[2243-2224] [2223-2204] [2203-2184] [2183-2164] [2163-2144] [2143-2124] [2123-2104] [2103-2084] [2083-2064] [2063-2044] [2043-2024] [2023-2004] [2003-1984] [1983-1964] [1963-1944] [1943-1924] [1923-1904] [1903-1884] [1883-1864] [1863-1844] [1843-1824] [1823-1804] [1803-1784] [1783-1764] [1763-1744] [1743-1724] [1723-1704] [1703-1684] [1683-1664] [1663-1644] [1643-1624] [1623-1604] [1603-1584] [1583-1564] [1563-1544] [1543-1524] [1523-1504] [1503-1484] [1483-1464] [1463-1444] [1443-1424] [1423-1404] [1403-1384] [1383-1364] [1363-1344] [1343-1324] [1323-1304] [1303-1284] [Korábbi]
Szia Erika!
Olyan gyors vagy, hogy csak kapkodom a fejem az új infók láttán. |
Szia Erika!
Elkészültem a versenyünk kategória pontjaival. Az abszolútot majd később ha lesz rá időm.
www.extremkupa.hu/aktualis/bajnoksag/kategoria_pontok.png
Köszi, hogy kint voltatok kár, hogy nem volt időnk beszélni.
A fotók nagyon jók és nem tudom elképzelni sem, hogyan voltál oly gyors az eredménylistával.
Mi még haza sem értünk a rendrakásból, már fentvoltak az infók!
Köszi a jóságotokat! Üdv Csuri |
Ma van az osztrák futam kedvezményes nevezésének a határideje! 55 vagy 73 EUR
Üdv
Béla |
Bocs, a link a főoldalon is kint van (csak sajnos valami miatt Firefox alatt nem jelent meg, javítottam)
Erika |
Sziasztok!
A képek a múzeumról elérhetők itt:
http://picasaweb.google.com/117811033145393008870/TrabiMuzeum?authkey=Gv1sRgCJX2nOfhycn2hAE#
üdv,
Ádám |
Sziasztok!
Most éppen átalakítás alatt van a múzeum, és egy raktárban vannak az autók, így nem tudott Ádám sok fotót csinálni, de csattogtatott azért, amit igyekszünk megosztani veletek.
A neten látott néhány videót róla egy svájci gyűjtő, és írt kommentet az egyikhez, hogy szeretné megvenni. A másik friss szerzeménye a Dodge Charger a Halálos iramból, ami kb. 950 lóerő, és gondolom teljesen más árfekvés, mint amit a Trabusáért kértem. Egy kis alkuval azt megadta, így mindenki jól járt. A legjobb helyre került a kicsike, a gyüjtőnek lett egy különlegessége, én pedig kezdhetek a Trabusa 2 építéséhez. A Trabant 750, a kezdeti csalódások után már kezd tetszeni, és talán feledteti a Trabusát.
Üdv: Ludescher Loránd |
Sziasztok! Bocs az egy hetes szünetért, nyaralni voltunk, de ígérem az idén nem lesz több ilyen:)
Loránd! Hogyhogy? Lesz jobb? :) És tényleg: vannak fotók?
Erika |
A Trabusa a mennybe ment.
Néha azért ki kell menned meglátogatni...
Vannak róla képek?
Béla |
Szia Csuri!
Néztem időjárás jelentést, augusztus 7-re +32 fok és napsütés lesz ! Mi kb. hárman megyünk versenyezni Szombathelyről.
Meszi |
Sziasztok!
Tegnap beszélgetem a Szilágyi Janival (veszprémi rally versenyzővel).
Ha nem töri össze az autót a mostani hétvégén, és jó idő lesz az extrém kupán 7-én, akkor eljön az EVO 9-el versenyezni, tesztelni.
Mindenkit szeretettel várunk!
|
Üdvözlet!
A Trabusa már nem fog többet versenyezni a magyar, és CEZ szlalom versenyeken!
Ma reggel tette le Ádám Svájcban egy gyüjtőnél, ahol a Jurij Gagarint is szállító Csajka, és a Halálos iramban forgatásán szereplő amcsi fenevad mellet az elsőként, és az utolsóként legyártott négyütemű Trabantok között lesz kiállítva egy autó múzeumban.
Üdv: Ludescher Loránd |
Árpi! A következő OSZAK augusztus 8., Kalocsa.
Erika |
Sziasztok!
OPEL CORSA BONTÁSRA!!! Motorja nem sérült, teljesen ép, sérült karosszéria elemek: első ajtók, tető, motorháztető, valamint a futómű sérült! Vezérműszíj, olajszűrő, légszűrő 1 hónapja lett cserélve, hűtő 1 éve!
Ár: 180.000 Ft.
Érdeklődni: 70/242-6977 |
Üdv
Visonta: gördülékenyen, pörgősen zajlott az új helyszínen is. Az Erika által említett gumi(k) mindhárom körben másképpen voltak felrakva, ráadásul először nem is volt semmi , így lazán a fa "zsaluig" lehetett tenni a bal kerekét. Loránd videóján is látszik a helye. (1:01 és 2:03 ill. Ádám 0:58 és 2:03; Erika 1:02). Nekem egy 1250 kg-os autóval nem nagy gond, csak meglepetés... :-)
Úgy láttam, hogy elég kemény csata volt az elején. Régen volt ennyire szoros a küzdelem. 1-4-ig tizedek döntöttek 1%-on belül voltak az idők. Meglepő ez főleg azért, mert ugyan minden autó orrmotor elsőkerékhajtású, de nagyon más teljesítményű, nyomatékú és ami a legfontosabb tömegű! Úgy látszik a gumi nagyon meghatározó és a többi tényező kevésbé. Persze 120-130 lóerő alatt nincs esély.
A győztes átlagsebessége 63,0 km/h volt ami több, mint a kecskeméti vagy a szlovák "utcai"' futamé.
Béla
|
[2243-2224] [2223-2204] [2203-2184] [2183-2164] [2163-2144] [2143-2124] [2123-2104] [2103-2084] [2083-2064] [2063-2044] [2043-2024] [2023-2004] [2003-1984] [1983-1964] [1963-1944] [1943-1924] [1923-1904] [1903-1884] [1883-1864] [1863-1844] [1843-1824] [1823-1804] [1803-1784] [1783-1764] [1763-1744] [1743-1724] [1723-1704] [1703-1684] [1683-1664] [1663-1644] [1643-1624] [1623-1604] [1603-1584] [1583-1564] [1563-1544] [1543-1524] [1523-1504] [1503-1484] [1483-1464] [1463-1444] [1443-1424] [1423-1404] [1403-1384] [1383-1364] [1363-1344] [1343-1324] [1323-1304] [1303-1284] [Korábbi]
|