"A verseny értékelése: Ha egy géposztályban 4 nevezésnél kevesebb érkezik, akkor az adott kategória résztvevői eggyel magasabb géposztályban kerülnek értékelésre. Egy ember, egy autóval, egy kategóriába nevezhet, a második nevezést „H” kategóriába tudjuk elfogadni. A turbós autók ccm-jét 1,4-el szorozzuk."
Ha N3-ba vagy A3-ba 3 nevezés érkezik akkor velük mit szoktatok csinálni? Kapnak Kupát egy adott versenyen?
Ha tényleg lesz hátsó kerekes kategória jövő évben az OSZAK-ban és szeretnétek új autót épiteni akkor alapnak lenne eladó Skoda 130RS bukócsöves kasznim! Az autónak MNASZ Gépkönyve volt 2000-2001-ben ezen gépkönyvön kivül más papirja nincs. Tehát ha szeretitek a far motor hátsó kerék hajtást akkor keressetek vagy e-mailben vagy telefonon és bővebb infót mondok a kaszniról
Igen, télen megy plasztikai sebészhez és visszanyeri a szépségét, remélem.Megtalált egy szponzor a jövő évi historic-ra, a régi helyett, így van értelme vele foglalkozni talán. Így most Vác után előszedtem, jó volt benne ülni megint :-)), a 988ccm nagyot szól :-)
Emberek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ÜDVÖZLET!!!!!!!!!!!!!!!2010!!!! OSZAK!!!!!!!!! HÁTSÓKEREKES KATEGÓRIA NEVEZZETEK!!!!!!!!!!!! DE CSAK OLYANOK AKIK SZERETNEK KÜZDENI MERT ÉN SZERETEK ÉS OTT LESZEK ÉS KÜZDENI FOGOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ÜDV:D.ZSOLT!!!(BMW 335i!!!!!!)
Köszönjük a részvételt és, hogy előttem szóló kollégám is fogalmazott, a kitartást az esőben!
Bár néhány dologban az égi áldás hátráltatott minket - eredmények kifüggesztése, dobogó felépítése stb..., ennek ellenére élvezetessé, érdekesé tette az autózást!
Külön köszönet Köpciéknek a részvételért és a képekért-videókért! Egyben mégegyszer gratulálunk az eredményekhez!
Ma egy nagyon jó versenyen vagyunk túl és köszönet a rendezőknek és a versenyzőknek hogy az eső ellenére kitartottak egyész nap .A kb 60 induló volt a versenyen. Külön gratula az absz elsőnek aki a 4x4 segítségével egy űridőt produkált a mezőny számára .Engem ő és Burján Miki előzött meg "asszem" de ezen az eleinte nyálkás utánna teljesen vizes pályán szépen teljesíttet az egész mezőny. Én most voltam először a "speed proex kupán" de jövőre biztos több rendezvényen ott leszek .
Kicsit pontosítanám a dolgot, nekem van közöm a Campus Kupához mint szervező és igen én szoktam indulni a vasi versenyeken. A véleményeddel pedig teljesen egyetértek ha a vasi szervezők Campus szintű dolgot csinálnának biztos nem lenne gond. Ott mi voltunk értetek és ez így van rendjén.......mert a Boci se maga miatt fürdött 5 fokos vízbe.:)
Ja és még egyszer köszi a meghívást jövőre meg fogunk jelenni nálatok az már szinte biztos!
Tomi! Én már mondtam Neked régebben is, hogy gyere ki az Extrém 4x4 Szabadidősport Egyesület által rendezett versenyünkre. Továbbra is várunk szeretettel, de szerintem rendezhetnéd Te is ott helyben, mert van rendezői múltad, vagy nem jól tudom??? Gyertek!!
2009.10.28 22:46
Tom
„Csuri!!!! Nagyon szép és igaz amit írtál!! Köszönöm a versenyző társaim nevében is! Egész pontosan nem én vagyok a rendezőért hanem Ők értünk... ez így van rendjén..Nem tudom mióta van oszak mert mi azon nem szoktunk indulni csak az idén mert volt Szombathelyen is! De már ebből is tanultam... Itt Női kategóriára külön 5 ezer forinttért kellett nevezni mert hát vannak 3-an s Tudod kupát kell adni!! Az oszak-ban nincs külön nevezés..Nézd én őszinte ember vagyok szimpatikus számomra a Ti rendezésetek s igérem Neked 2010-ben ott lesz nálatok a csapat..Bár ez most egy kicsit sajátos döntés mert nem beszéltük még meg de itt a tél s mi egy mindenkiért, mindenki egyért elven élünk!!! Drága "." megint hozzád szólnék.. Ha néző vagy mindegy....! Ha versenyző örülj.:) Ha rendező sírj.:( Mert ha nem változik valami látványosan akkor részemről ennyi volt a Szhelyi játék...Várom "." jelentkezését!!!Bocsánat azoktól a verseny társaktól akiknek már tele van..... a Szhelyi balhékból,de év vége van s így nem mehetünk át a következő évbe!! Ha csak van egy nagyon jó tervünk!!!!! Érdeklődj mert megéri toketamas@vipmail.hu...Úgy érzem én most mindenki számára felfedtem magam..Ja a vércsoportom RH- ,elvált vagyok s két gyerek apja.. még valamit Kedves pötty? Ez már cinizmus részemről,de kell.....”
