek két kör lész és akkor mehet mindeki haza. Fantasztikus szervezés fantasztikus pálya. Egy hátulütő volt, hogy egyzserre csak egy autó tudott fent lenni a pályán, de helyette kaptunk egy nagyon jó nyomvonalveztésú pályát, ami volt körforgalom, parkolo, gyors kanyar, lassító, visszafordító! Így kell ezt csinálni. Grat!
|
GRATULÁLOK ÉN IS!!!
|
De azért szívesen néznék egy eredménylistát!
|
Pff hát ez szép... Gratulálok a résztvevőknek és a "díjazottaknak"!
Erika te meg annyira profi vagy h nem kell csodálkozni azon h nemtudják milyen kategóriába tartozol. Zavarba hoztad a rendezőket :D
|
Az október 15.-i nagykanizsai verseny a nevével ellentétben nem szlalom, inkább sprint volt, de attól még jó volt. A pálya vonalvezetése nem annyira ügyességet, inkább sebességet és főleg bátorságot kívánt. Mi a hosszú egyenesben 125 körül mentünk…
Az idők 2,5-3 perc környékén voltak, ami a nagy kijelzőn jól követhető volt (ritka, de jó dolog). Viszont a pályakialakítás nem tette lehetővé se a rajtban várakozást, se a „több autó a pályán” verziót, így a 60 nevezővel két kör között minimum 3 órát várakozással kellett tölteni úgy, hogy a versenyzők autózásának első fél percét láttad, a többi csak messzi pötty.. még jó, hogy a szpíker egész nap közvetítte a távoli eseményeket. A Nagykanizsai Önkormányzat hozzáállása az autóversenyzéshez dicséretes, igazán példát vehetne róluk sok más város is. Utcát zártak le, körforgalmat tereltek és a bevásárló központ is úgy engedte át parkolója nagy részét, hogy közben gőzerővel működött. Ennek és a kisérőrendezvényeknek köszönhetően egész nap sok néző figyelte az eseményeket.
Akkor most az értékelés furcsaságairól. Már a júniusban itt rendezett versenyen is született a díjkiosztóra (a kiírással ellentétben) egy új kategória, a „szlalomra épített” autók, de ez végülis nem volt baj, kupa is járt, taps is volt... Ja, és nekem volt még egy kis kavar, hogy én nőnek számítok-e a versenyen... Idéznék a mostani kiírásból: "A" kategória: 0-900 ccm-ig, "B"kategória: 901-1300 ccm-ig, "C" kategória: 1301-1600 ccm-ig "D" kategória: 1601- 2000 ccm-ig, "E" kategória: 2000 ccm felett; "F" kategória: Női (megfelelő létszám esetén, min. 3 induló); "G" kategória: Quad (megfelelő létszám esetén, min. 3 induló). A turbós (vagy kompresszoros) illetve a motorkerékpár blokkal szerelt autók hengerűrtartalmát 1,7-el felszorozzuk és ennek megfelelő kategóriába soroljuk be!”
Ehhez képest velem a nevezéskor közölték, hogy „akkor te nem a nőiben indulsz”. Jó, ha nem, hát akkor nem, vannak ott nélkülem is elegen. Amúgyis a többiekhez viszonyított időm volt most az elsődlegesen fontos, nem a besorolás, de azért jobban esett volna, ha megkérdezik, hogy OK-e így. A díjkiosztó menete: A-B-C-D-E-női, quad kategória első három kihirdetve, abszolút 1-2-3, taps. Az abszolút első helyezett kategória győzelem nélkül nyerte meg a versenyt, én pedig a többi „épített” autóssal együtt még megemlítve sem lettem sehol, noha a női kategóriát nyerő kb. 300 lóerős Subarunál minimum 15 másodperccel mentem jobbat körönként. Végül kis tanácstalanság után hirdettek egy épített kategória sorrendet is: első Dobos, második Horváth, harmadik Reiner, kupa nincs, bocs, majd postázzuk.
Na ez a része, meg a késői hazaindulás nem tetszett, de a verseny, a helyszín, és a sok néző viszont nagyon.
Reiner Erika
|
KAMSE közzé tehetne 1 nevezői listát, ha már beteltek....
Köszönet.
|
Schebek Pisti!
Elkavartam a számodat. A szlovák versenyről a cseh oldalon ( www.autoslalom.cz) találod meg a kiírást, nevezési zárlat a verseny napjának reggele, és a pöstyéni (Piestany) reptéren lesz okt 15.-én szombaton.
Üdvözlettel: Ludescher Loránd
|
Nocsak, a sok függőleges trikolor közt két vízszintes! Gratula a magyar résztvevőknek!
|
Köpci bajnokság pontállása mikor lesz???
|
Sziasztok! Ha valakit érdekelne, akkor a Móri Bornapok keretében, Október.1 szombat I. Wekerle Minirally Móron! A régi ipari parkolóban, ahol annó a Todori csinálta a versenyeket, csak most a Tamási Motorsport rendezésében! A Pálya nem szűk Oszak jellegű, hanem inkább tempós! Remélem nem gond, hogy ezt ide leírtam. Szép napot mindenkinek!
További infók: http://www.tamasimotorsport.hu/oldal.php?oldal=91
|
[2243-2224] [2223-2204] [2203-2184] [2183-2164] [2163-2144] [2143-2124] [2123-2104] [2103-2084] [2083-2064] [2063-2044] [2043-2024] [2023-2004] [2003-1984] [1983-1964] [1963-1944] [1943-1924] [1923-1904] [1903-1884] [1883-1864] [1863-1844] [1843-1824] [1823-1804] [1803-1784] [1783-1764] [1763-1744] [1743-1724] [1723-1704] [1703-1684] [1683-1664] [1663-1644] [1643-1624] [1623-1604] [1603-1584] [1583-1564] [1563-1544] [1543-1524] [1523-1504] [1503-1484] [1483-1464] [1463-1444] [1443-1424] [1423-1404] [1403-1384] [1383-1364] [1363-1344] [1343-1324] [1323-1304] [1303-1284] [Korábbi]
|