Nagy ráértemben visszaléptem pár napot. És nagy figyelemmel olvasom ,hogy egy általam ismeretlen egyén Spert keres ,méghozzá olyat amilyen az enyémben van. Hát nagyon jószívvel ajánlom neki, hogy bármelyik peugeotból vegye ki ,mert nekem is olyan difim van mint a többi kategóriatársamnak. És az pedig nem Sper. Remélem tudtam segíteni. De ha mégsem ,akkor kezetfognák az iletővel és elmagyarázom neki ,hogy milyen is ez. Az autó amúgy egy komoly Difi áráért eladó már. 500 000. huf környéke. Várom a további nem cserélni, és beszámítani akaró kedves vevőket.
Sok induló, sok néző, jó pályák,......... illetve: jó kocsi, jó sofőr, kevés kockázat! (Barna)
Az időket az egyébként nagyon segítőkész célbíróktól lehetett csak megtudni, de biztos, hogy zavartuk őket. Valami más, jobb megoldás kellene erre.
A rajtsorrend az szinte tetszőleges volt, néha üres volt a rajt, néha meg mindenki ott tolongott.
Rendet úgy lehetne tenni, ha kimaradna az, aki nem áll oda időben a rajthoz. Sokkal jobban pörögne a verseny! Szerintem az időbüntetés nem tartaná vissza a rajttól későket, hiszen sokakat egyáltalán nem érdekel az idő, csak jót akarnak autózni. Van elég futam, úgyis csak a legjobb számít. Persze akkor nincs sógor, koma, jóbarát sem!
Szia Cirill! Örülök, hogy itt jársz te is néha:)
Idézek az Extrém Kupa versenykiírásából "A Versenyző a rajtnál nem jelenik meg időben (nem jelzett): MINIMUM 5 mp-es időbüntetéssel sújtható. Amennyiben a rajtideje előtt jelzi a kését, úgy az adott kör végéig, szervizidő áll rendelkezésére. Ezen időn belül jelezheti szándékát a kör megkezdésére. Ha túllépi a szervizidőt, akkor az adott köre érvénytelen." Csak komolyan kell venni és be kell írni a büntetést. Ott áll a rajtban a sportbító, aki rendezi a versenyzőket. Aki nincs ott, annak beírja az 5-10-.. akármennyi mp-t. Nála lehetne jelezni a szervízidő kérést.Ennyi. Hamar megszokná mindenki a rendet:)
Erika
A rajtsorrendet tényleg jó lenne ha az autóversenyző társaink nagy része komolyan venné, és nem csak a nevezésre érnének oda időben,de sajna szankcionálni elég nehéz hogy miért nem jön oda időben és a rajtszámának megfelelő sorrendben.Ha van valami jó ötleted szerintem azt szívesen vesszük.Pedig úgy gondolom nem túl bonyolult a rajtsorrend, de ezek szerint sokaknak meghaladja a képességeit,vagy csak egyszerűen szarnak bele, hogy mikor kell indulniuk.Ha észrevetted mikor bemondtam, hogy ha nem akarják a versenypályát sötétben teljesíteni jöjjenek a rajthoz-abban a pillanatban elkezdtek jönni az autók,igaz, hogy nem rajtsorrend szerint-de soha nem látott mennyiségú autó állt a rajtvárakozóban, és hamar lepörgött az utolsó kör.Remélem a következő versenyen már nem lesz ekkora gond a rajtsorrenddel.
Ezt a rajtoltatós dolgot már Én is felvetettem! Pedig én csak néző vagyok! Kiváncs leszek, mi lesz ebből. A nézők és nevezők nagy létszáma, nekem is feltünt most. Pedig azt hittem, hónap vége van. :)
Sziasztok! Jó verseny volt az október 31.-i Extrém Kupa, rengeteg nevezővel, hosszú pályákkal, amiken igazán nagy tempóval autózhattunk. A belső pálya kicsit szlalomosabb volt, a külső már inkább rallyesprint. A dupla pálya nagyon jó ötlet, hiszen így egy nevezésért 6 kört teljesíthet mindenki. A nagy távok persze vetnek fel problémákat, sok pályabíróra van szükség, akik még így sem tudták mindig időben helyretenni a pályát. Volt olyan, hogy a külső pályán legalább 15-20 autónak nem volt második lassító, nyélen végignyomhatták az egyenest, és én is szembetalálkoztam gumival egy beláthatatlan kanyarban. Mindenesetre elismerésem az igyekezetükért, és azért, hogy a hideg időben reggel 7-től szünet nélkül (!) kitartottak a posztjukon, hogy a nagy számú nevező még sötétedés előtt teljesíteni tudja a távokat. A rajtoltatásról: a startnál dolgozó pályabíró mindent megtett, hogy a felsorakozott autók sorrendben menjenek. De amíg nincs büntetés a „tolakodásért”, későn érkezésért, addig ő is csak annyit tehet, hogy a már ott lévő autókat rendezi (18; 26; 34; 42…), ebből sokszor nem kis káosz alakult ki a rajtban. Szigorúbban kellene venni végre a rajtsorrendet, hiszen amíg nem járnak büntetésül súlyos másodpercek, vagy akár adott körből kizárás, addig mindenki akkor fog beállni amikor neki tetszik, gondolom ez azért az időmérésnél is okozhat gondot.
Üdv:
Erika